Potrzebujesz innej piasty, takiej bez wolnobiegu.
Potrzebujesz innej piasty, takiej bez wolnobiegu.
Powiesz mi gdzie mogę takie coś dostać i jak to samemu zrobić ? ;pp
#up
w sklepie rowerowym. potem zdejmujesz kolo, wyjmujesz stara i wkladasz nowa.
http://focus-bikes.pl/36,rower.html
Super lekki, super przyspieszenie. Jedyne co, to przydaloby sie kupic jakies szersze kolka na off-road, ale to tylko dla wygodnych bo na tych tez mozna dobrze jezdzic.
mam jeszcze jedno pytanie, czy taki rower spisze sie do jazdy po lasach, po miescie czy on jest przeznaczony raczej tylko do jakis zjazdow / skoków? I zauwazylem ze rozmiar ramy w nim to tylko 15", a na moj wzrost (ponad 185cm) powinien byc 19 lub nawet 21... Czy to nie bedzie przeszkadzac?
@edit
jeszcze ma rame 17" ale to chyba i tak mała...
Ja mam problem. Otóż coś mi skrzypi przy pedałach jak mocniej na nie nacisnę. Tak jakby miały zaraz urwać się/odpaść. Gdy jade na siedząco prawie takiego problemu nie ma, ale gdy jade na stojąco i nacisne mocniej to coś skrzypi. I nie pisać mi żebym przestał na stojąco jeździć etc.
To jest raczej tylko do skoków, geometria jest do tego przystosowana, zwykła jazda byłaby po prostu nie wygodna, a na twój wzrost najmniejsza ramka to 19''
Powodów może być kilka. Jeśli to markowy rower to albo łożyska się w pedałach zabrudziły (trzeba rozkręcić (najczęściej klucz 15) wymyć w benzynie ekstrakcyjnej wszystko w środku i kulki (nie pogubić!) potem złożyć i zalepić wszystko smarem, w miarę gęstym i wszystko skręcić. Może to też być suport, wtedy najczęściej kończy się na wymianie, chyba że po prostu był nie do kręcony, wtedy odpowiednim kluczem, albo w serwisie za ładny uśmiech ci go dokręcą. W samych korbach nic nie moze skrzypieć, ani nic nie powinno odpaść (no chyba że one są nie dokręcone, wtedy nasadowym, bodaj 15, albo imbusem sie je dokręca).
Jeśli rower jest niemarkowy, to skrzypieć może wszystko, rozpaść też może się również wszystko, sprawdzenie oczywiście należy zacząć od tego co dałem wyżej, ale to po prostu może nie pomóc bo takie rowery już tak mają.
Teraz ja ^^
Nie chce naprawic ani kupowac roweru ,ale chce sie dowiedziec czegos o moim przyszlym sprzecie :)
Moja matka kupila mi w Anglii rower Carrera Kraken (model z tego roku ,nowy) ,lecz nie wiem jak on sie sprawdza pod wzgledem jazdy i jak wyglada sprawa serwisowania go w Polsce .
Taak wiem ,sa od tego fora ,ale napisalem na forumrowerowe.pl i odpisala mi tam 1 osoba ,na dodatek nie opisala dokladnie sprawy serwisowania.
Czytalem tez artykuly w jezyku angielskim na roznych stronach ,ale tam tez nic ciekawego nie jest napisane.
Mam nadzieje ,ze ktos z naszych forumowiczow posiada owy rower i napisze cos na ten temat.
Pozdrawiam ,
Michał
Przyzwoity rower dla początkującego. Osprzęt nawet spoko, obręcze raczej dziadowskie, reszta w jak najlepszym porządku jak na te kategorię cenową. Amortyzator sprężynowy, normalny, dość duży skok, ale wymaga tego geometria. Napęd 27 biegowy, Sramowski odpowiednik Deore, Hydraulika, może z nie najwyższej półki, ale dobra. Z serwisowaniem problemu nie będzie. Wszystkie komponenty są standardowe, każdy serwis sobie poradzi. Czy się psuje nie wiem, ale wygląda normalnie, bez udziwnień więc czemu miałby sie psuc?
otóż zobaczcie..myślę zmienic opony i przerzutki.Opony..Koło mam 26, i chcę..jakieś...hm do hardkorowej jazdy...bardziej wytrzymale...do 3 stów.Przerzutki...do 4 stów.
Opony:
http://www.allegro.pl/item383095342_..._xtrabike.html
Będziesz zadowolony na 100%
Przerzutki:
W tej cenie spokojnie walisz XTR
http://www.allegro.pl/item385531256_...mrowerowe.html
http://www.allegro.pl/item384466152_...wer_sport.html
Rower
900zl
Jazda po trudnym terenie i po miescie (wszedzie)
Jestem z Przemyśla (Podkarpackie)
Pytanie do Sera.. Czy na ramach cro-mo może wystąpić rdza? Zaliczyłem już kilka gleb i na tylnym trójkącie mam 2 "ubytki" lakieru..