Reklama
Strona 138 z 206 PierwszaPierwsza ... 3888128136137138139140148188 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 2,056 do 2,070 z 3084

Temat: Sporty i Sztuki Walki

  1. #2056
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Exequt'er napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Trochę z wiki trochę ode mnie:

    Brazylijskie jiu-jitsu - brazylijska sztuka walki wywodząca się z ju-jitsu, zapasów i judo, która wyróżnia się naciskiem na walkę w parterze. W BJJ obowiązuje podział na biały, niebieski, purpurowy, brązowy i czarny pas. W większości szkół umieszczane są na pasach jeszcze "belki".

    BJJ obejmuje walkę w stójce, zwarciu i parterze. Podstawowe dwie formuły walki w BJJ to:

    - walka w gi (kimonie),
    - walka bez gi (submission fighting)

    Brazylijskie jiu-jitsu koncentruje się na walce z jednym przeciwnikiem. Celem walki jest przejęcie kontroli nad przeciwnikiem poprzez zadawanie mu kontrolowanego bólu (dźwignie) bądź pod groźbą utraty przytomności- z bólu lub od duszenia. Walka w brazylijskim jiu-jitsu odbywa się głównie w parterze. Taktyka polega na sprowadzeniu przeciwnika do parteru, unieruchomieniu go i wykonaniu techniki kończącej- dźwigni bądź duszenia, zmuszającej przeciwnika do poddania się bądź pozbawiającej go przytomności. Zawodnicy brazylijskiego jiu-jitsu walczą w zwarciu, co dodatkowo utrudnia ich przeciwnikom wykonywanie uderzeń.


    BJJ stało się ważnym elementem kultowego w naszych czasach MMA. W mieszanych sztukach walki często wykorzystywane jest bjj do wygrania walki przez poddanie. Dlatego też na treningach BJJ można spotkać zawodników MMA. Ponadto brazylijskie jiu-jitsu nie kultywuje wschodniej tradycji ani ceremoniału, przyciągając tym samym osoby, które nie są nimi zainteresowane.

    Jest to dyscyplina bardziej turniejowa niż przydatna do walk ulicznych, ale mimo tego przyciąga masę młodych ludzi.
    this, XDDDDDDDDDD

  2. #2057
    Avatar ciachu15
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Zakamuflowana opcja niemiecka.
    Wiek
    31
    Posty
    542
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    No ja właśnie średnio zgadzam się z ostatnim zdaniem, bo to już trochę zbyt subiektywna opinia, ale nie mnie to oceniać :)
    Człowiek bez wiary jest jak ryba bez roweru.

  3. #2058
    Raijn

    Domyślny

    http://www.grapplerinfo.pl/ile-wart-...zarny-pas-bjj/


    Goraco polecam przeczytac, tekst naprawde swietny i z ktorym sie w 100% zgadzam.

    Warto zauwazyc ze czarnych pasow w polsce jest kilkadziesiat.

  4. Reklama
  5. #2059
    Avatar Exequt'er
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Szczecin
    Wiek
    29
    Posty
    1,653
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    OFC to tylko moja opinia,lecz to wy zadecydujecie co użyjemy z mojej pracy

  6. #2060
    Avatar Madduro
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    4,596
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj ciachu15 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No ja właśnie średnio zgadzam się z ostatnim zdaniem, bo to już trochę zbyt subiektywna opinia, ale nie mnie to oceniać :)
    powiem tak, przydatne na ulice to są albo biegi albo jakaś krav maga.

  7. #2061
    Avatar Young Worrior
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    30
    Posty
    1,302
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Ja w weekend mogę napisać coś o karate, bo liznąłem tego nieco przez 11 lat treningów. Dzisiaj i jutro nie dam rady niestety. ;)

    A i o MT ktoś mógłby trochę napisać. ;d

  8. Reklama
  9. #2062

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    802
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Mi się podoba w obecnej formie, jeden duży obrazek (ten co jest) i pod tym teksty. O MT też mogę napisać ale wieczorem, po treningu, albo jutro rano. Zależy jak bardzo dostanę wpierdziel dziś (nowy sparing team) xD

  10. #2063
    Avatar ciachu15
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Zakamuflowana opcja niemiecka.
    Wiek
    31
    Posty
    542
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Cybuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.

    Sporty i sztuki walki



    1. Dyscypliny:
    - MMA

    Skrót MMA powstał od nazwy Mixed Martial Arts. Jak sama nazwa wskazuje jest to dyscyplina czerpiąca z wszystkich innych dyscyplin sportowych.(...)
    Dobrze by było zmienić na "z innych sztuk walki", bo przecież ze skoków narciarskich to niewiele czerpiemy, a reszta bardzo ładnie, bez zarzutu.
    Człowiek bez wiary jest jak ryba bez roweru.

  11. #2064

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    802
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Ehh po raz pierwszy od bardzo dawna wróciłem do domu na tarczy... Dostałem zaproszenie do treningu z grupą policjantów w Pucku. Kolesie po 35-40 lat, średnio 15 lat doświadczenia w walkach. Jak przez dobre 5-6 lat bawię się w sztuki walki to takiego oklepu jeszcze nie dostałem, w połowie treningu musiałem usiąść bo dostałem "lekki" cios w przeponę i odcięło mi kompletnie dopływ tlenu, automatycznie łzy z oczu i ciemności. A gościu uderzył przypadkiem, otwartą dłonią. Generalnie przez 2 godziny treningu nie zrobiłem mu absolutnie nic, nigdy w życiu na żywo nie widziałem takiej szybkości. Walki na zasadach zbliżonych do Krav Magi, ataki na tchawicę, przeponę, krocze etc. Uderzenia wyłącznie otwartą dłonią. Efekt jest taki, że nie wiem czy w lewej dłoni nie mam złamanego palca bo nie mogę go wyprostować a cała dłoń jest aż fioletowa. Co ciekawe nie używaliśmy absolutnie żadnych ochraniaczy, bo oni twierdzili, że to podnosi tolerancje na ból. Wielki szacun dla gości za niesamowite umiejętności...

  12. Reklama
  13. #2065

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    460
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    co polecacie na regeneracje po sparingach stłuczenia na rękach itp ? (kickboxing)

  14. #2066
    Avatar Cybuch
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Poznań
    Wiek
    34
    Posty
    2,163
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Może biofreeze? Ja jeśli miałem skaleczenie to smarowałem kremem z alantoiną, bo szybciej się regenerowało, a siniaki, obicia i tym podobne sprawy po prostu zostawiałem jak są

  15. #2067
    Avatar udarr
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    9,350
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj avec napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ehh po raz pierwszy od bardzo dawna wróciłem do domu na tarczy... Dostałem zaproszenie do treningu z grupą policjantów w Pucku. Kolesie po 35-40 lat, średnio 15 lat doświadczenia w walkach. Jak przez dobre 5-6 lat bawię się w sztuki walki to takiego oklepu jeszcze nie dostałem, w połowie treningu musiałem usiąść bo dostałem "lekki" cios w przeponę i odcięło mi kompletnie dopływ tlenu, automatycznie łzy z oczu i ciemności. A gościu uderzył przypadkiem, otwartą dłonią. Generalnie przez 2 godziny treningu nie zrobiłem mu absolutnie nic, nigdy w życiu na żywo nie widziałem takiej szybkości. Walki na zasadach zbliżonych do Krav Magi, ataki na tchawicę, przeponę, krocze etc. Uderzenia wyłącznie otwartą dłonią. Efekt jest taki, że nie wiem czy w lewej dłoni nie mam złamanego palca bo nie mogę go wyprostować a cała dłoń jest aż fioletowa. Co ciekawe nie używaliśmy absolutnie żadnych ochraniaczy, bo oni twierdzili, że to podnosi tolerancje na ból. Wielki szacun dla gości za niesamowite umiejętności...
    Niezła ekipa policjantów. Ja zawsze myślałem, że większość to raczej takie randomy. To byli normalni policjanci z dochodzeniówki itd. czy jakieś oddziały specjalne ? Tak pytam z ciekawości. No i jednak 5 lat sw < 15 lat sw.
    Teoria o nieskończonym rogu obfitości stanowi, iż nigdy nie zabraknie ci argumentów na poparcie tezy w którą z jakichkolwiek powodów chcesz wierzyć. /L.K.

  16. Reklama
  17. #2068

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    802
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj udarr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Niezła ekipa policjantów. Ja zawsze myślałem, że większość to raczej takie randomy. To byli normalni policjanci z dochodzeniówki itd. czy jakieś oddziały specjalne ? Tak pytam z ciekawości. No i jednak 5 lat sw < 15 lat sw.
    Kryminał, Ci co jeżdżą na pacyfikację i 2 kolesi z Formozy. Do tego trenował z nami sędzia rejonowy ;D

    ~~~~~~~~

    Edit: Info z MMArocks.pl

    Jak podaje portal TMZ Ronda Rousey (MMA 6-0) oficjalnie została pierwszą kobietą zakontraktowaną jako fighter w UFC. Brązowa medalistka w judo z Pekinu została również z automatu mistrzynią UFC w kategorii do 61 kg pań – tytuł, który dzierżyła już w Strikeforce pod innym szyldem. Oficjele UFC spodziewają się, że Rousey zadebiutuje w oktagonie w 2013 roku w obronie swojego pasa. Wśród rywalek TMZ wymienia inną olimpijkę Sarę McMann, byłą mistrzynię Strikeforce Cris Cyborg czy niedawną rywalkę Mieshę Tate.

    Ogłoszenie tej sensacyjnej wiadomości nastąpiło ledwie kilkanaście minut po tym jak Strikeforce, za pomocą swojej strony internetowej, oficjalnie poinformowało o swojej następnej gali zaplanowanej na 12 stycznia w Oklahoma City. Na rozpisce oczywiście nie figuruje nazwisko panny Rousey ale i tak jest ona naszpikowana gwiazdami tej organizacji.

    W styczniu ma dojść do zaległych konfrontacji o pas w wadze lekkiej Gilberta Melendeza (MMA 21-1, SF 11-1) z Patem Healym (MMA 28-16, SF 6-1) oraz o pas w wadze średniej między Lukiem Rockholdem (MMA 10-1, SF 9-0) a Lorenzem Larkinem (MMA 13-0, 1 NC, SF 4-0, 1 NC). Ponadto o tytuł dywizji półśredniej zmierzą się Nate Marquardt (MMA 32-10-2, SF 1-0) i Tarec Saffiedine (MMA 13-3, SF 6-1) a zwycięzca turnieju wagi ciężkiej Strikeforce Daniel Cormier (MMA 10-0, SF 7-0) wypełni swój kontrakt z tą organizacją walką z Holendrem Dionem Staringiem (MMA 28-7, SF 0-0).

    Na końcu swojej wiadomości TMZ zamieszcza informacje jakoby ta gala miała być ostatnią w historii organizacji zanim nie zostanie ona wchłonięta przez UFC. Osoby związane z Strikeforce wstępnie odmówiły komentarza jednak doniesienia portalu plotkarskiego wkrótce po tym potwierdził Ariel Helwani z MMAFighting.com.
    Ostatnio zmieniony przez avec : 09-11-2012, 14:43

  18. #2069
    Avatar Cybuch
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Poznań
    Wiek
    34
    Posty
    2,163
    Siła reputacji
    22

    Domyślny

    Zmieniłem pierwszego posta, kto może to coś od siebie dorzucić + faqa trzeba ogarnąć

  19. #2070

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    802
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Cybuch napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zmieniłem pierwszego posta, kto może to coś od siebie dorzucić + faqa trzeba ogarnąć
    Tylko co w takim FAQu wstawić? Bo pojęć jest zbyt wiele, jak byśmy z każdej dyscypliny mieli wyciągać. Anakonda, balacha, klucz na stopę, suples, duszenie trójkątem... tak to widzisz? To musimy mieć z 3 posty na to :P

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sprzedam [Medieva] Legacy, pieniądze, 3,70 od sztuki
    Przez Quater Pater w dziale Przedmioty
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 18-02-2017, 17:04
  2. [A] Lekcja sztuki z odległej galaktyki
    Przez Celestian hunter w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-09-2014, 18:21
  3. Poligrafia na płytach cd - pojedyncze sztuki
    Przez DobroSon w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-04-2014, 11:31
  4. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 18-12-2012, 18:54

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •