Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: [lua] usuwanie fragów

  1. #1
    Avatar GM Esio
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Mysłowice
    Wiek
    33
    Posty
    333
    Siła reputacji
    19

    Domyślny [lua] usuwanie fragów

    Witam, mam problem odnośnie usuwania fragów:
    * gdy gracz A zabija gracza B (gracz A ma białą czachę, gracz B nie ma czachy) to dostaje fraga i skrypt powinien usuwać tego fraga.
    * jednak gdy gracz A zabija gracza B (obaj gracze mają czaszki) to gracz nie dostaje fraga lecz skrypt usuwa mu fraga.

    Dlatego też trzeba wprowadzić warunek do tego skryptu, że jak ma czaszkę to nie usuwa fraga, a jak nie ma czaszki gracz atakujący to usuwa fraga. Oto kawałek skryptu.

    Kod :
    			if(firstguildfrags == (completed - 1) or secondguildfrags == (completed - 1)) then
    				insertWarFrag(cid, target, warId)
    				doBroadcastMessage("Wojne pomiedzy " .. getPlayerGuildName(cid) .. " oraz " .. getPlayerGuildName(target) .. " wygrala gildia " .. getPlayerGuildName(cid) .. "!", MESSAGE_EVENT_ADVANCE)
    				db.executeQuery("UPDATE `war_system_list` SET `active` = 0 WHERE `id` = " .. warId .. ";")
    				return true
    			else
    				insertWarFrag(cid, target, warId)
    				return true
    			end
    Z góry dziękuje za pomoc.

    Tutaj macie funkcje, którą też próbowałem edytować - lecz moje warunki wogóle nie działają (w konsoli nie ma błędów)

    Kod :
    function insertWarFrag(cid, target, warid)
    local namet = getPlayerName(target)
    if getCreatureSkullType(target) == SKULL_NONE then
    	db.executeQuery("INSERT INTO `war_system_frags` (`killer`, `player`, `guild`, `level`, `date`, `war_id`) VALUES (" .. getPlayerGUID(cid) .. ", " .. getPlayerGUID(target) .. ", " .. getPlayerGuildId(cid) .. ", " .. getPlayerLevel(cid) .. ", " .. os.time() .. " , " .. warId .. ")")
    	db.executeQuery("UPDATE `killers` SET `unjustified` = `unjustified` - 1 WHERE `id` IN (SELECT `kill_id` FROM `player_killers` WHERE `player_id` = " .. getPlayerGUID(cid) .. ");");
    doPlayerSendTextMessage(cid, 21, "Frag from "..namet.." wasn't counted.")
    
    elseif getCreatureSkullType(target) == SKULL_YellOW then
    doPlayerSendTextMessage(cid, 21, "czacha zolta")
    
    elseif getCreatureSkullType(target) == SKULL_RED then
    doPlayerSendTextMessage(cid, 21, "czacha czerwona")
    
    elseif getCreatureSkullType(target) == SKULL_BLACK then
    doPlayerSendTextMessage(cid, 21, "czacha czarna")
    end
    end
    Ostatnio zmieniony przez GM Esio : 19-11-2010, 11:46
    http://ots.tibiaserver.pl/tibiaserver.gif

  2. #2
    Avatar GM Esio
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Mysłowice
    Wiek
    33
    Posty
    333
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    odświeżam.
    http://ots.tibiaserver.pl/tibiaserver.gif

  3. #3
    Avatar wojtron
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    skąd mieszkasz?
    Posty
    31
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Duzo lepiej jest przerobic to w silniku, bo bedzie duzo optymalniejsze i nie bedzie robic zadnego laga.
    Jaki jest sens zmieniac cos co silnik robi za kazdym fragiem.

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar GM Esio
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Mysłowice
    Wiek
    33
    Posty
    333
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    lol? wydaje mi się, że takie coś laga nie będzie powodowało, gdyż funkcja tylko ma usuwać fraga gdy go dostanie. Uważam, że szybciej się to zrobi w lua niż w c++.
    http://ots.tibiaserver.pl/tibiaserver.gif

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [LUA] Krótsze odpowiedniki w lua - autorstwa Grimkka
    Przez Grimekk w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-01-2014, 18:36
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 04-05-2012, 19:38
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 06-03-2012, 18:59
  4. [Lua] Od zera do skryptera, czyli LUA: Pętle i tablice*
    Przez Grim90 w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 21-08-2010, 02:47
  5. [Lua] Od zera do skryptera, czyli LUA: PODSTAWY i Actions*
    Przez Grim90 w dziale Artykuły developerskie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 02-08-2009, 01:05

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •