Reklama
Strona 1 z 214 1231151101 ... OstatniaOstatnia
Pokazuję wątki od 1 do 40 z 8546

Forum: Sprzęt i oprogramowanie

Komputery, programy, RTV, AGD itp.
» Podforum: Urządzenia mobilne, Programowanie

Pod-fora Ostatni post

  1. Urządzenia mobilne

    (8 przeglądających)

    Komórki, tablety, akcesoria i inne urządzenia mobilne.

    Akcje forum:

    Statystyki Forum:

    • Tematy: 1,510
    • Posty: 19,039
  2. Programowanie

    (2 przeglądających)

    Dział poświęcony pisaniu programów komputerowych oraz stron internetowych.

    Akcje forum:

    Statystyki Forum:

    • Tematy: 457
    • Posty: 8,964
  1. Przyklejony temat Przyklejony: Jaki laptop kupić - Temat ogólny

    Musisz kupić nowego laptopa a kompletnie się na tym nie znasz? Dobrze trafiłeś, ten temat jest właśnie dla Ciebie. Ponieważ wśród forumowiczów jest duże zainteresowanie tematem laptopów, postanowiłem założyć temat, w którym będą znajdowały się najlepsze notebooki w konkretnych kategoriach...

    Rozpoczęte przez Criss26
    284 Strony
    1 2 3 ... 284
    • Odpowiedzi: 2,838
    • Wyświetleń: 343,795
    27-09-2022, 21:21 Idź do ostatniego posta
  2. Przyklejony temat Przyklejony: Zestawy komputerowe i podzespoły bazowe

    witam, jak może zauważyliście, poprzedni temat jest nieco... hmm, mało aktualny, tak powiem. W związku z faktem, iż jest to dwukrotny laureat Torg Awards nie usuwam go - jest tylko zamknięty i odklejony, wierzę, że nie zostanie usunięty - oto link do niego:...

    Rozpoczęte przez darkan
    398 Strony
    1 2 3 ... 398
    • Odpowiedzi: 3,973
    • Wyświetleń: 528,124
    23-09-2022, 21:56 Idź do ostatniego posta
  3. Przyklejony temat Przyklejony: /i/ - Kabel, śrubka i procesor.

    /i/ - Kabel, śrubka i procesor. Czyli torgowe pogaduchy o wszelako rozumianej technice, technologii i każdym sprzęcie jaki tylko był, jest bądź dopiero będzie. Jakie jest założenie tematu? Bardzo proste - czasami w tematach wywiązuje się dysputa, która mimo tego, że jest bardzo ciekawa...

    Rozpoczęte przez Przemo
    99 Strony
    1 2 3 ... 99
    • Odpowiedzi: 989
    • Wyświetleń: 172,805
    02-06-2022, 09:49 Idź do ostatniego posta
  4. Przyklejony temat Przyklejony: Ankieta personalna - jak napisać prośbę o pomoc w wyborze laptopa

    Ankieta personalna jak napisać prośbę o pomoc w wyborze odpowiedniego modelu laptopa Słowem wstępu, szablon powstał by ułatwić komunikację pomiędzy osobami szukającymi porady zakupowej a doradzającymi. Zalecane jest odpowiedzieć na jak najwięcej pytań, jeśli coś jest nam obojętne to też...

    Rozpoczęte przez RedDante
    • Odpowiedzi: 3
    • Wyświetleń: 17,203
    24-11-2018, 00:44 Idź do ostatniego posta
  5. Przyklejony temat Przyklejony: Ubuntu Linux - Darmowy system dla każdego!

    Witam, w tym temacie chciałbym przedstawić wam najlepszą dystrybucje Linuksa a mianowicie Ubuntu! Nie będę opisywał jak instalować system ponieważ jest to banalnie proste, wystarczy ściągnąć obraz iso, wypalić na płytkę i już można instalować! Śmiało możesz mieć Ubuntu obok swojej Visty....

    Rozpoczęte przez Inny_15
    99 Strony
    1 2 3 ... 99
    • Odpowiedzi: 982
    • Wyświetleń: 172,926
    07-11-2016, 20:20 Idź do ostatniego posta
  6. Przyklejony temat Przyklejony: Problem z komputerem? Kilka porad jak usprawnić diagnostykę

    UWAGA nie jest to regulamin jako taki, ani nic w tym stylu, jednak prosiłbym o powstrzymanie się przed udzielaniem rad "naprawczych" o ile nie masz pewności co do ich skuteczności nie będę co prawda karać takich wystąpień, ale jeśli uznam post za wyjątkowo głupi lub potencjalnie szkodliwy może...

    Rozpoczęte przez zakius
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 49,935
    10-03-2014, 21:40 Idź do ostatniego posta
  1. historia z morałem

    ostatnio coś sie niepokojoncego działo z moim kąputerkiem, włańczałem se np. jutuba i ekran gasł, brak sygnału, no a pc normalnie buczy, jakby nic sie nie stało, a klawiatura myszka też zgasła, myśle wtf, wirus zawistny jakiś? No to robie se restarta odpalam dr pajonk cureit i w połowie skanowania...

    Rozpoczęte przez człowiek pokoju
    2 Strony
    1 2
    mysle, niby, nie, robie, sie
    • Odpowiedzi: 10
    • Wyświetleń: 482
    25-09-2022, 17:30 Idź do ostatniego posta
  2. karta dzwiekowa

    hejka naklejka, jako ze ostatnio uzywam tylko sluchawek (nie maja sterownikow, sprawdzalem na stronie producenta) to mam pytanie, czy jest jakas mozliwosc, zeby podbic glosnosc i jakosc dzwieku bo sa w sumie ciche i tutaj moje pytanie, czy taka karta dzwiekowa cos pomoze? jak tak to jaka do max...

    Rozpoczęte przez cezary piotrowski
    4 Strony
    1 2 3 ... 4
    • Odpowiedzi: 31
    • Wyświetleń: 1,368
    16-09-2022, 23:47 Idź do ostatniego posta
  3. Slabe osiagi HP Omen 15

    Mam uzywke laptopa ale wydaje mi sie ze albo jest zajechany albo moze byl uzywany do kopania kryptowalut czy czegos innego Nie wiem jak sie za to zabrac, troche dinozaur here w tych tematach Probowalem aktualizowac sterowniki itp ale nic to nie zmienia we wszystkich testach osiaga bardzo slabe...

    Rozpoczęte przez Noru$
    audio, stan, sterownik, urządzenie, wersja
    • Odpowiedzi: 4
    • Wyświetleń: 501
    11-09-2022, 17:38 Idź do ostatniego posta
  4. Modem Huaweii E3372 - jak zmienić IP ?

    Witam, Mam modem pod USB , model Huawei E3372. Jeśli chce zmienić Ip - to muszę wyjąć urządzenie z portu USB i ponownie podłączyć. Tylko w takich okolicznościach IP się zmienia. Samo klikanie na "rozłącz" i "połącz" z internetem nic nie daje. Skoro więc fizyczne odpięcie z portu USB i podpięcie...

    Rozpoczęte przez kokoroko
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 11
    • Wyświetleń: 1,216
    09-09-2022, 21:04 Idź do ostatniego posta
  5. Komputerek się wyłącza sekundę po włączeniu

    Dzień przed wszystko było git, wyłączyłem go i poszedłem spać. Na zajutrz po powrocie z pracy kliklem przycisk power, lampka się zapaliła a ja poszedłem włączyć ekspres by zrobić sobie kawę. Wracam a komputer wyłączony, no to pomyślałem, że coś mi się zdawało i nie włączyłem go, no to klikam power...

    Rozpoczęte przez jata12
    2 Strony
    1 2
    nie, power, ram, sie, zasilacz
    • Odpowiedzi: 12
    • Wyświetleń: 875
    28-08-2022, 16:31 Idź do ostatniego posta
  6. TV samsung ue40d5700 sam się resetuje po pewnym czasie

    Witam! Użytkuję TV samsung ue40d5700, trochę leciwy ale jak dla mnie wystarczający. Od jakiegoś czasu napotykam problem, a mianowicie po włączeniu TV działa 5-10 minut, po czym sam się wyłącza i ponownie włącza. Czasami problemu nie ma, ale to tylko czasami. Co może być przyczyną? Dodam iż posiadam...

    Rozpoczęte przez Katalonczyk
    ale, być, czasami, przyczyną, samsung
    • Odpowiedzi: 4
    • Wyświetleń: 681
    18-08-2022, 19:59 Idź do ostatniego posta
  7. ułamany bolec od wtyczki

    ukruszył mi się bolczyk, czy jest opcja w ogóle coś takiego naprawić ? jak tak to u kogo

    Rozpoczęte przez bubelssj2
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 12
    • Wyświetleń: 4,292
    16-08-2022, 07:57 Idź do ostatniego posta
  8. windows 7 nie wykrywany po instalacji w10

    Zainstalowalem sobie w10 na drugim dysku - na starym zostal w7 i zniknal mi on z boot listy. Nie moge teraz uruchomic w7 w ogole, bo ciagle automatycznie wlacza mi sie w10, nawet na boot liscie nie ma w7 do wybrania w uefi pomuszcie plz potrzebuje tego w7 :sadge

    Rozpoczęte przez BBsrv
    2 Strony
    1 2
    boot, ciągle, nie, w10, windows
    • Odpowiedzi: 14
    • Wyświetleń: 1,184
    08-08-2022, 20:52 Idź do ostatniego posta
  9. Facebook jak wyłączyć ignorowanie wiadomości bez odpowiadania na konwersację?

    Mam problem że potrzebuje wyłączyć ignorowanie wiadomości na facebooku dla kilku konwersacji, ale.. nie chcę na nie odpowiadać dopóki nie zobaczę jakie (i czy w ogóle) były wysyłane do mnie jakieś wiadomości.. Szukałem ale nie mogę znaleźć a na facebook jak i messanger mam tylko informacje, że...

    Rozpoczęte przez Yonash
    4 Strony
    1 2 3 ... 4
    czy, facebook, jak, nie, wiadomości
    • Odpowiedzi: 32
    • Wyświetleń: 2,163
    27-07-2022, 23:39 Idź do ostatniego posta
  10. Woocomerce - darmowa dostawa dla konkretnego produktu

    Jest jakiś sposób lub darmowa wtyczka na ustanowienie darmowej dostawy, jak tylko konkretny produkt pojawi się w koszyku?

    Rozpoczęte przez Eternal Spark
    darmowa, pojawi, sie, ustanowienie, woocomerce
    • Odpowiedzi: 5
    • Wyświetleń: 1,136
    23-07-2022, 17:29 Idź do ostatniego posta
  11. Klawiatury i myszki

    Poszukuje podobnej klawiatury do tej: Tylko bez tego pierdolnika u góry z napisem logitech. (mógłby być na dole do nadgarstka) Membranowa z podświetleniem albo rgb albo nic. Mój mechaniczny redragon doprowadza mnie do pasji i jednak nie ogarniam wszystkiego bez strzałek i F'ów

    Rozpoczęte przez Lacho
    3 Strony
    1 2 3
    • Odpowiedzi: 22
    • Wyświetleń: 1,719
    20-07-2022, 21:36 Idź do ostatniego posta
  12. Laptop rękojmia

    Siema. Kupiłem lapka w grudniu i po jakimś czasie podczas grania a potem już normalnie podczas Google Chrome i office procesor osiągał 100 stopni przez co nie dało się na tym nic robić. Postanowiłem go oddać z tytułu rękojmi (laptop z xkoma) oddałem tego laptopa z dwa tygodnie temu i napisałem...

    Rozpoczęte przez galaczek
    2 Strony
    1 2
    lub, nie, nowy, przez, urządzenia
    • Odpowiedzi: 15
    • Wyświetleń: 1,255
    19-07-2022, 15:42 Idź do ostatniego posta
  13. komputer

    Siemka nie chciałby mi ktoś złożyć kompa do 4,5k-5k do grania w lola csgo itp, jakiegos z przezroczysta obudowa i zeby cos tam w srodku sobie mrygalo na ramach czy cos. Mam taki dysk ssd juz wiec jak by sie dalo go wlozyc do kompa to git (bo on z lapka) ale chyba trzeba mu dac chlodzenie - tak...

    Rozpoczęte przez galaczek
    2 Strony
    1 2
    coś, jak, kompa, sie, więc
    • Odpowiedzi: 12
    • Wyświetleń: 1,384
    15-07-2022, 20:00 Idź do ostatniego posta
  14. Problem z laptopem

    SIema mam problem z lapkiem, od piątku mam takie coś, że jak gram np w lola to po jakimś czasie laptop piszczy takie PII przerwa PII przerwa PII i tak kurwa na okrągło jedyna szansa zeby temu zapobiec to kliknac z palca go zeby sie zhibernowal i wlaczyc od nowa ale czasem to sie powtarza znowu np...

    Rozpoczęte przez galaczek
    3 Strony
    1 2 3
    • Odpowiedzi: 27
    • Wyświetleń: 2,588
    13-06-2022, 20:34 Idź do ostatniego posta
  15. Internet na zadupiu

    Witam, mam mega problem gdyż będę mieszkał w totalnej dziurze, gdzie nie ma światłowodów, internet radiowy jak rozkwitają "piękne" drzewa totalnie odmawia posłuszeństwa. Szukam jakiegoś rozwiązania na to. Myślałem nad internetem mobilnym od T-mobile, gdyż oferują oni takowy bez żadnych limitów....

    Rozpoczęte przez Katalonczyk
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 14
    • Wyświetleń: 2,158
    27-05-2022, 18:09 Idź do ostatniego posta
  16. Dobry hosting

    Witam jaki polecacie hosting, nie potrzebuję duzego transferu/dysku raczej zalezy mi ma szybkosci i niezawodnosci Linuxpl mialem jak do tej pory ale laguje, zarówno http jak i ftp :zaba

    Rozpoczęte przez Aureos
    ftp, hosting, http, jak, zarówno
    • Odpowiedzi: 6
    • Wyświetleń: 2,286
    16-05-2022, 21:57 Idź do ostatniego posta
  17. Telewizor 65 cali

    Hej torgowi specjaliści, pomocy. Chce kupić telewizor 65 cali raczej w technologi Qled bo salon jest jasny, dużo słońca. Zależy mi też na dostępie do netflixa itd. Cena 3-4k Co myślicie o tym?...

    Rozpoczęte przez Muminos
    cali, dostępie, netflixa, telewizor, też
    • Odpowiedzi: 6
    • Wyświetleń: 2,072
    17-04-2022, 21:52 Idź do ostatniego posta
  18. Autocom 2016+

    Cześć. Potrzebuje pobrać gdzieś z neta autocoma 2016 i nowszy z aktywatorem bo mi błąd wyskoczył za granicą a moja wersja obsługuje auta do 2015 a auto z błędem jest z 2016 i nie zadziała. Ktoś coś słyszał gdzie można takie rzeczy ogarnąć na już nie drogo ;) @edit na ali znalazłem za 2 dychy...

    Rozpoczęte przez Astiliapl
    auto, autocom, błędem, coś, nie
    • Odpowiedzi: 0
    • Wyświetleń: 1,538
    02-04-2022, 02:07 Idź do ostatniego posta
  19. zmiana operatora android

    siemka. Jest tu może ktoś kto sie na fonach zna bardziej? czy jest możliwośc "zfake'owania" operatora telefonu tak, zeby pokazywal np. niemcy o2 zamiast prawdziwego np polska playa. rozchodzi sie o zmiane kraju operatora :) :peepo

    Rozpoczęte przez Gayaku
    • Odpowiedzi: 7
    • Wyświetleń: 1,925
    17-03-2022, 14:50 Idź do ostatniego posta
  20. Laptop Toshiba Satellite c660

    Witam, mam lapka jak w tytule i zastanawiam się czy można do niego wsadzić jakiś lepszy procek jakie i5 lub i7? Jeśli tak to jaki dokładnie? Dokładna specyfikacja w załączniku.

    Rozpoczęte przez kokosik1221
    • Odpowiedzi: 1
    • Wyświetleń: 1,563
    15-03-2022, 12:36 Idź do ostatniego posta
  21. komputer do programowania ukladow

    no elo nie wiem czy juz zakladalem ten temat, ale jesli juz to dawno i nie potrafie znalezc mam takie pudlo to czego sie dowiedzialem to skrzynka do programowania ukladow, ciezko na necie znalezc, wie ktos ile to warte? wiem ,ze te ksiazki u gory pudla nie naleza do tego komputera

    Rozpoczęte przez Smok_Galana
    • Odpowiedzi: 7
    • Wyświetleń: 2,177
    10-03-2022, 15:04 Idź do ostatniego posta
  22. Wycena laptopa

    Kupiłem około rok temu takiego laptopa https://www.x-kom.pl/p/690159-notebook-laptop-156-lenovo-legion-5-15-ryzen-7-32gb-512-win10-gtx1660ti-144hz.html tyle że z lepszą grafą, tzn. RTX 2060 poza tym tak samo, Ryzen 7 4800H 32 GB ramu z Systemem No ale po kilku tygodniach przestałem...

    Rozpoczęte przez durel
    laptopa, matrycy, takiego, wycena, wypalać
    • Odpowiedzi: 1
    • Wyświetleń: 1,913
    04-03-2022, 18:24 Idź do ostatniego posta
  23. PC - gry i streamowanie

    Siemanko, potrzebuje złożyć PC do grania w lola, cs'a i tibie oraz streamowania tego na twitchu. Budżet do około 6000zł. Wrzucam swoje propozycje, liczę na pomoc ekspertów co zmienić https://www.morele.net/kategoria/dyski-ssd-518/?konfigurator=konfigurator-zestawu-komputerowego&configId=911855...

    Rozpoczęte przez Delta
    2 Strony
    1 2
    • Odpowiedzi: 11
    • Wyświetleń: 3,450
    04-03-2022, 00:23 Idź do ostatniego posta
  24. Kółko

    elo mam taka myszke i klawe z Microsoftu co ja kupilem 100lat temu za 150zl i w tej myszce jak krece kolkiem nie wazne czy w gore czy w dol to scrolluje do gory da sie to jakas naprawic czy kupic nowy zestaw?

    Rozpoczęte przez Lord
    2 Strony
    1 2
    czy, gore, kółko, scrolluje, ważne
    • Odpowiedzi: 13
    • Wyświetleń: 2,572
    19-02-2022, 11:54 Idź do ostatniego posta
  25. Lenovo ThinkPad T540P i nie działa mikrofon ze słuchawek nausznych

    Hej. Mam Lenovo Thinkpad T540P z jednym wejściem minijack i kupiłem w media markt słuchawki z mikrofonem które mają kabel na jednego minijacka. Słuchawki działają bardzo dobrze ale nie działa mi w nich mikrofon. Sterowniki audi poinstalowane. Sprawdziłem na telefonie i mikrofon działa idealnie...

    Rozpoczęte przez Bubuch
    działa, lenovo, mikrofon, nie, thinkpad
    • Odpowiedzi: 3
    • Wyświetleń: 1,694
    16-02-2022, 18:14 Idź do ostatniego posta
  26. wlacznik czasowy z funkcja countdown

    elo potrzebuje wlacznik/wylacznik czasowy do gniazdka z funkcja countdown w sensie jest ustawiony czas wylaczenia powiedzmy na 5 minut, odlicza 5 minut i odpala sie na minute, i tak w kolko niestety albo jestem downem albo nie moge takich w polsce znalezc, bo wszystkie maja programator na dni...

    Rozpoczęte przez maslo
    2 Strony
    1 2
    albo, countdown, funkcja, minut, potrzebuje
    • Odpowiedzi: 12
    • Wyświetleń: 2,449
    16-02-2022, 01:18 Idź do ostatniego posta
  27. czajnik typu smart

    witam serdecznie szukam czajnika typu smart wymagania: apka na komurke zeby se moc odpalic gotowanie wody jakies typiczne filtry jak w kazdym czajniku no i najlepiej jakby grzal wode cicho a szybko pozdro ktos cos moze polecic?? budzet najlepiej tak do 500zl bo jestem biedny

    Rozpoczęte przez matizioom
    3 Strony
    1 2 3
    • Odpowiedzi: 22
    • Wyświetleń: 2,854
    14-02-2022, 22:36 Idź do ostatniego posta
  28. Co 6 ping wysoki w chuj

    Witam czy ktos moze ma pomysl dlaczego moj internet (wifi) odpierdala takiego breka?? Dokladnie co 6 ping wypierdala w kosmos. Juz kiedys to przywazylem, naprawilo sie samo, teraz pojawilo sie na nowo. Jak sprawdzic co wypierdala internet w kosmos?

    Rozpoczęte przez Master
    • Odpowiedzi: 9
    • Wyświetleń: 1,968
    12-02-2022, 23:14 Idź do ostatniego posta
  29. Dysk zewnętrzny

    Dzień dobry, mój tata potrzebuje dysk/i zewnętrzny np 1 TB do firmy, żeby chodził w sieci LAN, ale chodzi o to żeby to działało na zasadzie: z kompa wrzucam plik w ten dysk -> i plik z tego dysku wrzucany jest na jeszcze drugi dysk który miałby być dyskiem awaryjnym w razie rozwalenia się tego...

    Rozpoczęte przez galaczek
    drugi, dysk, ten, żeby, zewnętrzny
    • Odpowiedzi: 8
    • Wyświetleń: 2,007
    07-02-2022, 23:05 Idź do ostatniego posta
  30. Nowy laptop a dysk

    Dzień dobry, rozjebał mi się laptop na psach (padła karta grafiki) miał procesor Intel itp model to msi gp62mvr 6rf leopard pro, jaka jest szansa że po przełożeniu do nowego laptopa acer nitro 5 dysku SSD będę mieć wszystkie pliki itp?

    Rozpoczęte przez galaczek
    itp, jaka, jest, laptop, pro
    • Odpowiedzi: 4
    • Wyświetleń: 2,641
    28-01-2022, 14:50 Idź do ostatniego posta
  31. Szukam TV - 100hz, 4K

    Dobry wieczór szanowni Państwo. Mam zamiar w najbliższym czasie kupić telewizor 100hz do grania, za bardzo się na tym nie znam więc zdam się na forumowych expertów. Mianowicie telewizor powinien być niemniejszy niż 42" i nie większy niż 50/55", posiadać rozdzielczość 4K, odświeżanie 100hz (i...

    Rozpoczęte przez Realovskyy
    4 Strony
    1 2 3 ... 4
    • Odpowiedzi: 36
    • Wyświetleń: 6,410
    31-12-2021, 14:39 Idź do ostatniego posta
  32. Sonda: Pasek zadań/dok

    taka ankietka z ciekawosci gdzie macie pasek zadan albo jak korzystacie z unix based to dok przypominam ze to nie hp wiec spamerow bedziemy banowac

    Rozpoczęte przez tofulover69
    2 Strony
    1 2
    ankietka, ciekawosci, pasek, taka, zadań/dok
    • Odpowiedzi: 18
    • Wyświetleń: 3,204
    15-12-2021, 15:59 Idź do ostatniego posta
  33. Sluchawki bezprzewodowe

    Torgi, poleccie najlepsze bezprzewodowe sluchawki douszne, tak do 300zl. Takie zeby dalo sie je polaczyc z kazdym androidowym telefonem. Pzdr

    Rozpoczęte przez luk72
    androidowym, bezprzewodowe, każdym, sluchawki, telefonem
    • Odpowiedzi: 1
    • Wyświetleń: 2,171
    11-12-2021, 12:16 Idź do ostatniego posta
  34. Nie działający touchpad po aktualizacji do windows 11 Lenovo Yoga c740

    Siemanko Wiem ze zapewne ten dział już umarł ale może jeszcze ktoś mi pomoże. Mam problem z laptopem Lenovo Yoga C740-14IML Laptop (Lenovo) - Type 81TC po aktualizacji do Windows 11 przestał działać touchpad i nie mogę go naprawić, przed aktualizacja do 11 wszystko działało bezproblemowo....

    Rozpoczęte przez Noru$
    ale, lenovo, nie, windows, yoga
    • Odpowiedzi: 7
    • Wyświetleń: 2,997
    05-12-2021, 21:18 Idź do ostatniego posta
  35. Lodówka i mikrofalówka do pokoju

    Wpadłem może na niegłupi pomysł, żeby do pokoju wstawić sobie lodówkę i mikrofalówkę. Pytanie tylko, czy takie małe lodówki (85cm) wydają jakieś dźwięki? Czy to jest naprawdę ciche i nie będzie przeszkadzać w nocy? W lodówce, którą mamy wspólną nie mam tyle miejsca, żeby narobić sobie żarcia na...

    Rozpoczęte przez Aver
    czy, jakies, nie, sobie, żeby
    • Odpowiedzi: 4
    • Wyświetleń: 2,683
    13-11-2021, 16:38 Idź do ostatniego posta
  36. Odkurzacz bezprzewodowy

    Witam, zwracam się do was z zapytaniem, a więc zbliża się świąteczny czas i chciałbym obdarować moją żonkę pożytecznym prezentem, chciałem kupić odkurzacz bezprzewodowy, ogólnie tak do 1k polskich złocisz, zastanawiałem się nad 2 modelami, a mianowicie: -xiaomi mi vacuum cleaner g10 -bosch flexxo...

    Rozpoczęte przez Katalonczyk
    2 Strony
    1 2
    bezprzewodowy, moglibyście, odkurzacz, sie, tych
    • Odpowiedzi: 19
    • Wyświetleń: 3,755
    12-11-2021, 19:15 Idź do ostatniego posta
  37. Jaki wybrać sprzęt do mieszkania

    Siemka eksperci . Niedługo będę urządzał mieszkanie i chce dokonać porządnego zakupu . Pytanie brzmi jak tego dokonać? Według mnie pracownik danego sklepu np Mediaexpert wciska to co ma narzucone z góry czy tam wypycha zalegający towar. Wpisuje sobie w google ranking dajmy na to zmywarek ale też...

    Rozpoczęte przez BenyHawk
    3 Strony
    1 2 3
    czy, dokonać, jest, nie, wybrać
    • Odpowiedzi: 26
    • Wyświetleń: 4,626
    23-10-2021, 01:59 Idź do ostatniego posta
  38. Legalny excel

    Potrzebuje legalnego excela 2010 lub nowszy najlepiej na miesiąc do projektu gdzie LibreOffice się nie sprawdza Wydawało mi się ,że prosta sprawa wchodzą na stronę Billa Gatesa ale kurwa proponują tam jakieś tysiąc różnych wersji, gówna w chmurze, latające węże czy chuj wie co Interesuje mnie...

    Rozpoczęte przez Wojtczak
    • Odpowiedzi: 9
    • Wyświetleń: 3,106
    21-10-2021, 13:36 Idź do ostatniego posta
  39. Problem z komputerem

    Od kilku dni mam problem ze stacjonarką, resetuje się w dziwnych/różnych momentach. 5 minut po włączeniu gry przed chwilą na oglądaniu na yt jakiś ogłupiających filmików czy po prostu na włączonym pulpicie. Czasem się zacina obraz, dźwięk normalnie leci dalej i też pomaga tylko reset. Drugą...

    Rozpoczęte przez Tazz
    2 Strony
    1 2
    czasem, prostu, resetuje, sie, też
    • Odpowiedzi: 10
    • Wyświetleń: 4,500
    13-10-2021, 22:20 Idź do ostatniego posta
  40. Dziwny problem

    Elo, od dwóch dni pojawił się irytujący problem z PC. Komp wyłączony np. na noc rano nie odpala z przycisku power. Odpali tylko jak wyłącze zasilacz np. z prądu/przyciskiem z tyłu i po odczekaniu 10-15s. Potem jak go podłączę to już normalnie z powera ruszy. Jakieś sugestie co sprawdzić/co może...

    Rozpoczęte przez Clawien
    10-15s, jak, już, nie, odczekaniu
    • Odpowiedzi: 8
    • Wyświetleń: 3,653
    08-10-2021, 14:08 Idź do ostatniego posta

Informacje i opcje forum

Użytkownicy przeglądający forum

Aktualnie 15 użytkowników przegląda to forum. (0 użytkowników i 15 gości)

Reklama

Opcje wyświetlania tematów

Użyj tej opcji, aby wyświetlić tylko tematy napisane po wybranej dacie.

Pozwala wybrać kryterium, według którego będzie wyświetlana lista tematów.

Sortuj tematy...

Uwaga: przy sortowaniu według daty w kolejności malejącej, jako pierwsze będą pokazane najnowsze wyniki.

Objaśnienie ikon

Zawiera nowe posty
Zawiera nowe posty
Brak nowych postów
Brak nowych postów
Więcej niż 100 odpowiedzi lub 2000 wyświetleń
Popularny temat z nowymi postami
Więcej niż 100 odpowiedzi lub 2000 wyświetleń
Popularny temat bez nowych postów
Temat zamknięty
Temat zamknięty
Temat zawiera wiadomość napisaną przez Ciebie
Udzielałeś się w tym temacie

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •