Reklama
Strona 2 z 2 PierwszaPierwsza 12
Pokazuje wyniki od 16 do 20 z 20

Temat: Zmiany w kompie

  1. #16
    Avatar Mistrzu dragon
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    20 cm od klawiatury
    Posty
    1,857
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No i co ma ten filmik do różnicy między 80 a 300 fps, bo tutaj pokazana jest różnica między odświeżaniem monitora, która pokazuje że monitor z wysokim odświeżaniem to całkiem przyjemna sprawa.
    Różnica jest praktycznie tak samo żadna jak między 60 a 439 fps, tyle że nikt nie robi testów 80 a 300 (xD).

    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A po co bogacz który ma xxx hajsu kupuje auto co ma 600 koni nie będąc zawodowym kierowcą?
    1 post : "chce malo wydac" , nie wskazuje na to żeby miał hajs na 4x way sli 980 żeby wyciskać 140fps w każdym fpsie.

    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Chyba napisałem że dla lepszego komfortu większe odświeżanie się przydaje, dużo lepiej i przyjemniej się gra, nie wiem czego tutaj nie zrozumiałeś.
    ps. odświeżanie ;]
    Napisałeś "co to ma do bycia profesjonalnym graczem" więc ci wyjaśniłem , teraz zmieniasz argument na komfort grania choć goście w obu filmikach mówią to co ja, że jak nie jesteś profesjonalym graczem to pakowanie się w wyżej niż 60hz jest zbędne.

    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tu nie chodzi o wyświetlenie tych klatek, napisałem że gra się częściej odświeża 300fps'ów oznacza tyle że masz 300 szans do zareagowania na sekundę, a nie 80.
    Nie, nie masz. Pojadę twoją retoryką : nie chce mi się tłumaczyć czemu, weź się doedukuj.

    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Często też gry faworyzują graczy, którzy mają więcej fps. Tak jak było w 1.6 gdzie z każdą klatką były obliczane inne rzeczy, między innymi airaccelerate czy np. schodzenie się tego pieprzonego celownika. Albo taki COD2 gdzie każdy chciał osiągnąć fps cap 333, nie chce mi się tłumaczyć komuś kto gówno wie, ale jak chcesz wyjść z tego stanu niewiedzy to sobie poczytaj.
    I quake3, a może coś co nie wyszło >10 lat temu? Bo 8000fps w doomie 1 to żaden wyznacznik.

    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A czy Ty kurwa chociaż obejrzałeś ten filmik? Czy może obejrzałeś, ale nie potrafisz into angielski i gówno zrozumiałeś?
    Quality argument, dupa zapiekła że tickrate nie okazał się "procesem gry robiącym 300ticków na sekundę"?

    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A powiedz mi matole jak ilość pamięci ram ma się do ilości obliczeń, które komputer wykonuje na sekundę? Jedynie wtedy kiedy ramu po prostu brakuje gra może się zacinać, przy czym 4gb a 16gb to będzie tyle samo fps w csgo.
    Proszę bardzo przygłupie : http://www.purepc.pl/pamieci_ram/jak...grach?page=0,0
    Powiedziałeś że ram nie ma żadnego wpływu na fps a nie ilość ram.

    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mam wrażenie że po prostu jesteś karłem intelektualnym xD
    Mam wrażenie że kumple z tsa naopowiadali ci takich pierdół i teraz szpanujesz pierdoląc jakieś głupoty.
    Napisz to na dowolnym forum komputerowym i daj mi link, zobaczymy czy się z tobą zgodzą.
    Powyższy post może być sarkastyczny oraz zawierać śladowe ilości orzechów arachidowych.

  2. #17
    Avatar joozioom
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,462
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Napisałeś "co to ma do bycia profesjonalnym graczem" więc ci wyjaśniłem , teraz zmieniasz argument na komfort grania choć goście w obu filmikach mówią to co ja, że jak nie jesteś profesjonalym graczem to pakowanie się w wyżej niż 60hz jest zbędne.
    Nie trzeba być profesjonalnym graczem żeby sobie kupić monitor 120/144hz różnicę czuć i koniec, warto kupić bo różnica jest taka sama jak z telewizorem, który ma wysokie odświeżanie a tv leci bodajże w 24 fpsach <?>

    Różnica jest praktycznie tak samo żadna jak między 60 a 439 fps, tyle że nikt nie robi testów 80 a 300 (xD).
    Nie wiem co Ciebie ogranicza w zrozumieniu tego, że ciągle nie chodzi o to ile tych klatek zostanie wyświetlonych tylko ile wygenerowanych i ile razy proces zostanie odświeżony, a więc przetworzy nowe informacje?

    Nie, nie masz. Pojadę twoją retoryką : nie chce mi się tłumaczyć czemu, weź się doedukuj.
    Co? XD No jak nie jak tak, przecież nie leci osobny wątek z procesem przechwytującym eventy z inputu xD

    I quake3, a może coś co nie wyszło >10 lat temu? Bo 8000fps w doomie 1 to żaden wyznacznik.
    Ty nie jesteś w stanie zrozumieć tego co napisałem najwidoczniej xD. Nie napisałem o żadnym wyznaczniku czegokolwiek, chodziło o to że silniki gier mają swoje specyficzne działanie związane z ilością fps, która jest wygenerowana.

    Quality argument, dupa zapiekła że tickrate nie okazał się "procesem gry robiącym 300ticków na sekundę"?
    A jaki był twój argument? Wstawiłeś link do filmiku, w którym typiarz tłumaczy jaka jest różnica między tickiem 64 a 128 (i jest duża lol). Powiedz mi gdzie napisałem że tickrate to proces gry robiący 300 ticków na sekundę, wróć do gimnazjum nauczyć czytać się ze zrozumieniem. Nie napisałem że zachodzi jakakolwiek synchronizacja z serwerem gdy masz 300 fpsów (w przypadku mechaniki silnika valve klatka to tyle co tick) więc też nijak ma się to do tickrate. Chodziło jedynie o poziom różnicy, ale co ja wymagam jak nie potrafisz czytać.

    A powiedz mi matole JAK ILOŚĆ PAMIĘCI RAM ma się do ilości obliczeń, które komputer wykonuje na sekundę? Jedynie wtedy kiedy ramu po prostu brakuje gra może się zacinać, przy czym 4gb a 16gb to będzie tyle samo fps w csgo.
    Proszę bardzo przygłupie : http://www.purepc.pl/pamieci_ram/jak...grach?page=0,0
    Powiedziałeś że ram nie ma żadnego wpływu na fps a nie ilość ram.
    Przy czym wcześniej napisałem pokrótce że ram nie ma wpływu na fps w odpowiedzi na to
    a ram na 8gb?
    Miałem mu szczegółowo rozpisać co i jak xD?

    Mam wrażenie że kumple z tsa naopowiadali ci takich pierdół i teraz szpanujesz pierdoląc jakieś głupoty.
    Napisz to na dowolnym forum komputerowym i daj mi link, zobaczymy czy się z tobą zgodzą.
    To chyba właśnie Ty przeczytałeś jakiś artykuł w pani domu xD. Po co mam wchodzić na jakieś forum komputerowe jak tam natężenie idiotów over 9000, którzy twierdzą że ludzkie oko nie zauważa różnicy powyżej 24fps xD

  3. #18
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie trzeba być profesjonalnym graczem żeby sobie kupić monitor 120/144hz różnicę czuć i koniec, warto kupić bo różnica jest taka sama jak z telewizorem, który ma wysokie odświeżanie a tv leci bodajże w 24 fpsach <?>
    TC z wysokim odświerzaniem generują klatki pośrednie, monitory wyświetlają dokładnie to, czego się od nuich chce
    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie wiem co Ciebie ogranicza w zrozumieniu tego, że ciągle nie chodzi o to ile tych klatek zostanie wyświetlonych tylko ile wygenerowanych i ile razy proces zostanie odświeżony, a więc przetworzy nowe informacje?
    dobrze napisana gra NIE ZWOLNI gdy spadnie framerate, będze wykonywać obliczenia na procesorze niezależnie od wysyłania requestów do grafiki
    Cytuj joozioom napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Co? XD No jak nie jak tak, przecież nie leci osobny wątek z procesem przechwytującym eventy z inputu xD
    no właśnie powinien
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

  4. Reklama
  5. #19

    Ekspert: Sprzęt i oprogramowanie Przemo jest teraz offline
    Avatar Przemo
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Łódź
    Posty
    3,598
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    @zakius ;
    Jako tematyk - zamknij temat albo go wyczyść(łącznie z tym postem po robocie) bo OP dostał odpowiedź i obecnie ma tu miejsce shitstorm. Zwłaszcza, że jest on nijak potrzebny bo i nie merytoryczny. Jedna osoba wie o czym mówi, gdzie druga krąży tylko wokół tematu dodając zbędne "xD" i wycieczki osobiste od samego początku. Nie ma dodatkowych, stałych uczestników więc rozmowę mogą sobie kontynuować na PW i nikt nic na tym nie straci.
    Ostatnio zmieniony przez Przemo : 13-02-2015, 18:16 Powód: literówka
    Potrzebujesz pomocy z komputerem, laptopem? Coś nie działa, szukasz nowego PCta? Pisz PW lub mnie mentionuj.

  6. #20
    Avatar joozioom
    Data rejestracji
    2007
    Posty
    1,462
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    TC z wysokim odświerzaniem generują klatki pośrednie, monitory wyświetlają dokładnie to, czego się od nuich chce
    Może i tak jest, ale tak czy siak widzę różnicę. Znajomy kupił sobie ASUS'a ROG 144hz i ja różnicę czuję straszną. (sam bym chętnie kupił jakby nie to że mnie najzwyczajniej nie stać)
    dobrze napisana gra NIE ZWOLNI gdy spadnie framerate, będze wykonywać obliczenia na procesorze niezależnie od wysyłania requestów do grafiki
    W teorii tak, w praktyce całkiem spora część starszych gier gier działa tak jak napisałem. Może w tych najnowszych coś się zmienia.
    no właśnie powinien
    tak jak wyżej

    Przykładów jest dużo, nawet w lolu przy większej ilości fps teoretycznie jest łatwiej robić fast q riven, ale jak to się przekłada na praktykę to nie wiem bo nie potrafię xD.

    Nie zapominajcie że w temacie odniosłem się głównie w kierunku cs:go, który stoi na kochanym source to też może być źródłem nieporozumienia. Jak działają inne gry dokładnie nie wiem, nie chce mi się tu już więcej wykłócać, ale wszystko co napisałem w tym temacie ma odzwierciedlenie w CS:GO, wiem bo z cs'em jestem praktycznie od 2005 roku jakoś. Dużo też modowałem 1.6 i przymierzałem się też żeby robić coś pod source, ale jak przestały wpadać za to pieniążki to i plany zniknęły, mimo wszystko trochę wiedzy jak działają silniki obu gier zostało.

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. dziwne zmiany w kompie = wirus?
    Przez Taviik w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-03-2012, 14:32
  2. Zmiany, zmiany, zmiany.
    Przez Filia the Dragon w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 21-01-2011, 16:11
  3. Zmiany, zmiany, zmiany!
    Przez Fejfer w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 28-07-2008, 11:11
  4. Zmiany, zmiany!
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 262
    Ostatni post: 01-04-2006, 23:58

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •