Cytuj:
@PortalZeSmiesznymiObrazkami @Shentang @instinCtoriginal @Poortland Dopiero teraz mogę Ci odpisać gdyż ostatnimi dniami obieralismy taktykę jak ugryźć wszystkie uwagi graczy.
Czy mnie razi zaistniała sytuacja? Tak, nie na to tyle pracowaliśmy. Ale jesteśmy graczami wiec rozumiemy czym to jest spowodowane i dlaczego. Nie chowany głowy w piasek tylko od razu gdy zobaczyliśmy zaistniała sytuacje podjęliśmy zdecydowane działania. Nie ma co ukrywać ale gracze nie zaakceptowali cześć założeń ktore im zaoferowaliśmy. Jest to nasza wina gdyż podczas testów takie opinie pojawiały sie sporadycznie. Pojawiały sie rownież debugi klienta, podczas testów rownież one występowały ale byliśmy przekonani, że jest to wina mapy za ktorej przebudowę sie zabraliśmy. Prawda okazała sie inna, wina silnika. Pracujemy na TFS 1.2 który bazowo jest pod najnowsza Tibie downgrate do 8.6 okazał się trudnym zadaniem. Zabieg ten wybraliśmy dlatego aby w przyszłości pracować nad inny projektami z zastosowaniami ktore są na amber. Np nasz system bonusów do outfitow i addonow. Amber stoi już na nowszym silniku TFS 1.2 na którym debugow już nie ma. Testowaliśmy to 3 gmami przez 24h sumonnujac potwory i zabijając je.
Na nowszej wersji silnika inaczej pisane są pewne rzeczy dlatego zmuszeni jesteśmy przebudować wszystkie skrypty.
Kilka innych rzeczy do wyjaśnienia. Nigdy nie mówiłem, że jestem po studiach marketingowych.
Ilu graczy wiedziało obprojekcie ? Sporo za malo, dużo osób zraziło sie że poziom spada co smierć lub relog, że plecaki wypadają, że outfitow na start nie ma. Tak jak mowię zrobiliśmy za trudne systemy i teraz je upraszczamy lub usuwamy aby gra była przyjemniejsza
Ja z tego miejsca mogę jedynie przeprosić że zawracałam wam gitarę w piątek.