To zależy w jakim stopniu łysa. Jeśli już widać szwy, to lepiej poszukać nowej opony. A z tym klejeniem to jak najbardziej, tylko upewnij się, że usunąłeś z opony wszystko, co mogłoby się znowu wbić w dętkę.
To zależy w jakim stopniu łysa. Jeśli już widać szwy, to lepiej poszukać nowej opony. A z tym klejeniem to jak najbardziej, tylko upewnij się, że usunąłeś z opony wszystko, co mogłoby się znowu wbić w dętkę.
dzięki za odpowiedzi. łysa, tzn że po samym środku nie ma już bieżnika, jest gładka. Po bokach jeszcze sporo jest.
Siema
Chce kupić teraz jakiś dobry rower gdyż mój obecny z tesco rozwaliłem . Tu są moje propozycje :
http://allegro.pl/rower-kross-hexago...772561497.html czy
http://allegro.pl/rower-hexagon-v2-k...766544315.html
<tzw wiecej rowerów nie znalazłem w tej cenie> chyba że jest coś lepszego warte uwagi , Więc czy lepije dopłacić te 100zł+ i kupić v3 cz pozostać przy v2 ? A te hamulce są dobre ?
btw
mam 185(?) cm wrozstu wiec rama powinna być 21 cali prawda ?
aż się pochwale moją nową zdobyczą :D
http://allegro.pl/marzocchi-55-rs-16...780621279.html
Cześć,
Mam taki problem gdyż od połowy roku nie używałem roweru z powodu błędnego hamowania, tzn. mam w rowerze hamulce tarczowe wszystko było OK do czasu gdy przestał mi hamować "natychmiast" koło się nie zatrzymywało tylko dalej lekko poruszało się, jak by siła hamowania tarczy spadła, próbowałem skonfigurować jednak nie udało się.
Wczoraj zaprowadziłem do serwisu, i gość mi mówi ze co oni by nie zrobili hamulce tarczowe nie będą hamować tak jak chce czyli "natychmiast", i powiedział mi że zamontuje hamulce szczękowe i będzie hamować dobrze. I ma mi je zamontować za 80 zł, i w tym poprawić resztę bzdetów, złe założona przerzutka itd.
Czy to prawda jest, że tarczowe słabiej hamują ?
Zdziwiłem się, bo na początku rower mi super hamował, tylko opona o powierzchnie ścierała się, a teraz droga hamowania jest mniej agresywna ale trwa dłużej.
tarczowe hamulce <tanie> są bardzo słabe, lepsze są v-brake w tej samej cenie, bo dobre tarczowe to są jedynie hydrauliczne ; p żeby ci dobrze hamowały wystarczy wymiana klocków hamulcowych + dobre naciągniecie linek : P i jeszcze warto zobaczyć czy tarcza nie jest wykrzywiona ; p
tarcza się wyciera z czasem , ale na pewno nie było by tak , że z chwili na chwilę ci hamulec przestaje hamować :) Jeśli proponowali Ci pełny serwis roweru razem z założeniem v-brake to bym brał.
co ty pierdolisz... Są tarczówki mechaniczne które mają dużo większą siłę hamowania niż nie jedne hydrauliki... Kwestia wyregulowania :)
Tak samo jak są tarczówki z hipermarketu które potrafią zerwać dęba... ja zdemontowałem 2 komplety (zacisk+tarcza). Całość leżała kilkanaście godzin w benzynie ekstrakcyjnej (łącznie z klockami). Tarcze wyprostowałem, dociągnęłem sprężyny i wyszlifowałem klocki papierem ściernym 400. Tarcze lekko zajechałem 1200. Jak patrze po kumplach gdzie hamują niejako z ABS tarczami za 300zł to śmiać mi się chce... Moje blokują koło w każdym terenie (oprócz asfaltu i dobrego chodnika) Opona Continental DIESEL
yhy , miałem i zjeżdżałem. Pojeździj sobie na avidach bb7 albo nawet bb5 , a załóż juicy 3 albo jakieś tanie hayesy , i zobacz co byś wybrał :)
tanie hydrauliki =/= dobre, a jeździłem na początku na mechanikach to przy ostrzejszym hamowaniu linka sie luzowała a raz mi strzeliła, zdanie mam wyrobione : ) hydraulik > mechanik
dobrze wyregulowanym dobrym mechanikiem zatrzymasz rower jednym palcem. W tanich hydraulikach możesz ściskać klamke ile chcesz a i tak chuja Ci to da :)
to że ty jeździłeś być może na hydraulikach zalanych w połowie z powietrzem to nie moja wina, zawsze hydrauliki będą lepsze od mechaników, to że cie na nie nie stać <przypuszczam bez obrazy> to nie oznacza że są za przeproszeniem *ujowe, powodem słabego hamowania mogą być również starte klocki, zależy kto jak dba, lecz juicy 3 nawet są lepsze od mechanicznych ; )
Mistrzu miałem juicy 3 z tarczami 160mm i powiem ci jak na hamulce za 200zl to idelany wybor miazdy to bb7 i 5, hayesy mx 2 i 3 ogolnie wszystkie mechaniczne, reakcja hamulca na ruch klamki bardzo szybka moze to nei co elixiry ale nie pierdol ze mechaniczne lepsze.
Pozdr
300 post
@up
a jeździłeś kiedyś na w/w mechanikach? jeśli nie to zachowaj te uwagi dla siebie. może faktycznie "trójką" zatrzymasz koło , ale tylko tylne , nie ma szans żebyś na asfalcie zablokował przednie koło. zresztą juicy 3 ma plastikowy tłoczek który się pierdoli po jakimś czasie :)