Reklama
Strona 3185 z 3251 PierwszaPierwsza ... 218526853085313531753183318431853186318731953235 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 47,761 do 47,775 z 48764

Temat: Piłka Nożna

  1. #47761
    Avatar Bromon
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    477
    Siła reputacji
    12

    Domyślny

    No przydałoby się jakieś wysokie zwycięstwo. Teraz jest dość prosty terminarz, idealna sytuacja by podbudować trochę formę. Gorzej, że znów robi się ogromny problem z kontuzjami, zaraz nie będzie miał kto na obronie grać. No, ale z defensywą nie ma tragedii, mam nadzieję, że atak zaliczy jakiś progress, bo na ten moment to jest bida z nendzom z przodu.

  2. #47762
    Avatar Slupek
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Lublin
    Wiek
    32
    Posty
    3,109
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Bromon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No przydałoby się jakieś wysokie zwycięstwo. Teraz jest dość prosty terminarz, idealna sytuacja by podbudować trochę formę. Gorzej, że znów robi się ogromny problem z kontuzjami, zaraz nie będzie miał kto na obronie grać. No, ale z defensywą nie ma tragedii, mam nadzieję, że atak zaliczy jakiś progress, bo na ten moment to jest bida z nendzom z przodu.
    No kontuzje zawsze się będą pojawiać, tego nie da się uniknąć. Real ma dość szeroką kadrę i nie ma co narzekać na razie. Jakby Ronaldo wrócił do formy + trochę dołożył Benzema, to ofensywa powinna odżyć. Fajnie nawet Bale ostatnio gra, jeśli się nie połamie to może trochę pociągnie tą drużynę.


    Polecam mecz Sevilla - Valencia, szybkie tempo od początku, ciekawa dosyć gra jak do tej pory. Brakuje tylko jakichś goli, ale nudzić się nie można.

  3. #47763
    Avatar Krzyjas
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Sopot
    Wiek
    32
    Posty
    3,390
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    >Ronaldo
    >powrót do formy

    to się już nigdy nie wydarzy
    Cytuj PeZeT777 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jakis czas temu sie zrealizowalem ze jezdzenie na nartach to jest jedyna rzecz ktora mnie uszczesliwia

  4. Reklama
  5. #47764
    Avatar Slupek
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Lublin
    Wiek
    32
    Posty
    3,109
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    A może z innym trenerem by się udało? On aby wrócić do formy nie potrzebuje jakichś treningów wyszukanych, tylko trenera z jajami i podejściem psychologicznym. Jemu trzeba troszkę uszczuplić "ego" i przede wszystkim pokazać, że jak pajacuje i gra piach to go sadzamy na ławie, a nie trzymamy w każdym meczu po 90 minut bo się boją, że focha strzeli...

  6. #47765
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    31
    Posty
    21,107
    Siła reputacji
    34

    Domyślny

    Cytuj Slupek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Polecam mecz Sevilla - Valencia, szybkie tempo od początku, ciekawa dosyć gra jak do tej pory. Brakuje tylko jakichś goli, ale nudzić się nie można.
    Potwierdzam, fajny meczyk ;]
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  7. #47766
    Avatar Lykasz
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    34
    Posty
    3,227
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Hipotermia napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ehh.. cienki mecz na Anfield, ale ważne są punkty, tym razem karny słuszny (komentator debil, wystawił łapska przy dośrodkowaniu i jakieś hallo, ze karnego nie ma ? XD), choć mam nadzieję, że nie będzie to etatowym sposobem na punkty XDDD Milner znowu o ile fajnie pomagał z tyłu, tak z przodu drewno, chciałbym by to jego na dobre zmienił Hendo, ino niech potrenuje, by złapał formę. No nic, Daniel z Hendo powoli do 1szego składu i może nie będzie takich męczarni.

    Co do Arsenalu, jestem ciekaw czy dalej Wenga będzie pierdolił o wystarczającej kadrze na sezon w lato XD coś czuję, że pod naciskiem będzie parę transferów w styczniu i to nie jakieś opcje rezerwowe.

    tyle ze kadra jest szeroka i w zasadzie prawie pełna (może poza napastnikiem i dm) tylko te jebane kontuzje jak zwykle. po zmianie sztabu powinno być już inaczej, a jest tak samo, więc mogę z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić że chuj ta zmiana dala.

    przecież ze wszystkimi dostępnymi zawodnikami nie byłoby problemu, bo kadra jest dobra na walkę nawet na trzech frontach od biedy.

  8. Reklama
  9. #47767
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    31
    Posty
    21,107
    Siła reputacji
    34

    Domyślny

    Jakbym dostawał funta za każdym razem, kiedy te kloce na Eleven mówią o tym, że to Grzegorz Krychowiak, kapitan Sevilli, reprezentant Polski, to bym już mógł wykupić Rooneya z MU i wysłać go do gry z Plutonem.

    Fajny mecz, ale nieskuteczność Sevilli strasznie razi, mieć jakieś 17 rożnych, grać przez 60 minut w przewadze jednego, a jeszcze przez ostatnie 20~ minut w przewadze dwóch grajków i strzelić tylko jedną bramkę (asysta Banegi poezja), no nie do końca dobrze ;]

    Cytuj Lykasz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    po zmianie sztabu powinno być już inaczej, a jest tak samo, więc mogę z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić że chuj ta zmiana dala.
    A co za zmiana kadrowa w ogóle była w Arsenalu? Jakoś mnie to ominęło chyba.
    Cytuj Lykasz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    przecież ze wszystkimi dostępnymi zawodnikami nie byłoby problemu, bo kadra jest dobra na walkę nawet na trzech frontach od biedy.
    W sumie to już od wielu sezonów właśnie to jest ta bolączka Arsenalu, jest kadra, jest skład, wszystko zmierza w dobrym kierunku, nagle plaga kontuzji i dupa zbita. Nie wiem, czy to jakieś fatum stworzone/pozostawione przez Diaby'ego i Wilshere'a, czy wina metod Wengera, ale coś tu jest nie tak.
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  10. #47768
    Avatar Gast
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    3,718
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Lykasz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tyle ze kadra jest szeroka i w zasadzie prawie pełna (może poza napastnikiem i dm) tylko te jebane kontuzje jak zwykle. po zmianie sztabu powinno być już inaczej, a jest tak samo, więc mogę z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić że chuj ta zmiana dala.

    przecież ze wszystkimi dostępnymi zawodnikami nie byłoby problemu, bo kadra jest dobra na walkę nawet na trzech frontach od biedy.
    Ale co roku ta kadra jest niby "szeroka i pełna" w Arsenalu, a potem jak to jest, wszyscy widzą.
    Mistrza powinni dawno zdobyć, ale potem brakuje kadry, odpowiednich zmienników i tak jest, że jak wszyscy tracą punkty, to i Arsenal straci, do tego te granie Wengera top zawodnikami całe mecze, kiedy już nie muszą, to i siadają mięśnie prędzej czy później. Gracze po kontuzjach wypoczną i znowu na nowy rok wielka forma kanonierów, co ostatnio jest normą, która po ~2msc od startu kolejnego sezonu opadnie przez kontuzje.

    Więc albo poszerzyć kadrę, bo wiadomo, tylko nie wiadomo kiedy kontuzję złapią Wilshere, Welbz, Ramsey, Koscielny itd. itd. albo.. zmiana Arsena, bo coś tu musi być powodem tych wszystkich kontuzji, bo ich powtarzalność co sezon staje się niesamowita xd
    nic.

  11. #47769
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    31
    Posty
    21,107
    Siła reputacji
    34

    Domyślny

    Cytuj Hipotermia napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wilshere
    Tego to akurat można przewidywać jak pogodę na następny dzień.
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  12. Reklama
  13. #47770
    Avatar Lykasz
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    34
    Posty
    3,227
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jakbym dostawał funta za każdym razem, kiedy te kloce na Eleven mówią o tym, że to Grzegorz Krychowiak, kapitan Sevilli, reprezentant Polski, to bym już mógł wykupić Rooneya z MU i wysłać go do gry z Plutonem.

    Fajny mecz, ale nieskuteczność Sevilli strasznie razi, mieć jakieś 17 rożnych, grać przez 60 minut w przewadze jednego, a jeszcze przez ostatnie 20~ minut w przewadze dwóch grajków i strzelić tylko jedną bramkę (asysta Banegi poezja), no nie do końca dobrze ;]



    A co za zmiana kadrowa w ogóle była w Arsenalu? Jakoś mnie to ominęło chyba.


    W sumie to już od wielu sezonów właśnie to jest ta bolączka Arsenalu, jest kadra, jest skład, wszystko zmierza w dobrym kierunku, nagle plaga kontuzji i dupa zbita. Nie wiem, czy to jakieś fatum stworzone/pozostawione przez Diaby'ego i Wilshere'a, czy wina metod Wengera, ale coś tu jest nie tak.
    w zeszłym roku przyszedł Shad Forsythe, on tam wcześniej pracował w kadrze Niemiec i mówiono że w chuj kozak i ogarnia i w ogóle dzięki niemu Niemcy byli tak przygotowani i dlatego wygrali w Brazylii. i on miał być zbawieniem na kontuzje, a tu taki chuj.

    @hipo
    ale co ty pierdolisz. jest szeroka kadra ale co z tego skoro zwykle jest dwucyfrowa liczba kontuzjowanych, to kurwa żadna drużyna by tego nie przetrwała. jesteś takim partnerem do rozmowy jak 2fast, więc w sumie nie wiem czemu w ogóle ci jeszcze odpisuję.

  14. #47771
    Avatar Crus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    31
    Posty
    21,107
    Siła reputacji
    34

    Domyślny

    Cytuj Lykasz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    w zeszłym roku przyszedł Shad Forsythe, on tam wcześniej pracował w kadrze Niemiec i mówiono że w chuj kozak i ogarnia i w ogóle dzięki niemu Niemcy byli tak przygotowani i dlatego wygrali w Brazylii. i on miał być zbawieniem na kontuzje, a tu taki chuj.
    Aaaaaaaa, faktycznie, teraz pamiętam już, w sumie sam coś chyba pisałem o tym, że w końcu Arsenal będzie bez kontuzji, no i masz rację, taki chuj.
    Dlatego teraz rodzi się pytanie, co za tym w takim razie stoi, zły dobór zawodników zbyt podatnych na kontuzje, zbytni zajazd na treningach i meczach, fatum, coś innego? Kurwa, gdyby to się działo pierwszy, czy drugi sezon, to jeszcze można by to zrzucić na pecha, ale gdy to jest kolejny i kolejny sezon z rzędu, to ja już nie wiem.
    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ja chce zostac pantoflem
    serio jak nie zostane to elo zycie w wieku 35 lat alkoholizm i najpewniej zawiniecie sie 3 razy w okol jakiegos drzewka przy szybkiej drodze albo dedek na wysokosci 3-6k metrow takze szczerze mowiac nie wzgardzilbym zostaniem mokrom cipom zapiszcie te slowa

  15. #47772
    Avatar Gast
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    3,718
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Tak, to jak nie szersza kadra, to co rozwiąże problem tylu kontuzji, które pojawiają się regularnie od paru sezonów, ponadto jak napisałem, kontuzje wielu graczy wręcz trzeba wpisywać w problemy w trakcie trwania sezonu, mała jest tu wymienność, że ktoś przestaje łapać, a kolejny łapie. Jeśli nie to, to poza zmianą sztabu, która już jak piszecie, nastąpiła lub trenera nie przychodzi mi inna opcja do głowy.

    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    fatum, coś innego?
    Klątwa Diabyego XD shamani potrzebny na Emirates od zaraz.
    nic.

  16. Reklama
  17. #47773
    Avatar Lykasz
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    34
    Posty
    3,227
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Aaaaaaaa, faktycznie, teraz pamiętam już, w sumie sam coś chyba pisałem o tym, że w końcu Arsenal będzie bez kontuzji, no i masz rację, taki chuj.
    Dlatego teraz rodzi się pytanie, co za tym w takim razie stoi, zły dobór zawodników zbyt podatnych na kontuzje, zbytni zajazd na treningach i meczach, fatum, coś innego? Kurwa, gdyby to się działo pierwszy, czy drugi sezon, to jeszcze można by to zrzucić na pecha, ale gdy to jest kolejny i kolejny sezon z rzędu, to ja już nie wiem.
    myślę że po pierwsze dobór zawodników i ich charakterystyka, ale nie sądzę też aby nie miały na to wpływu metody Wengera.

    choć z drugiej strony nie pamiętam byłego piłkarza Arsenalu, który po opuszczeniu Londynu nagle ozdrowial i miał super formę cały czas.

  18. #47774
    Avatar tsude
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    3,061
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Crus napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Aaaaaaaa, faktycznie, teraz pamiętam już, w sumie sam coś chyba pisałem o tym, że w końcu Arsenal będzie bez kontuzji, no i masz rację, taki chuj.
    Dlatego teraz rodzi się pytanie, co za tym w takim razie stoi, zły dobór zawodników zbyt podatnych na kontuzje, zbytni zajazd na treningach i meczach, fatum, coś innego? Kurwa, gdyby to się działo pierwszy, czy drugi sezon, to jeszcze można by to zrzucić na pecha, ale gdy to jest kolejny i kolejny sezon z rzędu, to ja już nie wiem.

    czytałem kiedyś wywiad z jakimś byłym szkoleniowcem czy tam zawodnikiem i on mówił, że jak wenger przyjechał z japonii to przyniósł nowoczesne metody treningów - z początku to się udawało, jednak z czasem zawodnikom zaczęło brakować sił

    mi się wydaje, że to właśnie w tym leży problem- nie może być to pech, bo co rok jest tyle kontuzji w okresie przedświątecznym/świątecznym/poświątecznym i imo zawodnicy nie wyrabiają na treningach. Co innego można powiedzieć po tym jak wymieniono sztab?

  19. #47775
    Avatar Lykasz
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    34
    Posty
    3,227
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj tsude napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    czytałem kiedyś wywiad z jakimś byłym szkoleniowcem czy tam zawodnikiem i on mówił, że jak wenger przyjechał z japonii to przyniósł nowoczesne metody treningów - z początku to się udawało, jednak z czasem zawodnikom zaczęło brakować sił

    mi się wydaje, że to właśnie w tym leży problem- nie może być to pech, bo co rok jest tyle kontuzji w okresie przedświątecznym/świątecznym/poświątecznym i imo zawodnicy nie wyrabiają na treningach. Co innego można powiedzieć po tym jak wymieniono sztab?
    źle zapamiętales chyba. chodziło o to, że Wenger przyniósł nowe metody i podejście do odżywiania itd. i dlatego Arsenal wygrywał, a później jak reszta drużyn się polapala i tez to robiła, to zaczęły się schody, bo Wenger został w miejscu, a reszta szła do przodu. nie chodziło o żadne brakowanie sił, wręcz przeciwnie. tylko o to, że te nowoczesne metody z czasem nie były już nowoczesne :D

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Piłka Nożna
    Przez Masaker w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 63085
    Ostatni post: Dziś, 16:22
  2. Piłka nożna
    Przez haxigi w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 31-03-2018, 14:44
  3. Uniwersalne obuwie (siłownia, piłka nożna).
    Przez Spens14 w dziale Sport i zdrowie
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 05-05-2016, 15:21
  4. Netsoccer - Piłka nożna online
    Przez Pasztecik w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 12-05-2014, 09:34
  5. Telewizja cyfrowa a piłka nożna
    Przez Moinho w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 08-01-2012, 20:13

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •