Reklama
Strona 1 z 3 123 OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 31

Temat: [custom] PokeArena.com - świat Poke'ów

  1. #1

    Administrator i właściciel RonOTS RonIT jest teraz offline

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    94
    Siła reputacji
    15

    Domyślny [custom] PokeArena.com - świat Poke'ów

    Świat Poke Arena!

    Poke Arena to gra typu MMO, łącząca Poke fanów z całego globu. Możesz w niej zostać najlepszym na świecie Trenerem Poke. W Poke Arena możesz grać bezpłatnie - wystarczy zarejestrować nowe konto i pobrać nasz klient. Gra jest tworzona przez poke fanów. Na serwerze znajdziesz 151 poke'ów 1-szej generacji, każdy z unikalnymi statystykami i zachowaniem. Podczas gry zmierzysz się z wieloma Poke'ami, dzikimi trenerami, liderami miast i innymi graczami w trybie rozgrywki PvP (gracz kontra gracz). W grze zaimplementowanych jest wiele przydatnych systemów - surfowanie, latanie, nawet jeżdżenie na Poke'u. Podczas gry w tle można usłyszeć piękną ścieżkę dźwiękową oraz wiele efektów towarzyszącym akcjom (np. ataki).
    Nowością jest oryginalny klient, którego nie spotkasz w żadnym innym miejscu. Dostosowany specjalnie do gry na serwerze PokeArena.

    Konto w grze zakładamy na oficjalnej stronie projektu: http://www.pokearena.com
    Tam też znajduje się link do klienta gry: http://www.pokearena.com/poke/download

    Film na Youtube
    http://www.youtube.com/watch?v=QERJIOYIVHM

    Zapraszamy do obejrzenia galerii:
    (aby powiększyć zdjęcie - należy kliknąć miniaturkę)


    (link do galerii)

    Poke Arena w skrócie:
    - bezpłatna gra
    - tutorial stworzony z myślą o graczach
    - 151 Poke'ów 1 generacji z unikalnymi atakami i umiejętnościami
    - klasyczne startery: Bulbasaur, Charmander and Squirtle
    - gracze z całego świata
    - bardzo duża mapa
    - interakcja z Poke'ami: surfowanie, latanie, jeżdżenie
    - specjalne eventy i najazdy
    - własny klient

    Dołącz do Nas,
    odwiedź www.PokeArena.com oraz polub Nasz profil na Facebooku
    Przygoda nadciąga...

  2. #2
    Avatar Taca
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kraków
    Posty
    10,394
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Nowy temat bo w tamtym były nieprzychylne opinie ?XD gl

  3. #3
    Avatar maciek600
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Tychy/Ratoath/Thais
    Posty
    742
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    wezcie usuncie te poki bo sie osmieszacie. By naprawic to co ludzi denerwowalo to bez zadnych testow wystarczylo przeczytac temat z poke unleashed.
    No problems only solutions.

  4. Reklama
  5. #4

    Administrator i właściciel RonOTS RonIT jest teraz offline

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    94
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Taca napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nowy temat bo w tamtym były nieprzychylne opinie ?XD gl
    Nowy temat, bo zapowiedź jak sama nazwa wskazuje zapowiada nadchodzący serwer. Serwer już wystartował, także pojawił się nowy temat. Nie potrzeba wielkiej inteligencji, żeby na to wpaść.

    Cytuj maciek600 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wezcie usuncie te poki bo sie osmieszacie. By naprawic to co ludzi denerwowalo to bez zadnych testow wystarczylo przeczytac temat z poke unleashed.
    Widzę, że masz wrodzoną umiejętność formułowania bardzo konstruktywnych opinii. Jeżeli jakiś problem jest przedstawiony jasno i wyraźnie to można podjąć dyskusję. W Twoim wypadku mamy jedynie psioczenie w trybie "to je złe i jesteście głupi i w ogóle..". Zapraszam do tematu z konkretami, a nie płaczem, z którym się spotykam praktycznie na codzień. Nie da się dogodzić każdemu.

  6. #5

    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    136
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Cytuj RonIT napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Widzę, że masz wrodzoną umiejętność formułowania bardzo konstruktywnych opinii. Jeżeli jakiś problem jest przedstawiony jasno i wyraźnie to można podjąć dyskusję. W Twoim wypadku mamy jedynie psioczenie w trybie "to je złe i jesteście głupi i w ogóle..". Zapraszam do tematu z konkretami, a nie płaczem, z którym się spotykam praktycznie na codzień. Nie da się dogodzić każdemu.
    Ok, to dam kilka argumentów, może tu uzyskam odpowiedź.
    1. Dlaczego z pokemonów lecą potiony i poke balle jak te słabe jak i ultra ? Jaki jest sens, idę i muszę wyrzucać je, bo nie ma miejsca już na nie. Sklep w ogóle nie ma idei jedynie coś sprzedać, bo wszystko leci z poków.
    2. Łapanie poków, śmiesznie łatwe, idę i łapię to co chcę, powinny być jakieś utrudnienia a nie każdy biega z czym chce, bo problemów z łapaniem nie ma.
    3. Jeszcze dodam, że jak ostatnio grałem przy 50-60 osobach były lagi i dość uciążliwe, bo lag trwał 5 sekund... nie wiem jak teraz, bo mnie server zniechęcił.
    4. Mapka nadaje się do poprawki, niby schody na 2sqm, a zejście tylko na 1sqm.

    Dałem kilka argumentów, jak odpowiesz będziemy dalej dyskutować.

  7. #6
    Avatar dright
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Płock
    Wiek
    33
    Posty
    1,582
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Trochę serwer nie dopracowany, bugi graficzne, sciny. I proszę, to "poke" brzmi chujowo, nie można pokemon?

  8. Reklama
  9. #7

    Administrator i właściciel RonOTS RonIT jest teraz offline

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    94
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Dziękuję bardzo, wreszcie jakieś konkrety, do których mogę w jakikolwiek sposób się odnieść.

    @Yoorez
    Z Poke'ów lecą potiony i pokeballe, żeby gra nie opierała się jedynie na sprzedawaniu przedmiotów z Poke'ów i kupowaniu za te pieniądze wszelkich potów, balli, innych boosterów. Nie jest to aż tak łatwe jak opisujesz, ponieważ Poke o wyższym poziomie nie da się już złapać do zwykłego PokeBalla, a nawet i Ultra może nie wystarczyć. Oczywiście przy najbliższej okazji przedyskutuję kwestię loota.

    O jakich utrudnieniach mówisz? Łapać można tylko Poke z dopiskiem {c}, dodatkowo trzeba mieć lepszy ball, żeby takiego potworka łatwiej złapać. Musisz jeszcze go zniżyć do możliwie jak najmniejszej ilości HP. Nie wiem, co jeszcze można tutaj zmienić. Musisz mi napisać dokładniej, o jakich utrudnieniach tutaj mówimy.

    Kwestia lagów to nasz priorytet. Staramy się to wszystko rozwiązać, jednak nie jest tak łatwo wychwycić ten błąd. Nie wychwyciliśmy tego błędu wcześniej, teraz staramy się go znaleźć, ale nie jest to łatwe - nie będę oszukiwał. Zależy nam na szybkości działaniu tak samo jak i każdemu innemu graczowi (a może nawet i bardziej).

    Zapewne mówisz tutaj o niektórych schodkach w "górkach" i w PokeCenterze. To już jest taki ich urok. Nie zmienialiśmy tego, bo od czasów Pokemon Unleashed nikt się na to nie skarżył. Nie mówiąc o fakcie, że niektóre schodki tak jak mówiłeś - wystają na 2 sqm, z czego jest to 0,5 sqm z lewej, 1 sqm poprawny i kolejne 0,5 sqm z prawej.

    @dright
    Konkrety, konkrety!

    Co do nazwy - Pokemon jest to zarejestrowana marka, która należy do Nintendo. Nie możemy jej używać.

  10. #8
    Avatar Fixty
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Konin
    Wiek
    33
    Posty
    194
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    A ja korzystając z okazji zadam dwa pytania:
    1. Czy jest sens łapania poków z wyższym lvlem? Nie ma juz lvl downów, wiec pewne poki zlapane na np. 50 lv mają dużo mniejsze statystki od np. starterów.
    2. Czy jest jakaś możliwość posiadania wszystkich starterów? (poza przełożeniem ich z innego konta, bo to chyba nie działa dobrze)
    Smite: Bitwa bogów. Jeśli masz ochotę pograć, zarejestruj się proszę z mojego linku, Ty nic nie tracisz, mnie pomoże. W razie czego może będę mógł jakoś pomóc :)

    https://account.hirezstudios.com/smi...campaign=email

  11. #9

    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    136
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    @RonIT

    Co do loota, dam Ci rację, że mogą wypadać poke balle, żeby nie chodziło o kupno/sprzedaż w sklepie, tylko jak mówisz za dużo leci i to psuje grę, ponieważ pograłem dosłownie 2h i miałem tego za dużo.
    A co do łapania poków, możesz mi objaśnić o co chodzi z łapaniem poków na wyższy lvl, bo pograłem na test servie i złapanie charmandera z 30lvl też nie sprawiało problemów i jeszcze jedno, bo i tak pokemony po złapaniu mają lvl 1 to można złapać słabszego poka, bo i tak będziemy go rozwijać od 0 i ewoluować.

    I jeszcze na koniec jeszcze dwa pytania:
    1. Czy jest planowanie automatyczne stackowanie itemów ?
    2. Czy nie uważacie, że poke balle powinny również się stackować jak zwykły item czyli przykładowo po 100 czy może słabiej po 50 ?
    Ostatnio zmieniony przez Yoorez : 25-12-2012, 11:14

  12. Reklama
  13. #10

    Administrator i właściciel RonOTS RonIT jest teraz offline

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    94
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Fixty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A ja korzystając z okazji zadam dwa pytania:
    1. Czy jest sens łapania poków z wyższym lvlem? Nie ma juz lvl downów, wiec pewne poki zlapane na np. 50 lv mają dużo mniejsze statystki od np. starterów.
    2. Czy jest jakaś możliwość posiadania wszystkich starterów? (poza przełożeniem ich z innego konta, bo to chyba nie działa dobrze)
    Level downy zostały usunięte. Tak jak napisał Yoorez - teraz łąpiąc Poke'a nawet na 50 poziomie, jest on zniżany do 1 poziomu doświadczenia (tak jak byś miał automatyczne level downy przy łapaniu). Złapanego Poka musisz wytrenować od zera, także nie ma różnicy czy złapiesz go na 50 czy na 5 poziomie. Usuneliśmy tą opcje, żeby nie było aż takiej rozbieżności w przypadku graczy nie mających ochoty wydawać pieniędzy na ten przedmiot.

    Pozostałe startery możesz później w trakcie gry złapać. Stworzyliśmy system, dzięki któremu nie powinno się dać przenosić starterów na inne postacie. Testowałem to osobiście i działało to zabezpieczenie. Oczywiście zawsze trzeba wkalkulować w to wszystko pomysłowość graczy, którzy nie raz mnie już zaskoczyli omijając jakieś zabezpieczenia. Jeżeli wiesz o takim czymś, to bardzo proszę o informację.

    Cytuj Yoorez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @RonIT

    Co do loota, dam Ci rację, że mogą wypadać poke balle, żeby nie chodziło o kupno/sprzedaż w sklepie, tylko jak mówisz za dużo leci i to psuje grę, ponieważ pograłem dosłownie 2h i miałem tego za dużo.
    A co do łapania poków, możesz mi objaśnić o co chodzi z łapaniem poków na wyższy lvl, bo pograłem na test servie i złapanie charmandera z 30lvl też nie sprawiało problemów i jeszcze jedno, bo i tak pokemony po złapaniu mają lvl 1 to można złapać słabszego poka, bo i tak będziemy go rozwijać od 0 i ewoluować.

    I jeszcze na koniec jeszcze dwa pytania:
    1. Czy jest planowanie automatyczne stackowanie itemów ?
    2. Czy nie uważacie, że poke balle powinny również się stackować jak zwykły item czyli przykładowo po 100 czy może słabiej po 50 ?
    Sugerujesz całkowite usunięcie potów i pokeballi z loota, czy zmniejszenie częstotliwości ich dropa?

    Stackowanie przedmiotów (wliczając w to pokeballe) będzie wprowadzone, jest to pewne. Najpierw chcemy ustabilizować działanie serwera (lagi, crash), później będziemy się zabierać za kolejne ułatwienia. Jeśli chodzi o stackowanie, jest tutaj lekka różnica w porównaniu do Tibii. Na PokeArenie zrezygnowaliśmy z systemu CAP, musimy także stworzyć system, który będzie kontrolował ilość, a nie wagę przedmiotów gracza. Nie jest to operacja o tyle skomplikowana, co czasochłonna. System pojawi się na pewno, jednak mamy w tej chwili do wykonania rzeczy o większych priorytetach.

  14. #11
    Avatar Fixty
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Konin
    Wiek
    33
    Posty
    194
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    @Ronit
    No właśnie ja przerzuciłem poka, nie wiedząc, że tak nie można, także cieszę się, że później będę mógł go złapać. Co do zabezpieczenia, działa, ale da się je obejść dosyć łatwo, chociaż w trakcie gry jest to uciążliwe.
    Smite: Bitwa bogów. Jeśli masz ochotę pograć, zarejestruj się proszę z mojego linku, Ty nic nie tracisz, mnie pomoże. W razie czego może będę mógł jakoś pomóc :)

    https://account.hirezstudios.com/smi...campaign=email

  15. #12

    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    31
    Posty
    136
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Nie chodzi mi o to żeby usunąć, tylko żeby zmniejszyć, żeby było trudniej to zdobyć, bo tak jak pisałem po 2h miałem już tych poke balli za dużo, nie mieściły się w plecaku nawet. Taka moja opinia, zrobicie co będziecie uważać za słuszne.
    A można sprzedawać pokemony jakiemuś NPC czy nie ? Bo nie znalazłem na to odpowiedzi.

    Dodam jeszcze, że serwer na dzień dzisiejszy jest ok, daje ogromny + za grafikę i dźwięki. Ale wymaga jeszcze poprawek, ale mam nadzieję, że wszystko będzie zmierzać w dobrym kierunku. Jak się uspokoją lagi zacznę grać, bo teraz szczerze mnie to denerwuje.

  16. Reklama
  17. #13
    Avatar Zaro hades
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Sanok
    Wiek
    32
    Posty
    1,242
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Przydało by się więcej miejsca w tym czymś ala depo. Albo możliwość kupna jakiś plecaków.

  18. #14
    Avatar wampiirr
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    5,864
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Sugerujesz całkowite usunięcie potów i pokeballi z loota, czy zmniejszenie częstotliwości ich dropa?
    dropienie tego typu itemów to powinien moim zdaniem być taki dodatek, że zabijesz ich tam z 50 to spadnie ci jak great ball, heal potion co 100 czy coś, żeby to było w stylu "o spadł mi health potion to uleczę poka i posiedzę tu 15 minut dłużej", bo teraz to jest "o health potion, mam już cały bp, whatever" ogólnie itemki zbyt często dropią, z co drugiego rataty masz jakiegoś apple czy coś, na tych brazolskich pokach trzeba było trochę się namęczyć, a tutaj wszystko od ręki

    no i stackowanie itemów to podstawa tym bardziej przy takim dropie
    Ostatnio zmieniony przez wampiirr : 25-12-2012, 16:56

  19. #15

    Administrator i właściciel RonOTS RonIT jest teraz offline

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    94
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Fixty napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @Ronit
    No właśnie ja przerzuciłem poka, nie wiedząc, że tak nie można, także cieszę się, że później będę mógł go złapać. Co do zabezpieczenia, działa, ale da się je obejść dosyć łatwo, chociaż w trakcie gry jest to uciążliwe.
    Napisz na priv o co chodzi z tym obejściem jak możesz.

    Cytuj Yoorez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie chodzi mi o to żeby usunąć, tylko żeby zmniejszyć, żeby było trudniej to zdobyć, bo tak jak pisałem po 2h miałem już tych poke balli za dużo, nie mieściły się w plecaku nawet. Taka moja opinia, zrobicie co będziecie uważać za słuszne.
    A można sprzedawać pokemony jakiemuś NPC czy nie ? Bo nie znalazłem na to odpowiedzi.

    Dodam jeszcze, że serwer na dzień dzisiejszy jest ok, daje ogromny + za grafikę i dźwięki. Ale wymaga jeszcze poprawek, ale mam nadzieję, że wszystko będzie zmierzać w dobrym kierunku. Jak się uspokoją lagi zacznę grać, bo teraz szczerze mnie to denerwuje.
    Porozmawiam o tym loocie przy najbliższej okazji z resztą ekipy. Co do NPC skupującego Poki - bardzo ciekawy pomysł, poruszę to także przy najbliższej okazji.

    Cytuj Zaro hades napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Przydało by się więcej miejsca w tym czymś ala depo. Albo możliwość kupna jakiś plecaków.
    Tak jak wyżej - podniosę ten temat przy najbliższej dyskusji.

    Cytuj wampiirr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dropienie tego typu itemów to powinien moim zdaniem być taki dodatek, że zabijesz ich tam z 50 to spadnie ci jak great ball, heal potion co 100 czy coś, żeby to było w stylu "o spadł mi health potion to uleczę poka i posiedzę tu 15 minut dłużej", bo teraz to jest "o health potion, mam już cały bp, whatever" ogólnie itemki zbyt często dropią, z co drugiego rataty masz jakiegoś apple czy coś, na tych brazolskich pokach trzeba było trochę się namęczyć, a tutaj wszystko od ręki

    no i stackowanie itemów to podstawa tym bardziej przy takim dropie
    Jak wyżej :)

    Dziękuje za wszelkie opinie i propozycje. Jeżeli tylko będę miał jakieś informację na temat decyzji - dam znać.

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-11-2023, 20:53
  2. [CUSTOM] Poke-journey - unique poke-ots
    Przez mrianura w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 29-02-2020, 17:02
  3. [Ron Client] Poke Arena - Świat Pokemonów
    Przez RonIT w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-04-2014, 23:20

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •