Reklama
Strona 18 z 36 PierwszaPierwsza ... 8161718192028 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 256 do 270 z 531

Temat: [8.4][Serwer] DeadTouch 3.0rc4

  1. #256
    kofel

    Domyślny

    Cytuj AK 47 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy ty lałeś dzisiaj. . . ? Widziałeś w mojej prośbie coś o przetłumaczeniu tego? Myślę że nie wnosisz nic do tematu tylko swoją głupotę/upierdliwość. .
    Właśnie że wnosi i nawet odpowiedział Tobie na twoje pytanie, niestety nie umiesz tej wiedzy wykorzystać. ;S

  2. #257
    Avatar Lussi
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Droga mleczna/ System gwiazdy Słońce/ Ziemia/ Europa/ Polska/ Lubelskie/ Kraśnik/...
    Wiek
    50
    Posty
    99
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    ots fajny, ale wiele błędów...
    Dziękuje userowi Piotrek1447 za podpowiedź jak to ma dalej iść, ale to nie było do końca to. Coś podobnego sobie wstawiłem, i działa(nie wiem jak to zrobiłem. Eksperymentowałem aż się udało :)
    CREATE TABLE `player_addons` (
    `id` INT UNSIGNED NOT NULL AUTO_INCREMENT,
    `player_id` INT UNSIGNED NOT NULL,
    `outfit` INT UNSIGNED NOT NULL,
    `addons` INT UNSIGNED NOT NULL,
    FOREIGN KEY (`player_id`) REFERENCES `players` (`id`) ON DELETE CASCADE
    ) ENGINE = InnoDB;
    trzeba zmienić na(przynajmniej u mnie):
    CREATE TABLE `player_addons`
    (
    `id` INT UNSIGNED NOT NULL,
    `player_id` INT UNSIGNED NOT NULL,
    `outfit` INT UNSIGNED NOT NULL,
    `addons` INT UNSIGNED NOT NULL,
    PRIMARY KEY (`id`),
    FOREIGN KEY (`player_id`) REFERENCES `players` (`id`) ON DELETE CASCADE
    ) ENGINE = InnoDB;
    I błędów już raczej nie wywala w najnowszym pma zainstalowanym z xampp'em

    Dobra zabawa, ale muszę się napracować, żeby zrobić sporo npc. Wesołych swiąt :)


    Edit:
    Punkt 13: Powtórzę to jeszcze raz: Nie jesteś jedynym, który tutaj zaczynał. Nie będziesz też jedynym, który odejdzie, płacząc, że mu się nie udało. Takie jest życie. OTServ nie jest jak Windows - tutaj nie dostaniesz oczojebnego komunikatu o błędzie - tutaj będziesz musiał znaleźć i poprawić go SAM.

    Edit2:
    powtarzam: SAM. Rozgryzanie bazy sql i doprowadzenie jej do porządku zajęło mi 20 minut(jeszcze jakiś mały błąd wyskakuje mi, ale już wszystko przynajmniej działa tak jak powinno :)
    Ostatnio zmieniony przez Lussi : 18-12-2008, 07:41

  3. #258
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    No, w Subversion jest już wersja DeadToucha dla 8.4.

    Bardziej zaawansowanych proszę o kompilację i testowanie. Nowa wersja (RC3) z tym protokołem JESZCZE trochę nie wyjdzie - czekam, aż całe piekło z items.otb i items.xml przejdzie dalej.

    Oczywiście, nikt nie broni Wam tu wrzucić nieoficjalnych binarek. Tylko nie odpowiadam za stabilność ani nie odpowiadam za to, że będą czyste. Jak nie będą - zbanuję. Taka moja praca.

    Acha, jakby działało niestabilnie - TO REMERE ZJEBAŁ, NIE JA. ;P

    Pozdrawiam
    Killavus
    Ostatnio zmieniony przez Killavus : 18-12-2008, 13:05

  4. Reklama
  5. #259
    kofel

    Domyślny

    Cytuj Lussi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    trzeba zmienić na(przynajmniej u mnie):
    Twoje rozwiązanie o kant dupy rozbić. Gdzie autoincrement?

    Cytuj Lussi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I błędów już raczej nie wywala w najnowszym pma zainstalowanym z xampp'em
    Co ma PMA do pomyślnego wykonania zapytania?

