Oprócz oczywiście wielu nieścisłości, bugów, pkujących ludzi - rzuca mi się w oczy też pewien inny podstawowy problem. "Klimatyczność" servera rpg, której nie uświadczyłem za wiele niestety. Oczywiście dla każdego server "RPG" może oznaczać co innego, jednak jak dla mnie - nie można nazwać serverem RPG gry, w której po 3 dniach widzimy już 70 levele D:, a całość gry polega na braniu tasków (nie wiadomo po co) i wyżynaniu hurtowej ilości potworów. Nie czuję tego klimatu. :C
Według mnie server RPG powinien poza questami oczywiście posiadać jakąś całość fabularną, chociażby oklepana "wojna" z czymś tam, w którą byśmy się powoli zagłębiali, oraz wykonywali ciekawe szeregi zadań i misji.
Taski według mnie niszczą pewien klimat, jeżeli są robione bez celu, oczywiście nie są złe, ale tego typu misje nudzą.
Można, by nadać im jakiegoś klimatycznego elementu chociażby... "obecność amazonek na północy powoduje zagrożenie dla naszego miasta. Dzikie kobiety zjawiły się na terenach na północ jakiś czas temu i założyły obóz, jakby przed czymś uciekają. Niestety nasz wysłannik nie wrócił. Na zlecenie burmistrza miasta - jest nagroda dla tego kto pozbędzie się 200 amazonek i 200 valkirii! Trzeba usunąć zagrożenie z naszej ziemi!"
Coś w tym stylu D:
Zakładki