Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Prawdopodobnie wadliwy zestaw... Zgłosić reklamację czy zwrot towaru?

  1. #1
    Avatar Viperix
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    @#$%^
    Posty
    80
    Siła reputacji
    18

    Domyślny Prawdopodobnie wadliwy zestaw... Zgłosić reklamację czy zwrot towaru?

    Witam!

    Niedawno zamówiłem zestaw komputerowy w serwise morele.net.

    Po otrzymaniu paczki (złożony zestaw komputerowy ) nie działa on poprawnie i nie jestem w stanie dokładnie określić problemu.
    Czy mogę zgłosić reklamację na cały zestaw czy tylko na jeden element?

    Myślę, też o umowie o zwrocie towaru. Jakie kroki najlepiej podjąć w takiej sprawie?

  2. #2
    Avatar BuddyX
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    246
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Nie kombinuj. Zadzwoń i zapytaj co masz zrobic. Jesli chcesz zwrócić bez podania przyczuny to tak możesz zrobic do 30 dni z tytułu zakupu przez internet.

  3. #3
    konto usunięte

    Domyślny

    Dzwoń i się nie zastanawiaj.

    Na 99% będziesz musiał wysłać całość. Koszty transportu ponosi sprzedający.

    Z morele.net nigdy problemów nie miałem więc chill.

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Viperix
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    @#$%^
    Posty
    80
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Jeżeli dobrze zrozumiałem ich regulamin to na zwrot mam jedynie 10 dni, a na reklamację 3 od daty otrzymania.

    Jako iż zestaw otrzymałem wczoraj to reklamację mogę zgłosić najpóźniej jutro...
    To dość ciężka sytuacja i po prostu staram się podjąć odpowiednią decyzję...

  6. #5
    Avatar Merinksban
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    30
    Posty
    1,551
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Viperix napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jeżeli dobrze zrozumiałem ich regulamin to na zwrot mam jedynie 10 dni, a na reklamację 3 od daty otrzymania.

    Jako iż zestaw otrzymałem wczoraj to reklamację mogę zgłosić najpóźniej jutro...
    To dość ciężka sytuacja i po prostu staram się podjąć odpowiednią decyzję...
    Zadzwoń do nich i wytłumacz problem. To nie jest milicja, oni są tam po to żeby Ci pomóc, więc nic się nie bój i chwytaj za słuchawkę.

  7. #6
    Avatar Viperix
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    @#$%^
    Posty
    80
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Złożyłem reklamację na 3-dniową wymianę w piątek, lecz do dziś - brak jakiegokolwiek kontaktu ( dzwonił na infolinie i nikt póki co nie oddzwonił ) oraz brak kuriera. Zgłoszenie ma cały czas status "Nowy".

    To u nich normalne?

  8. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Zwrot towaru zakupionego w sklepie.
    Przez Yebak Lesny w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-12-2016, 18:41
  2. zwrot towaru
    Przez Bigi w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 23-08-2016, 16:46
  3. Zwrot zafakturowanego towaru
    Przez John Galt w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-04-2015, 13:32
  4. Allegro - zwrot towaru.
    Przez Beciio w dziale Prawo i finanse
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-01-2015, 23:47
  5. Zwrot towaru na allegro
    Przez Licit w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 17-09-2013, 22:54

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •