Nie ocenimy czy pomoże. Może będzie ci lepiej a może nie, najlepiej jakbyś wsiadł na jakiś rower z rogami i sprawdził, czy przy takim chwycie cię nic nie boli.
A jakie rogi są teoretycznie najlepsze? Bo jest wiele wzorów.
W sensie, takie krótkie proste czy może zaokrąglone?
Mnie pomagają, nawet prawdę mówiąc jeżdżąc starym rowerem, który ma rogi cześciej trzymam się właśnie ich niż gripów ;)
Arinori, kupno używki w sumie się opłaca, ale musiałbyś się znać na tym, ewentualnie mieć kogoś znajomego, kto będzie w stanie "na trzeźwo" ocenić stan techniczny roweru oraz ewentualne usterki. Zbyt łatwo ponieść się emocjom i kupić przysłowiową skarbonkę.
@SerQ ;
Jak poprzez allegro ma np ktoś ocenić stan roweru?
Z tym może być ogromny problem, ponieważ na zdjęciach nie zobaczysz stanu osprzętu czy hamulców, zcentrowanych kół, amortyzatora z zatartą anodą itp.W najgorszym wypadku możesz trafić bike'a z uszkodzoną ramą. Chociaż z drugiej strony, gdybyś zadzwonił i konkretnie zapytał sprzedającego o wszystko i nie boisz się wtopy to może spróbuj. Ja jednak jestem zdania, że najpierw się przejechać, sprawdzić co i jak i dopiero się zastanowić czy warto.
Pozdrawiam
@SerQ ;
Wiec jedyne wyjście to kupić w sklepie stary rocznik lub znaleźć speca od rowerów,który pomoże kupić??
Takie jest moje zdanie, po samych fotkach bym roweru nie kupił po prostu.
Jeśli o wszystko dopyta i dostanie pisemną odpowiedź to potem może się odwoływać jako produkt niezgodny z opisem. O wszystko można spytać, o koła, stan techniczny osprzętu i hamulców. Trzeba się tylko liczyć z tym, że na pewno trzeba będzie w taki rower wsadzić ze 100-200zł. Tego nie unikniesz, zawsze będzie coś do wymiany, chociażby suport. A amora z zatartą anodą zobaczysz na zdjęciach ;d
Co do tej anody to fakt, trochę popłynąłem. Na swoją obronę powiem tylko, że często wrzucają fotki z piwnic, gdzie najczęściej jest ciemno i po prostu nie do końca widać, a przy wstępnych oględzinach można się nieźle przejechać, szczególnie gdy ktoś jedzie jakiś czas z nadzieją, że to bd rower, który kupi ;p
btw mam porządne pedały na sprzedaż, ns aerial pomarańczowe z wymiennymi pinami, jakby ktoś chciał to mogę opchnąć za 5 dyszek
@SerQ ;
@Danci ; @Dzzej ;
opony
gripy ew. extra chunky
olej może być ew. oryginalny rohloff, w sumie ja teraz smaruje hipolem i nie narzekam xd
Co do amora, wyczyść, zmień olej, dobrze nasmaruj uszczelki przeciwkurzowe (polecam bike grease 2000), to powinno mu pomóc.
Nie każdemu pasuje dany kształt, ja kupiłem w ciemno accent arrow i są 10/10
A tam, zrobiłem na nich prawie 2kk 50/50 las/asfalt, przód wyglądał jak nówka, tył trochę starty, ale do końca było jeszcze hoho :d Trzeba tylko uważać przy hamowaniu na asfalcie, bo wtedy guma znika w oczach.
Kurwa czemu przełaje są takie drogie? :c
Mam pytanie czy jak kupie obrecze i opony 28 to powinny pasować do każdej ramy czy jakaś konkretna musi być ;d
Wsadzisz koło 28 do ramy od np bmxa? Mam nadzieję, że wysnułeś wniosek, że są ramy przystosowane pod różne rozmiary kół. W nielicznych przypadkach wsadzisz koło 28 w ramę pod 27,5 ale po co kombinować.