Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: [8.54][LUA] Sprawdzanie ze jest player

  1. #1

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    13
    Siła reputacji
    0

    Domyślny [8.54][LUA] Sprawdzanie ze jest player

    Jak zrobić żeby sprawdzało czy gracz jest zalogowany, lub czy jest w pobliżu. (W kazdym razie, że się nie wylgoował)

    Coś z isInArray? Tylko nie wiem jak tego używać, już próbowałem ...

  2. #2
    Avatar Grim90
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Toruń / Brzozówka
    Wiek
    35
    Posty
    586
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Canibaal napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jak zrobić żeby sprawdzało czy gracz jest zalogowany, lub czy jest w pobliżu. (W kazdym razie, że się nie wylgoował)

    Coś z isInArray? Tylko nie wiem jak tego używać, już próbowałem ...
    Pobiera z nicku:
    Kod :
    local player = getCreatureByName( "Zenek" )
    if isPlayer( player ) then
    	--bawisz się graczem pobranym z nicku
    end
    Pobiera z pozycji:
    Kod :
    local player = getThingFromPos( { x = 555, y = 555, z = 555, stackpos = 253 } )
    if isPlayer( player.uid ) then
    	--bawisz się graczem pobranym z pozycji xyz
    end
    Piszę skrypty do OTS. Chcesz mieć unikalny quest, lub skrypt na swoim serwerze? Pisz do mnie. Na pewno się dogadamy.
    Piszę skrypty PHP, strony oraz gotowe serwisy, jeśli jesteś zainteresowany, napisz.
    http://radeg.pl

    Masz facebooka? Zapraszamy do grupy: Grim OTS!
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...07707075989449

  3. #3

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    13
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Nie działa, właśnie chodzi o to żeby sprawdzało czy gracz jest zalogowany, bo gdy dam addEvent na np 10sek, a w tym czasie się wyloguje to wyrzuca błąd w silniku. Generalnie nie przeszkadza to ale jeśli jest ~120 eventów to wszystko jest zasyfione ;/

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Grim90
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Toruń / Brzozówka
    Wiek
    35
    Posty
    586
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Canibaal napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie działa, właśnie chodzi o to żeby sprawdzało czy gracz jest zalogowany, bo gdy dam addEvent na np 10sek, a w tym czasie się wyloguje to wyrzuca błąd w silniku. Generalnie nie przeszkadza to ale jeśli jest ~120 eventów to wszystko jest zasyfione ;/
    Przecież napisałem, co masz zrobić. W addEvencie wyrzuca błąd, bo nie może playera znaleźć, dlatego trzeba sprawdzić, czy jest taki player, a jeśli jest, to przejść w dalszy ciąg kodu addEventu. Do tego służy funkcja isPlayer() sprawdzająca, czy jest taki gracz, której użyłem w każdym powyższych przykładów.
    Piszę skrypty do OTS. Chcesz mieć unikalny quest, lub skrypt na swoim serwerze? Pisz do mnie. Na pewno się dogadamy.
    Piszę skrypty PHP, strony oraz gotowe serwisy, jeśli jesteś zainteresowany, napisz.
    http://radeg.pl

    Masz facebooka? Zapraszamy do grupy: Grim OTS!
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...07707075989449

  6. #5

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    13
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    function onCastSpell(cid, var)
    local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1,combat2 = combat2}
    local player = getCreatureByName( "Paladin" )
    for i=1,30 do
    if isPlayer( player ) then
    addEvent(onCastSpell2, 1000+i*1000, parameters)
    end
    end
    return true
    end
    Juz nawet nie pobieralem nazwy postaci tylko testowalem na tym o nicku Paladin. Nadal co chwile zasmieca silnik błedami, że nie może znalesc gracza. ;/

  7. #6
    Avatar Grim90
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Toruń / Brzozówka
    Wiek
    35
    Posty
    586
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Canibaal napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Juz nawet nie pobieralem nazwy postaci tylko testowalem na tym o nicku Paladin. Nadal co chwile zasmieca silnik błedami, że nie może znalesc gracza. ;/
    Kod :
    function onCastSpell( cid, var )
    	local parameters = { cid = cid, var = var, combat1 = combat1, combat2 = combat2 }
    	local player = getCreatureByName( "Paladin" )
    	if isPlayer( player ) then
    		for i = 1, 30 do
    			addEvent( onCastSpell2, 1000 + i * 1000, parameters )
    		end
    	end
    	return true
    end
    Pokaż funkcję onCastSpell2, to ona wali błędy, nie ta, co ty ją pokazałeś, ale tak czy siak poprawiłem ci ją.
    Piszę skrypty do OTS. Chcesz mieć unikalny quest, lub skrypt na swoim serwerze? Pisz do mnie. Na pewno się dogadamy.
    Piszę skrypty PHP, strony oraz gotowe serwisy, jeśli jesteś zainteresowany, napisz.
    http://radeg.pl

    Masz facebooka? Zapraszamy do grupy: Grim OTS!
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...07707075989449

  8. Reklama
  9. #7

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    13
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Już zrobiłem ;) WIELKIE DZIĘKI za pomoc ;)

    Mniej wiecej tak to wygląda:
    Kod :
    local function onCastSpell2(parameters)
    local player = getCreatureByName( ""..parameters.name.."" )
    	if isPlayer( player ) then
    	doCombat(parameters.cid, combat2, parameters.var)
    	end
    end

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [php] SPrawdzanie ile plików jest w folderze
    Przez BBsrv w dziale Programowanie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-04-2014, 22:38
  2. [LUA] Krótsze odpowiedniki w lua - autorstwa Grimkka
    Przez Grimekk w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-01-2014, 18:36
  3. [PROBLEM][FLASH PLAYER] Zacinający się sie flash player.
    Przez Przemo w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-09-2012, 21:19
  4. [Lua] Od zera do skryptera, czyli LUA: Pętle i tablice*
    Przez Grim90 w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 21-08-2010, 02:47
  5. [Lua] Od zera do skryptera, czyli LUA: PODSTAWY i Actions*
    Przez Grim90 w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-08-2009, 01:05

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •