wg mnie po prostu przekładasz tylne koło odwrotnie, zakładasz ramiona korby odwrotnie i chodzi.. Tylko musisz zapomnieć o jeździe do przedu, więc imo to trochę głupota.. Być może suport też trzeba będzie przełożyć..
wg mnie po prostu przekładasz tylne koło odwrotnie, zakładasz ramiona korby odwrotnie i chodzi.. Tylko musisz zapomnieć o jeździe do przedu, więc imo to trochę głupota.. Być może suport też trzeba będzie przełożyć..
nie wiesz to sie nie wypowiadaj.
o co ci chodzi? ze na filmikach odbijaja sie od czegos i jada do tylu? to sie nazywa fakie i wcale sie tu nie pedaluje tylko kreci pedalami do tylu zeby utrzymac rownowage. a jak chcesz pedalowac do przodu i do tylu to masz 2 opcje: zablokowac wolnobieg, albo piaste na ostre kolo
Nie chodziło mi o te filmiki tylko po prostu chcę sobie zrobić w tym gruchocie coś takiego ot tak dla zabawy. Jak zablokuję ten 'wolnobieg' to będę mógł i do przodu i do tyłu? Bo jak kręcę do tyłu to słychać tą taką jakby "żabkę". Może to istotna informacja.
@edit
aha... I jak to się robi? XD
Witam was!
Mam pewnien problemik z BMXem. Składam go od nowa (na wyczyn). Denerwują mnie te ramy, które są od początku w wyczynowych BMXach, dlatego też mam swoją zwykłą, do tego lekką. Ale problem tkwi:
1. Ile mnie wyniesie za całe 1dno koło: dentka, opona, rachewka 20stka
2. Gdzie kupić mostek 4ro śrubkowy (wiecie zapewne jaki)
3. Gdzie kupić dobrą kierownice do ballspirina (Czyli mała w poziomie, wysoka w pionie)
Ile razem wyniesie mnie takie składanie powyższych części - ofc bez ramy, gdyż ją mam.
Z góry dziękuje za pomoc.
@Edit!
Słucaj. Jak wyjmiesz ten kawałek metalu odpowiadający za hamulec tylni - wtedy będziesz kręcił do przodu i tyłu. Ale pozbawi Cie to hamulca tylnego, oraz nie będziesz miał ciągu jadąc do tyłu. Będziesz tylko sobie kręcił pedałami do tyłu aż się przerwócisz/zejdziesz z roweru XD
Proponuje CI kupić tylnią piastę wyczynową (popytaj w sklepach). Pytaj dokładnie o: Ciąg jazdy przód/tył.
PS. Ale wtedy musisz mieć hamulce ŁAPKOWE : )
Egzaminy już się skończyły, więc można korzystać z życia, a ja potrzebuję rower. Wybrałem już Kross Hexagon'a v4, ale w sportowym niedaleko stał v3 (różnica 150zł na korzyść v3) i zacząłem zastanawiać się, który z nich wybrać. Ponadto pytanie do kolejnego Hexagona: Czy hamulce tarczowe w v6 są na tyle lepsze, że warto go brać?
Po kupnie wystarczy je wyregulować, na adapterach ustawić i są żyletki jak już przetrzesz klocki. Nie mam porównania do tych w V3 i V4 także mogę tylko powiedzieć, że są dobre. Ja na nich śmigałem dość długo i nie moge narzekać.
Panowie a ja mam takie pytanko
Kross Level A8 czy A6?
szukałem tematu o rowerach i znalazłem. Mam pytanie czy ktokolwiek z Torga ma monocykl (unicykl jak ktoś woli). Mam na mysli rower, a wlasciwie pół roweru z jednym kołem. Mam ochote pojeździć i od kilku tygodni zagłębiam się w ten temat. chciałbym tylko wiedziec czy jest ktos z forum kto ma monocykl i umie jeździć ;)
Mam nadzieje , ze post zgodny z tematem ;]
#down
Bardziej wymyslnego spamu nie jestes w stanie wymysleć ?
Witam może mi doradzicie 500zl rower taki na długie trasy :) bo szosie ofc.tylko nie kolarzówa ...
#Xiaq
zależy czy będziesz nim ciorał , czy jeździł po bułki do sklepu. Mi by spokojnie wystarczył A6.
#Ludovic
za 500zł to nie na długie trasy :P
A mi odjechał wideł^^ 180 z 5 schodów i seryjny dk 8 pack nie daje rady ;/ Ale jedzie odyss dirt fork wiec bedzie katowanie cz. 2 :D
macie fote "odjechańca":
http://img114.imageshack.us/img114/6...wywidel.th.jpg
witam, nadszedł okres letni no, a roweru nie ma.
tzn. coś tam w piwnicy leży, ale wole coś nowego.
mam możliwość kupna roweru Kellys Magic 08 za cenę 1800 zł. no i tutaj nasuwa się moje pytanie - czy może mi ktoś coś doradzić? coś innego w tej cenie itd.
chciałbym żeby to była jakaś obeznana osoba, a nie patrząca tylko na firmę roweru bądź na kolor. chociaż nie ukrywam, że na wyglądzie roweru też mi zależy :)
siema, mam pytanko
jak za szybko pedałuje, na jakiejś przerzutce to łańcuch przeskakuje i spada czasem, i jak przerzucam przerzutki to tak samo mam, już zaczyna mnie to denerwować
a więc czy da radę jakoś to naprawić ?
słyszałem o tak zwanej regulacji przerzutek, da rade to własnoręcznie zrobić ?
na necie coś tam jest opisane, ale niezrozumiałym dla mnie językiem
czekam na odpowiedź :)
v6>v4>v3 tak wg mnie ale jezeli masz duzo doplacac miedzy v4 i v6 to v4 a jezeli chcesz cos lepszego to zobacz czy w tej cenie nie ma a2
hamulce w v6 to taka prowizorka bo hamowac hamuja ale jesli chcesz robic cos na powaznie to tylko hydrauliczne takze imo za ta cene tarczowe nie oplaca sie