Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 11 z 11

Temat: [8.54] Wyrzucanie itema

  1. #1
    hin3r

    Domyślny [8.54] Wyrzucanie itema

    Hiho. Czy ktoś ma pomysł na skrypt, który zabraniałby wyrzucenia danego itema, do kosza, bagna czy wody? Chodzi o to, aby uniemożliwić graczowi jego wyeliminowanie z gry. Myślałem nad funkcją onRemoveItem ale ona nie spełnia moich oczekiwań, albo po prostu źle jej używam.

  2. #2

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj hin3r napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hiho. Czy ktoś ma pomysł na skrypt, który zabraniałby wyrzucenia danego itema, do kosza, bagna czy wody? Chodzi o to, aby uniemożliwić graczowi jego wyeliminowanie z gry. Myślałem nad funkcją onRemoveItem ale ona nie spełnia moich oczekiwań, albo po prostu źle jej używam.
    Raczej nie wydaje mi się, aby była inna możliwość, możesz skrypt zaprezentować?

  3. #3
    hin3r

    Domyślny

    Cytuj Visher napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Raczej nie wydaje mi się, aby była inna możliwość, możesz skrypt zaprezentować?
    Kod :
    function onRemoveItem(moveItem, tileItem, position, cid)
    local arrow = 2345
    local arrowpos = getThingPos(arrow)
    local checkarrow = getPlayerItemById(arrowpos, true, arrow)
    
    if (arrowpos ~= cid) then
     doRemoveItem(checkarrow.uid, 1)
     doItemSetAttribute(doPlayerAddItem(cid, arrow, 1), "uid", checkarrow.uid)
    end
    
    return true
    end

  4. Reklama
  5. #4

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Kod :
    <movevent type="RemoveItem" itemid="2345" event="script" value="removeblock.lua"/>
    Kod :
    function onRemoveItem(moveItem, tileItem, position, cid)
    	local BadGroundNames = {"shallow water", "swamp"}
    	local GroundPosition = {x = position.x, y = position.y, z = position.z, stackpos=0}
    	local Ground = getTileThingByPos(position).itemid
    	
    	if(isInArray(BadGroundNames, getItemNameById(Ground), true)) then
    		doRemoveItem(moveItem.uid, 1)
    		doItemSetAttribute(doPlayerAddItem(cid, moveItem.itemid, 1), "uid", moveItem.uid)
    	end
    	
    	return true
    end
    Nie w pełni działająca wersja, gdyż nie kopiuje uid itema. Spróbuj samodzielnie to naprawić, ja dziś nie dam rady.

  6. #5
    hin3r

    Domyślny

    Dzięki za pomoc, raczej sobie poradzę. A czy na kosz masz może jakiś pomysł?

  7. #6

    Notoryczny Miotacz Postów Visher jest teraz offline
    Avatar Visher
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Stalowa Wola.
    Posty
    1,253
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj hin3r napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dzięki za pomoc, raczej sobie poradzę. A czy na kosz masz może jakiś pomysł?
    Spróbuj tak:
    Kod :
    if(isInArray(BadGroundNames, getItemNameById(Ground), true) or getTileThingByPos(position).itemid == 1777) then
    ID kosza pisałem z pamięci, mogłem się pomylić.

  8. Reklama
  9. #7
    hin3r

    Domyślny

    Cytuj Visher napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Spróbuj tak:
    Kod :
    if(isInArray(BadGroundNames, getItemNameById(Ground), true) or getTileThingByPos(position).itemid == 1777) then
    ID kosza pisałem z pamięci, mogłem się pomylić.
    Niestety to z koszem nie działa.

  10. #8
    Avatar Grim90
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Toruń / Brzozówka
    Wiek
    35
    Posty
    586
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj hin3r napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Niestety to z koszem nie działa.
    A podstawiłeś chociaż tablicę i id, czy tylko skopiowałeś? Jeśli skopiowałeś, to oczywiście, że nie zadziała.
    Piszę skrypty do OTS. Chcesz mieć unikalny quest, lub skrypt na swoim serwerze? Pisz do mnie. Na pewno się dogadamy.
    Piszę skrypty PHP, strony oraz gotowe serwisy, jeśli jesteś zainteresowany, napisz.
    http://radeg.pl

    Masz facebooka? Zapraszamy do grupy: Grim OTS!
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...07707075989449

  11. #9
    hin3r

    Domyślny

    Nie rozumiem o czym mówisz. W wypadku kosza nie ma żadnej tablicy, tylko jedno polecenie, które pobiera item z danej pozycji. Co do reszty skryptu, to przecież działa na zasadzie pobrania nazwy itema i porównania jej z drugim - na który wyrzucany jest przedmiot 2345.

  12. Reklama
  13. #10
    Avatar Grim90
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Toruń / Brzozówka
    Wiek
    35
    Posty
    586
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj hin3r napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie rozumiem o czym mówisz. W wypadku kosza nie ma żadnej tablicy, tylko jedno polecenie, które pobiera item z danej pozycji. Co do reszty skryptu, to przecież działa na zasadzie pobrania nazwy itema i porównania jej z drugim - na który wyrzucany jest przedmiot 2345.
    Pytałem o to:
    Kod :
    if(isInArray(BadGroundNames, getItemNameById(Ground), true) or getTileThingByPos(position).itemid == 1777) then
    Czy podstawiłeś pod to tablicę i id.

    Kod :
    BadGroundNames
    To jest tablica, natomiast

    Kod :
    getItemNameById(Ground)
    To jest id itemu.

    Musisz podstawić pod to wartości.
    Piszę skrypty do OTS. Chcesz mieć unikalny quest, lub skrypt na swoim serwerze? Pisz do mnie. Na pewno się dogadamy.
    Piszę skrypty PHP, strony oraz gotowe serwisy, jeśli jesteś zainteresowany, napisz.
    http://radeg.pl

    Masz facebooka? Zapraszamy do grupy: Grim OTS!
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...07707075989449

  14. #11
    hin3r

    Domyślny

    Tak, Visher pare postów wyżej uwzględnił to.

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. wyrzucanie ludzi z temple
    Przez zbajgii w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 23-09-2015, 20:21
  2. [C#][XAML]ListBox - kolor wybranego itema
    Przez Kusterek w dziale Programowanie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 08-11-2013, 12:38
  3. [8.61]Tibiabot ng dlaczego nie moge dodać itema?
    Przez rycekrox21 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-08-2010, 23:27
  4. [8.55][ELFBOT][OTS] Wyrzucanie pustych bp
    Przez Adisky w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-04-2010, 21:58

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •