Napisałeś "co to ma do bycia profesjonalnym graczem" więc ci wyjaśniłem , teraz zmieniasz argument na komfort grania choć goście w obu filmikach mówią to co ja, że jak nie jesteś profesjonalym graczem to pakowanie się w wyżej niż 60hz jest zbędne.
Nie trzeba być profesjonalnym graczem żeby sobie kupić monitor 120/144hz różnicę czuć i koniec, warto kupić bo różnica jest taka sama jak z telewizorem, który ma wysokie odświeżanie a tv leci bodajże w 24 fpsach <?>
Różnica jest praktycznie tak samo żadna jak między 60 a 439 fps, tyle że nikt nie robi testów 80 a 300 (xD).
Nie wiem co Ciebie ogranicza w zrozumieniu tego, że ciągle nie chodzi o to ile tych klatek zostanie wyświetlonych tylko ile wygenerowanych i ile razy proces zostanie odświeżony, a więc przetworzy nowe informacje?
Nie, nie masz. Pojadę twoją retoryką : nie chce mi się tłumaczyć czemu, weź się doedukuj.
Co? XD No jak nie jak tak, przecież nie leci osobny wątek z procesem przechwytującym eventy z inputu xD
I quake3, a może coś co nie wyszło >10 lat temu? Bo 8000fps w doomie 1 to żaden wyznacznik.
Ty nie jesteś w stanie zrozumieć tego co napisałem najwidoczniej xD. Nie napisałem o żadnym wyznaczniku czegokolwiek, chodziło o to że silniki gier mają swoje specyficzne działanie związane z ilością fps, która jest wygenerowana.
Quality argument, dupa zapiekła że tickrate nie okazał się "procesem gry robiącym 300ticków na sekundę"?
A jaki był twój argument? Wstawiłeś link do filmiku, w którym typiarz tłumaczy jaka jest różnica między tickiem 64 a 128 (i jest duża lol). Powiedz mi gdzie napisałem że tickrate to proces gry robiący 300 ticków na sekundę, wróć do gimnazjum nauczyć czytać się ze zrozumieniem. Nie napisałem że zachodzi jakakolwiek synchronizacja z serwerem gdy masz 300 fpsów (w przypadku mechaniki silnika valve klatka to tyle co tick) więc też nijak ma się to do tickrate. Chodziło jedynie o poziom różnicy, ale co ja wymagam jak nie potrafisz czytać.
A powiedz mi matole
JAK ILOŚĆ PAMIĘCI RAM ma się do ilości obliczeń, które komputer wykonuje na sekundę? Jedynie wtedy kiedy ramu po prostu brakuje gra może się zacinać, przy czym 4gb a 16gb to będzie tyle samo fps w csgo.
Przy czym wcześniej napisałem pokrótce że ram nie ma wpływu na fps w odpowiedzi na to
Miałem mu szczegółowo rozpisać co i jak xD?
Mam wrażenie że kumple z tsa naopowiadali ci takich pierdół i teraz szpanujesz pierdoląc jakieś głupoty.
Napisz to na dowolnym forum komputerowym i daj mi link, zobaczymy czy się z tobą zgodzą.
To chyba właśnie Ty przeczytałeś jakiś artykuł w pani domu xD. Po co mam wchodzić na jakieś forum komputerowe jak tam natężenie idiotów over 9000, którzy twierdzą że ludzkie oko nie zauważa różnicy powyżej 24fps xD
Zakładki