parę moich sugestii:
-możliwość kupowania w sklepie run/potków plecakami - buy 10 bp mf, buy 10 bp uh etc
-lekka poprawa dmgu u knighta, niby już jest spoko ale za dużo hittów po 3 ;d
-zwiększanie się dmgu palka(ammo) i knighta(melee) wraz z levelem. nieznacznie, ale mimo wszystko dmg nie powinien zależeć tylko od skilli i atk broni. palek z wraz z levelem powinien mieć mniej missów i rosnący delikatnie max hit.
knight to samo, z levelem rośnie trochę max hit(ale bez przesady) i minimalny/średni hit(tutaj można coś jak na rl)
-shielding - to powinno czynić knightów wyjątkowymi, expienie na potworach zadających psychical dmg powinno być właśnie dla nich, a myślę że większość knightów zużyje mniej suppli na orca leadera niż dragona i na orca warlorda niż dla
reszta narazie wydaje mi się bardzo spoko. ogólnie nie musicie się z tym zgadzać, to tylko moja opinia
btw jak tu jest z blessami? tylko chronią straty expa/skilli? fajnie by było jakby były 2 razy droższe i chroniły też przed utratą eq/bp, w końcu amulety są do czegoś przydatne
Zakładki