Grimekk napisał
skoro na promocji czasem normalnie się umiera, to raczej nie jest ona tutaj żadnym czynnikiem i coś jest nie tak w configu/playerDeath/onLogin może?
@
Seyaelo ; wejdź sobie najpierw do config.lua, ctrl+r deathLosePercent i sprawdź, czy na pewno tak to tam wygląda:
Kod :
deathLosePercent = -1
deathListEnabled = "yes"
maxDeathRecords = 5
jak nie ma nic podejrzanego, to data>creaturescripts>scripts>playerDeath
przejrzyj ten plik i porównaj sobie z tym -
klik - działający plik z czystego tfs'a
może coś być z tym jak to jest wysyłane do bazy, więc to dokładnie sprawdź
i na wszelki wypadek, sprawdź czy data>creaturescripts>scripts>login wygląda w ten sposób:
Kod :
function onLogin(cid)
registerCreatureEvent(cid, "PlayerDeath")
return TRUE
end
ok, skonsultowałem się z mocą tfs'owską :D i to jest prawie na pewno coś z bazą
spróbuj wykonać te zapytanie w bazie:
Kod :
UPDATE `Players` SET `loss_experience` = 10
jak tfs 0.3.4, to:
Kod :
UPDATE `players` SET `loss_experience` = 100;
czekam na live update, dobre puzzle
Zakładki