Reklama
Strona 20 z 36 PierwszaPierwsza ... 10181920212230 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 286 do 300 z 531

Temat: [8.4][Serwer] DeadTouch 3.0rc4

  1. #286
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Szulerski Majsiek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mozesz troche objasnic na czym to polega? :D
    To taki programistyczny model - iteratory to funkcje pozwalające przejrzeć całą kolekcję elementów. Każdy kontener (backpack, skrzynka, dead human - wszystko co ma sloty) to kolekcja elementów klasy Item - podczas, gdy dotychczas korzystano z domyślnych iteratorów dla struktury danych zwanej mapą (std::map z biblioteki STL z języka C++), lub listą (nie pamiętam ;d), tak Remere stworzył ostatnio funkcje, które działają nieco inaczej - iterują wszystkie itemy, automatycznie rekurencyjnie 'skacząc' w potomne kontenery. Więc, podczas gdy wcześniej kod wyglądał:
    Kod :
    dla wszystkich itemów w kontenerze {
    jeżeli item jest kontenerem {
    dla wszystkich itemów w kontenerze ... {
     // sytuacja się powtarza
    }
    }
    Teraz jest to:
    Kod :
    dla wszystkich itemów w kontenerze {
     // kod (przejdzie także przez wszystkie kontenery w tym kontenerze)
    }
    Pozdrawiam
    Killavus

  2. #287

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Ziemia
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    jeżeli dobrze widzę, to Remere poprawił na tyle kod, że jest mniejszy(szybciej się wykona), ale czy nie będzie ostatecznie sprawiał crashów, jak nie ma tego warunku??
    Projekty WinApi, php, C++ i wstępnie DX. ;]

  3. #288
    kofel

    Domyślny

    Cytuj .:MiXen:. napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    kod, że jest mniejszy(szybciej się wykona)
    A idź, głupoty gadasz ;)

  4. Reklama
  5. #289
    Avatar Szulerski Majsiek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    34
    Posty
    342
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Ma to jakis zwiazek z nowym trade systemem?? :D
    I czym DT rozni sie w tej sprawie od najnowszego TFS'a??

    btw. Elf juz nie jest developerem :P
    Ostatnio zmieniony przez Szulerski Majsiek : 30-12-2008, 22:28

  6. #290
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Szulerski Majsiek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ma to jakis zwiazek z nowym trade systemem?? :D
    I czym DT rozni sie w tej sprawie od najnowszego TFS'a??
    O ile ten śmierdzący elf (pozdro ;d) aktualizuje SVN wraz ze zmianami w SVNie OpenTibii - żadnej różnicy nie ma.

    Nie, nie ma to związku z Trade Systemem. Raczej obstawiałbym łatwiejsze stworzenie modelu dla Party Channel Systemu. Zresztą, kiedyś ktoś to musiał zrobić.

    Pozdrawiam
    Killavus

  7. #291
    Avatar Lussi
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Droga mleczna/ System gwiazdy Słońce/ Ziemia/ Europa/ Polska/ Lubelskie/ Kraśnik/...
    Wiek
    50
    Posty
    99
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    zostało coś zmienione w skryptach czy tylko wersja klienta(c++) i items.otb?

  8. Reklama
  9. #292
    Donio14

    Domyślny

    Not Found
    The requested URL /deadtouch/DeadTouch3.0rc2-win32.zip was not found on this server.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
    Apache/1.3.41 Server at .killavus.tibia.org.pl Port 80
    Link wersji windowsowej i linuxowej nie dziala ;)

    [EDIT]
    Sorki, nie zauwazylem nizej rehostów ;)
    Szczesliwego nowego roku :P
    Ostatnio zmieniony przez Donio14 : 31-12-2008, 16:50

  10. #293

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Ziemia
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj kofel napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A idź, głupoty gadasz ;)
    heh a ty co mi na ten temat powiesz???
    Projekty WinApi, php, C++ i wstępnie DX. ;]

  11. #294
    kofel

    Domyślny

    Cytuj .:MiXen:. napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    heh a ty co mi na ten temat powiesz???
    To że się nie liczy ilość linii kodu tylko jak wydajnie jest pisany.

    Cytuj Donio14 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Sorki, nie zauwazylem nizej rehostów ;)
    Szczesliwego nowego roku :P
    Czyżby moje rehosty miały pójść na marne?! :D
    A nawzajem. :)
    Ostatnio zmieniony przez kofel : 01-01-2009, 10:56

  12. Reklama
  13. #295
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Dobra, tym razem już oficjalnie jest DT 3.0rc3. Problem może być z jedzeniem - chyba debuguje. Ale to kwestia global.lua, łatwa do poprawienia.

    Pozdrawiam
    Killavus

  14. #296
    ziomek1234

    Domyślny

    Jest jakiś poradnik jak postawić to wszystko na webservie czy xampie bo już nie pamietam jak to było bo i nie mogę znaleźć żadnego poradnika.

    Jaki plik się w DT importuje? Bo przy deadtouch.sqlite wyskakuje jeden wielki błąd
    Ostatnio zmieniony przez ziomek1234 : 01-01-2009, 19:54

  15. #297
    Avatar Zelot
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    34
    Posty
    10
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Witam:)
    Mam problem z odpaleniem ots. Domaga sie pliku lua5.1.dll ktorego nie ma na dll-files.com a nigdzie indziej nie moge znalesc. Czy moglby ktos wrzucic na jakis serwer?

  16. Reklama
  17. #298
    ziomek1234

    Domyślny

    //gamedevgeek.com/files/lua5_1_Win32_dll.tar.gz
    Lua 5.1 Headers, Lib, and DLL.

    dopisz http: bo nie moge wklejać linków...

  18. #299
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

  19. #300
    ziomek1234

    Domyślny

    Jaki plik się w DT importuje do bazy danych? Bo przy deadtouch.sqlite wyskakuje jeden wielki błąd

    --------
    Poradziłem sobie
    Ostatnio zmieniony przez ziomek1234 : 02-01-2009, 13:24

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 53
    Ostatni post: 03-01-2014, 16:11
  2. [7.6][Serwer] DeadTouch zmodyfikowany by Pajlok
    Przez Pajlok w dziale Skrypty i technika
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 23-07-2010, 10:48
  3. Serwer Dedykowany w Kimsufi.pl a Serwer RPS na ovh.pl!
    Przez CzasoMaczo w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-07-2009, 13:36
  4. [7.6][Serwer] DeadTouch 1.9
    Przez Killavus w dziale Skrypty i technika
    Odpowiedzi: 394
    Ostatni post: 26-06-2009, 11:01
  5. Open Tibia Serwer , czyli z czym to się je
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 103
    Ostatni post: 24-07-2006, 17:36

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •