DT obsługuje już Acc Name? Moi kumple uważają to za dobry bajer, mi też z resztą się przydaje, no i można kodować acc name ;x
Wersja do druku
DT obsługuje już Acc Name? Moi kumple uważają to za dobry bajer, mi też z resztą się przydaje, no i można kodować acc name ;x
nie działa link do rc3-windows
Witam , czemu nie moge juz sciagnąc tego silnika ??
Czy tylko u mnie wystempuje blad ?? prosze o szybka odpowiedz :)
Bardzo dobry server tylko czemu jak loguje chara na 8.4 to mi z protokolem 8.3 wyjerzdzaja :/ ale na tibi 8.3 to dobrze dziala :D
Dlaczego spellbooki nie dodają magic lvla? Bo musisz to dodać sobie sam do items.xml.
Jak ma jedzenie nie debugować? Ściągnij ten global.lua.
Nie działa komenda /goto? Gówno prawda.
Nie.
Pozdrawiam
Killavus
tak wygląda jedna ze spellbooków w items.xml i nie daje mlvlaKod:<item id="8902" article="a" name="spellbook of mind control">
<attribute key="description" value="It shows your spells and can also shield against attack when worn."/>
<attribute key="weight" value="4500"/>
<attribute key="magicpoints" value="7"/>
<attribute key="defense" value="38"/>
<attribute key="weaponType" value="shield"/>
</item>
wpisuje /goto Demon lub /goto Druid Schema i nie teleportuje mnie tylko pokazuje się animacja jak bym dostał ze starego exori vis.
Ten global.lua pomógł w sprawie jedzenia, dzięki.
@EDIT
Można coś poradzić na potiony? ponieważ w skrypcie mam luaSetConditionParam a jak wcześniej pisałeś to nie działa a potion po użyciu powoduje debug klienta.
Dzięki dodałem je w movements i wszystko działa jak należy, oprucz tej komendy /goto i potionów
PS
Można coś poradzić na te potiony?
Dlaczego nie działa link pod Windowsa ?? Wyskakuje error strony czy coś takiego a pod linuxa działa normalnie
Jakby co - link jest już poprawiony.
Pozdrawiam
Killavus
Mam problem a acc... jak go tworze( próbowałem z WebServ'em, Xampp'em i Wamp'em) pokazuje mi się taki błąd
Wiecie może dlaczego?? wszystkie programy mam chyba w najnowszej wersji (pobierałem je 3.01.2009)Kod:Fatal error: Uncaught exception 'PDOException' with message 'SQLSTATE[HY000] [2003] Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061)' in D:\Program Files\wamp\www\lib\pot\OTS_DB_MySQL.php:96 Stack trace: #0 D:\Program Files\wamp\www\lib\pot\OTS_DB_MySQL.php(96): PDO->__construct('mysql:host=loca...', 'root', 'password1') #1 D:\Program Files\wamp\www\lib\pot\OTS.php(484): OTS_DB_MySQL->__construct(Array) #2 D:\Program Files\wamp\www\sys\dbLayer.php(22): POT->connect(1, Array) #3 D:\Program Files\wamp\www\header.php(31): dbLayer::connect(Array, 'mysql') #4 D:\Program Files\wamp\www\index.php(3): require_once('D:\Program File...') #5 {main} thrown in D:\Program Files\wamp\www\lib\pot\OTS_DB_MySQL.php on line 96
@edit
Jeśli nie wiecie jak to zrobić( wątpię w to :P) to możecie mi powiedzieć jak zrobić acc maker'a w grze?
Mam pytanie, co dokładnie trzeba ściągnąć, mam Windowsa. Chodzi mi o to czy to Subversion, itd też??
Nie bijcie, ale jak tu się tworzy konta i postacie ? Szukałem na forum ale nie ma tego ; s
Edit: Czego jest mapa 8.2 - 8.31? Przecież otserv jest pod 8.4 -.-
Tak to jest jak się robi na szybko :P
Edit2:
Szczęście, że miałem backup w folderze pobieranie ;p
co jest?
Dodałem na mapie tylko tp na respy, i...
Czyli prawdopodobnie struktura OTBM się zmieniła.
albo w pliku mapy jest cuś co otserv nie może rozpoznać ;P
lua5.1.dll nie nie mam i nie moge uruchomic. sciagne i zobacze czy czegos jeszcze mi nie brakuje a potem skomentuje.
@edit
Cos niemoge wygooglowac tej dllki
Pomoze ktos? :P
Leń! Leń! Jeszcze raz leń!
http://code.google.com/p/deadtouch/downloads/list
Mi tam działa dobrze.Troche confing przydało by się rozbudować jakoś ale ogółem jest ok
Hm... Ciekawa walka TFS Beta 2 vs DeadTouch 3.0rc3
Można się zpierać nad tym który jest lepszy ale i tak według mnie są to 2 jedyne dystybucje silników które są coś warte[nie nawidze EVO]
Do wersji na repozytorium wprowadziłem kolejne rzeczy dotyczące Tibii 8.4, czyli party buff, być może wydamy patch, który je wprowadzi, ale o tym pogadam jeszcze z Killavusem.
Pozdrawiam,
Piotrek1447
Za dllki dzieki tylko teraz jak proboje wlaczyc to przy ladowaniu mapy pisze w silniku 74.247s i dalej nic sie niedzieje.
Co teraz mam zrobic? od 7.8 nierobilem otsa a chce zrobic 8.4 i wlasna mape. Mappowac umie ale na 7.6. Ciekawe ile tych nowych id ziemi jest :P
EDIT:
nie, nie i jeszcze raz NIE!
Nie ma postów za darmo. Nikomu taka dyskusja nie potrzebna.
Jak nie masz na czym wbijać postów to ich nie wbijaj.
Jeśli masz ochotę - napisz coś mądrego.
Aha. W regulaminie piszę, że nie wolno się kłucić ;]
Znalazłem wiele ciekawych bugów.
PS. Na elf fortess też jest pare z drabinami ;]
Pozdro dla mappera DeadTouch'a:
Bugfixniete to co wyzej (bez elf forest) + zaczatki miasta na pustyni.
(sama mapa): http://ifile.it/45lhqxr
Edit: Tam gdzie są cc to jest opcja ghost higher floors w rme
część druga:
Wszystko jest paluszki lizac
ale jest problem wszyscy npc "wyparowali" gdy odpalilem ots
w miejscach w ktorych powinni byc npc ich nie ma
Why?
No to ja tak:
baza danych to deadtouch.sqlite
przy importowaniu tej bazy wyskakuje mi jakiś błąd; nie wiem jak go opisać ale jest w pizzdu długiii. Kożystałem z poradnika z innych for bo tutaj główny poradnik jak używać Xamppa i tfsa został usunięty.
Wszystko robiłem tak jak trzeba-utworzyłem nowe konto-pozmieniałem w config.lua, zmieniłem z sqlite na mysql nazwe bazy danej potem też próbowałem pozmieniać w configu też. Nie działa wyskakuje błąd i baza nie jest zaimportowana. Ktoś mi powie ocb? I czy jemu też wyskakuje ten błąd?:S
No to teraz! Ja Cos powiem!
Fajnie że Next osoba się zobowiązała robić serv! ale żeby za szybko nie przestała!
pokaż kawałek config'u odpowiedzialny za sql i nazwe bazy sql. Ja pomogę, nic nie chcę w zamian(nie wiem czy od razu pomoge bo słabo mi chyba się przeziębiłem)
Edit:
Wywaliłeś lib może
albo folder z npc??
Jeśli tak to jesteś kolejnym, który wywalił npcsystem
Nic nie usówalem... dlatego tym wieksze moje zdziwienie dlaczego tych npc na mapie nie ma folder z npc mam w otsie..
otwierajac phpmyadmin patrzeac na baze nie ma tego folderu tam moze to dlatego? sam juz nie wiem moze ktos z was wpadnie na genialny pomysl.
Folder z nimi jest
-.-
GOD-em moge je zsumonowac
wiec nie ma takiej opcji ze nie ma -.- moze gdzies cos dawaja za darmo i poszli na wyprzedaż tylko takie wytlumaczenie znajduje :|
Edit: Czego nie mogę odpalić mapy w protokole 8.4?!
Dt czyta tylko 8.2-8.31
Postarajcie się, i zróbcie coś -.-
Edit2: No kurwa kiedy wreszcie dt będzie czytał mapy 8.4?!
jak wywala Ci jakieś błędy w konsoli to napisz tu jakie. Ja, dt team, albo inni użytkownicy pomożemy ;]
Ps - dot. mapy
Znalazłem następne bugi, nie wiem czy robiliście bugfix'a(za 1 razem Pek~ poprawiał)
Info: Tam gdzie są cc to jest opcja ghost higher floors w rme
część druga buga ;]
Co do bugów mapy, to nie moja broszka. Pekezu powinien to naprawić, powiadomię go o tym.
Pozdrawiam
Killavus
Takie moje małe pytanie z mojej strony.
Jak ze stabilnością ? Czy ktoś postawił już na DT jakiegoś ots'a ?
TFS ma jak narazie za dużo bugów ... samo to, że domki się nie zapisują czasami i już jest bieda.
Proszę o komentarze :]
a) Zauważ, że nie wiele osób na tym forum potrafi kompilować. - Ja np. nie potrafię.
b) A nawet jakbym umiał to nie chce mi się bawić w kompilacje
c) nie "książe", tylko "mapper" nie mogący odpalić mapy
Ja tylko zgłaszam błędy, i pytałem się coś Killavus'a
Czy mógłby ktoś z Dt teamu, kto jest za to odpowiedzialny naprawić ten błąd?!
@up powinieneś dostać warna za podpis!!
#up
To po kiego ładujesz swoje cztery litery w projekt jak widać że jest w STADIUM ROZWIJANIA, nie wydano żadnej wersji finalnej.
I jeszcze do tego: "Czy mógłby ktoś z Dt teamu, kto jest za to odpowiedzialny naprawić ten błąd?!" - idiota. Nie widzisz co Piotrek napisał? >.>
@up
po takiego, że jeśli zapomną, to potem tego nie poprawią. Ja pierdole czy już trzeba być wszechmogącym, aby normalnie projektować własnego otserva pod 8.4?!
Za dużo ode mnie wymagacie!
A kofel jak Ci się coś nie podoba to poczekam do upadku projektu. Jeśli takiego nie będzie - będę szukał dziur, aby otsy na tym silniku nie dotrzymały tygodnia. Żegnam.
@killavus
Robiłem to już nawet nieświadomie ;p
W Vhe(edytor map do cs) jest kompilacja mapy<lol2> ;d
Tak, tak. ale czy ty idioto ( Drogi moderatorze, jego inaczej sięnie da nazwać ) nie rozumiesz ŻE TO O CO NALEGASZ ZOSTAŁO POPRAWIONE W SVN ? Czy to takie trudne żeby przeczytac kilka postów odemnie i od Piotrka powoli i w całości? :> Załamka chłopie.
Życzenie komuś źle zazwyczaj prowadzi do odwrotnych skutków niż zamierzone, drogi kolego :).
Poczekaj na następny release. Nas nikt nie pogania i nie chcemy się śpieszyć. Jeżeli jesteś spragniony nowości z 8.40 - na stronie http://code.google.com/p/deadtouch stworzyłem doskonały poradnik, który z łatwością poprowadzi Cie przez stadia ściągania najświeższego kodu z SVN. Do samodzielnej kompilacji wystarczy uruchomienie projektu zawartego wraz ze źródłami i naciśnięcie F9. Myślę, że naciśnięcie F9 nie przekracza Twoich zdolności manualno-psychiczno-motorycznych. Mam nadzieję, że się nie zawiodę ;P.
Pozdrawiam
Killavus
gdzie ten poradnik? Ja tu tylko widzę wersje do kompilacji, członków projektu, opcje szukaj, i kilka innych mało przydatnych rzeczy.
Edit: English ;p
Ja jak odpalam silnik to pojawia mi się jakiś error że nie może znaleść jakiegoś lua.5ll czy jakoś tak.
#up
prawdopodobnie nie masz bibliotek potrzebnych do uruchomienia, tu masz oficjalną paczkę
Okej, troche popoprawialem. Nie wiem czy wszystko - czy nie. Zmienilem pare rzeczy, ponownie:
sama mapka, bez spawnow, domkow - niczego.
Sam pliczek.
http://ifile.it/465ump8