Reklama
Strona 95 z 175 PierwszaPierwsza ... 45859394959697105145 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,411 do 1,425 z 2617

Temat: [8.0] TorgOT v2

  1. #1411
    Avatar Chels
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    31
    Posty
    2,824
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    ja jestem za startem jutro o 19, ten server nie potrzebuje juz tygodnia testow

  2. #1412

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    160
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    ale potrzebuje reklamy, bo ja nie mam ochoty grac przy 20 osobach online

  3. #1413
    Avatar incb
    Data rejestracji
    2015
    Posty
    754
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Cytuj Grzonas napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jutro po południu lub wieczorem jak najbardziej, ale dzisiaj o 20 to moim zdaniem słaby pomysł
    no tak, dodatkowe pare godzin wystarczy, przeleci kazdy aspekt i sprawdzi czy wszystko dziala jednoczesnie pozbywajac sie wszystkich bugow

    @KamlifoxD ;
    startuj dzisiaj jak dasz rade naprawic to z promo i 1 lvl, wczorajszy dzien pokazal ze serwer jest grywalny 140 osob sobie pykalo i nie bylo problemow innych niz te opisane, dodatkowy dzien testow gowno da

  4. Reklama
  5. #1414
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Posty
    16,404
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Chels napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja jestem za startem jutro o 19, ten server nie potrzebuje juz tygodnia testow
    ale start w piątek/sobote to taktyk, w poniedziałek ludzie mają szkołe/prace więc zalogują na chwile i wyjdą bo do pracy na następny dzień.

  6. #1415
    Avatar Klamer
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    18
    Posty
    2,820
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj moth napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale start w piątek/sobote to taktyk, w poniedziałek ludzie mają szkołe/prace więc zalogują na chwile i wyjdą bo do pracy na następny dzień.
    start dzisiaj to też taktyk

  7. #1416
    Avatar Chels
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    31
    Posty
    2,824
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj moth napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ale start w piątek/sobote to taktyk, w poniedziałek ludzie mają szkołe/prace więc zalogują na chwile i wyjdą bo do pracy na następny dzień.
    ale wlasnie wiekszosc ludzi siedzi w domach o 19 pograja nawet do 24 i wbija po szkole/robociew piatek/sobote ludzie leca na melanze ;d

  8. Reklama
  9. #1417
    Avatar Grimekk
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    2,751
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    @KamilfoxD;

    co do tego padaniu i wracaniu do default'u, to paręnaście stroń wcześniej zasugerowałem parę fix'ów, jak nie chce Ci się szukać potencjalnych przyczyn problemów:
    Cytuj Grimekk napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Cytuj Grimekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    skoro na promocji czasem normalnie się umiera, to raczej nie jest ona tutaj żadnym czynnikiem i coś jest nie tak w configu/playerDeath/onLogin może?
    @Seyaelo ; wejdź sobie najpierw do config.lua, ctrl+r deathLosePercent i sprawdź, czy na pewno tak to tam wygląda:
    Kod :
            deathLosePercent = -1
    	deathListEnabled = "yes"
    	maxDeathRecords = 5
    jak nie ma nic podejrzanego, to data>creaturescripts>scripts>playerDeath
    przejrzyj ten plik i porównaj sobie z tym - klik - działający plik z czystego tfs'a
    może coś być z tym jak to jest wysyłane do bazy, więc to dokładnie sprawdź

    i na wszelki wypadek, sprawdź czy data>creaturescripts>scripts>login wygląda w ten sposób:
    Kod :
    function onLogin(cid)
    	registerCreatureEvent(cid, "PlayerDeath")
    	return TRUE
    end
    ok, skonsultowałem się z mocą tfs'owską :D i to jest prawie na pewno coś z bazą
    spróbuj wykonać te zapytanie w bazie:
    Kod :
    UPDATE `Players` SET `loss_experience` = 10
    jak tfs 0.3.4, to:
    Kod :
    UPDATE `players` SET `loss_experience` = 100;
    czekam na live update, dobre puzzle

  10. #1418
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    33
    Posty
    10,992
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Serwer w końcu nie wystartował?? bo mnie nie było cały wkenet :D
    @moth , @Deep
    DZIABNIJ SIĘ ARIS


    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o proszę to teraz się już zaczęło straszenie dzieci konfederacja a nie pisem widać POwskie psy zaczęły się bać bardzo dobrze

  11. #1419
    Avatar Sotep
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    295
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    co znów stało sie że stroną ?

  12. Reklama
  13. #1420
    Avatar lemurek
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    31
    Posty
    1,820
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Koczek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Serwer w końcu nie wystartował?? bo mnie nie było cały wkenet :D
    @moth , @Deep
    wystartował, polecam przeczytac temat bo beczunia jest dobra

  14. #1421
    Avatar Silvanesti
    Data rejestracji
    2013
    Posty
    91
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    zrób aby taski naliczało większej liczbie osób niż 2 bo w przypadku teamhunta tylko część zespołu dostaje killa do taska.

  15. #1422
    Avatar Chels
    Data rejestracji
    2013
    Wiek
    31
    Posty
    2,824
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Sotep napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co znów stało sie że stroną ?
    no naprawia bugi to chyba dobrze nie

  16. Reklama
  17. #1423

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    160
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    przypominam także o niezaktualizowanych poradnikach na stronce (how to start i guide spawns)
    top task makers chyba też nie działa

  18. #1424
    Avatar Klamer
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    18
    Posty
    2,820
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Silvanesti napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    zrób aby taski naliczało większej liczbie osób niż 2 bo w przypadku teamhunta tylko część zespołu dostaje killa do taska.


    robiliśmy nawet w 4, i wszystko działało

  19. #1425
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    39
    Posty
    16,404
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    no taski miały być zaliczane dla dwóch osób więc w sumie..

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [8.0] TorgOT - TEST SERWER {TEMAT ROKU 2014!}
    Przez Grimekk w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 1700
    Ostatni post: 01-12-2014, 22:11
  2. torgOT - start serwera już niedługo
    Przez Grimekk w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 11-11-2014, 10:49
  3. [8.0] TorgOT
    Przez Seyaelo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 578
    Ostatni post: 09-11-2014, 19:20
  4. Projekt torgOT
    Przez Grimekk w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 225
    Ostatni post: 02-11-2014, 19:57

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •