Chciałbym was serdecznie zaprosić na nowy server o tematyce Dragon Ball na bazie OTS. Będziecie tutaj mogli wcielić się w jedną z trzynastu postaci takich jak np. Goku, Vegeta, Cell, Cooler itp. Beta 1.39 startuje około 30 czerwca.
I: Systemy
-Kinto (natychmiastowa podróż na chmurce)
-Zanzoken (teleportacja w wybrane miejsce na ekranie)
-System sag (Specjalne misje fabularne do których będziesz musiał sobie znaleźć pomocników)
-System klas (Podział na Boxer, Tank, Support, Shooter, Magic DMG)
-Masę questów (Tych prostych jak i tych bardzo skomplikowanych)
-Własną mapę (kilka planet)
-System Bossów (Bardzo potężne stworzenia, z których leci równie dobre EQ)
-System Dragon Ball's (zbierz 7 smoczych kul a pojawi się smok i spełni Twoje życzenie)
II: Dostępne profesje
Wszystkie profesje zostały podzielone na klasy, przy czym bardzo dużo uwagi poświęciliśmy balansowi profesji.
1. Klasa "Tank" - charakteryzująca się dużą wytrzymałością i ilością punktów życia, jednak posiadająca mały DMG z broni oraz technik. Należą do niej:
- Majin,
- Cell,
- Human.
2. Klasa "Shooter" - charakteryzująca się dużym damage'm z blastów,, mająca dużą przewagę nad innymi w postaci wysokich obrażeń zadawanych z technik. Należą do niej:
- Gohan,
- Cooler,
- Namek Warrior.
3. Klasa "Mag DMG" - charakteryzująca się dużą ilością ki, małą ilością hp oraz najwyższymi obrażeniami zadawanymi z technik ofensywnych, oczywiście w porównaniu do innych klas. Należą do niej:
- Tuffle,
- Freeza,
- Trunks.
4. Klasa "Boxer" - charakteryzująca się gigantycznymi hitami zadawanymi z broni melee, dużą ilością hp. Należą do niej:
- Goku,
- Vegeta,
- Brolly.
5. Klasa "Support" - klasa zarezerwowana tylko dla profesji Namek Spellcaster. Charakteryzuje się wielką ilością ki oraz dużymi obrażeniami zadawanymi z magii:
- Namek Spellcaster.
Wszystkie profesje są znakomicie wyważone, każda ma swoje zalety oraz wady, na pewno urozmaici to czas spędzony u nas :-)
III: Techniki
1. Techniki zostały dostosowane do balansu profesji. Do tego, jeżeli mamy wystarczająco dużo szczęścia, albo wyczucia, możemy dwa razy w jednej sekundzie użyć czaru ofensywnego. Dostosowałem to w ten sposób, żeby trafić nie było ani za łatwo, ani za trudno.
2. Zanzoken został przekształcony z runy w "zanzo klikane". System bardzo podobny do DBL.
3. Została dodana większość itemów dających absorby, jak również itemów dających TP.
4. Napisałem też skrypt do upragnionego itemu z Officiala, popularnie przez graczy zwanego kintem, które notabene znajdowało się w logo forum, a na serwerze do niczego się nie przydawało ;-)
5. Dodaliśmy market - koniec zbędnego pisania na Trade. Jedyne co musimy zrobić, to tylko zerknąć do marketu!
6. Kompletny bank system z funkcją transferu.
IV: Potwory
1. Loot z mobów został zmieniony na dużo mniejszy, także z Oozarków nie będzie leciało po 3 oozaru tail w każdym mobku.
2. Zostały dodane Bossy potworów: Death Machine, Annihilator, Hyper Annihilator, Oozaru, Armored Oozaru, Primitive Oozaru, Golden Oozaru, Metal oraz Biotsuful. Za zabicie takiego potwora możemy dostać niezłą sumkę expa i czasami itemy z najlepszych zestawów na serwerze.
3. Boss'y zrzucają loot na ziemię.
4. Train Machine jest nieśmiertelne.
5. Pieniądze, które zloocimy z potworów są przelewane od razu do banku.
V: Mapa
1. Mapa została ogólnie przeorganizowana - dla gracza nie będzie to miało jednak większego znaczenia, oprócz braku błędów "teksturowych" znanych z poprzednich wersji DBRa. Oczywiście przeorganizowanie mapy dało nowe możliwości jej rozbudowy na przyszłość.
2. Zostały dodane nowe, wielkie respy. Zwracałem uwagę także na estetykę, także podczas expa będziemy mogli zerknąć na ładnie wyglądające kwadraty :mrgreen:
3. Naprawione kilka bugów.
4. Dodane zostały brakujące questy. Teraz rare itemy, takie jak honey, ice stalagmite czy snowball, można zdobyć jedynie po restarcie serwera w tajemnych miejscach na mapie.
5. Dodaliśmy nowe tereny – planetę Billisa, planetę Evil Dragon'ów oraz nowego Rooka. Zostało dodane też multum questów.
VI: Client, Server:
1. Ze strony serwera, tak jak już wcześniej pisałem, zoptymalizowałem kod na tyle, ile mogłem. Silnik doczekał się update'u do najnowszej wersji TFS'a – 1.1, tak więc stoi pod protokołem 10.36. Przerobiłem również większość moich własnych kodów, które mogły być potencjalnym zagrożeniem dla stabilności serwera. Gra bez lagów i crashy gwarantowana.
2. Nowa komenda !save - jeżeli ktoś chce być pewien, że nie straci zdobytych skilli, levela lub itemów, za pomocą tej komendy może zapisać swoją postać. Jest to jedynie środek ostrożności, gdyby z jakiegoś powodu silnik zaczął crashować, w co jednak wątpię.
3. Gra będzie bazowała tylko i wyłącznie na OTCliencie z uwagi na brak możliwości korzystania z botów i łatwość jego customizacji.
VII: Screeny nowych terenów:
Planeta Evil Dragon'ów








Saiyan Planet:

Nowe tereny na SP:



Nowe tereny na Namek:


Nowe, wielkie expowisko na Vegecie:


Nowy wygląd Vegety:

Start 30 czerwca 2014!
Forum: http://dbrots.pl
Zapraszamy
dbrots.pl
Zakładki