  6. #260
    Fernando Sucre

    Domyślny

    Pytanie (newbie)

    Ktory plik zaimportowac w phpMyAdmin ? Chodzi o to zeby wczytac baze ;d

  7. #261
    Chojrak_

    Domyślny

    Poszukaj w folderach plik z rozszezeniem .mysql... :)

  8. Reklama
  9. #262
    Fernando Sucre

    Domyślny

    Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono lua5.1.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem.
    Help ; ( !

  10. #263
    Chojrak_

    Domyślny

    Musisz sciagnac plik lua5.1.dll i go wrzucic do folderu serwera... -.-'
    (Cala paczke .dll do DT znajdziesz w respozytorium DT.)

  11. #264
    Avatar Matejc
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    ...
    Posty
    74
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Zgadzam sie z chojrakiem sciagnij cala biblioteczke z .DLL i wrzuc do folderu z silnikiem i powienno odpalic ;]

  12. Reklama
  13. #265
    Avatar Gervi
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Wałcz
    Posty
    9
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Troche mnie tu nie było i mam pytanie :D Będzie silnik na 8.40?

  14. #266
    kofel

    Domyślny

    Zobacz w SVN.

  15. #267
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj kofel napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Zobacz w SVN.
    I od razu mówię, że getPlayerDepotItems crashuje silnik. Z getPlayerItemCount jest pewnie podobnie. Remere wprowadził nowy system iteracji po kontenerach, ale przepisać Lua-funkcji to już mu się nie chciało...

    Pozdrawiam
    Killavus

  16. Reklama
  17. #268

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Ziemia
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Hej! Dawno nie siedziałem w sourcach OT, no a jak teraz sobie przeglądam pliki, to jeśli się nie mylę, wszystkie silniki pod 8.3x(TFS, Avesta itp.) powinny mieć uaktualniony system logowania do kont(cipsoft wprowadził acc name zamiast acc number). No i czy to działa na tych silnikach, bo według mnie nic nie zostało zmienione. Jeśli tak jest, nie można korzystać z nowego systemu nazw kont użytkownika... Mam prośbę, czy ktoś może to potwierdzić?? Każdy przecież może się mylić...
    Ostatnio zmieniony przez .:MiXen:. : 22-12-2008, 15:00
    Projekty WinApi, php, C++ i wstępnie DX. ;]

  18. #269
    Avatar Killavus
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    33
    Posty
    920
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj .:MiXen:. napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Hej! Dawno nie siedziałem w sourcach OT, no a jak teraz sobie przeglądam pliki, to jeśli się nie mylę, wszystkie silniki pod 8.3x(TFS, Avesta itp.) powinny mieć uaktualniony system logowania do kont(cipsoft wprowadził acc name zamiast acc number). No i czy to działa na tych silnikach, bo według mnie nic nie zostało zmienione. Jeśli tak jest, nie można korzystać z nowego systemu nazw kont użytkownika... Mam prośbę, czy ktoś może to potwierdzić?? Każdy przecież może się mylić...
    Nie ma nowego systemu. Jest w trunku. Nam (TFS + DT) się nie chce zmieniać.

    Pozdrawiam
    Killavus

  19. #270

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Ziemia
    Posty
    12
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    no to sobie go obejrzę i odpowiednio przerobię swój silnik ;)
    Projekty WinApi, php, C++ i wstępnie DX. ;]

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 53
    Ostatni post: 03-01-2014, 16:11
  2. [7.6][Serwer] DeadTouch zmodyfikowany by Pajlok
    Przez Pajlok w dziale Skrypty i technika
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 23-07-2010, 10:48
  3. Serwer Dedykowany w Kimsufi.pl a Serwer RPS na ovh.pl!
    Przez CzasoMaczo w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-07-2009, 13:36
  4. [7.6][Serwer] DeadTouch 1.9
    Przez Killavus w dziale Skrypty i technika
    Odpowiedzi: 394
    Ostatni post: 26-06-2009, 11:01
  5. Open Tibia Serwer , czyli z czym to się je
    Przez konto usunięte w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 103
    Ostatni post: 24-07-2006, 17:36

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •