Hej!
Mam jedno pytanie. Killavus, kiedy przewidujesz konwersje na tibie 8.4?
A, i czy ma ktoś poradnik do SQLite? Z góry thx.
Pozdro!
@Down:
o_O Nie umiem i nie lubię bawić się CC++. Może ktoś ma poradnik który mógłby mi to przybliżyć...? xDD
Wersja do druku
Hej!
Mam jedno pytanie. Killavus, kiedy przewidujesz konwersje na tibie 8.4?
A, i czy ma ktoś poradnik do SQLite? Z góry thx.
Pozdro!
@Down:
o_O Nie umiem i nie lubię bawić się CC++. Może ktoś ma poradnik który mógłby mi to przybliżyć...? xDD
#UP:
O ile wiem, DT ma udostepnione source, zre-writuj sobie protokol na wesrje 8.4, bedziesz sie mogl szczycic, ze sam zrobiles :P
Zrobię, akurat nie mam teraz czasu. Ale pod koniec tego tygodnia / na początku następnego powinno być.
Pozdrawiam
Killavus
Jako że dawno tu nie zaglądałem nie jestem na bieżąco i mam mały problem z Acc:
Config path: (co tu mam wpisać? jakiś przykład może ktoś podać? nie wiem do czego ta ścieżka ma być czy do serwera czy do plików acc)
Config file: (tu ma pozostać config.lua?)
Wpisywałem już tam wszystko i xampp i wamp wyskakuje z błędami. . może ktoś kompetentny pomoże. .
@down
Czy ty lałeś dzisiaj. . . ? Widziałeś w mojej prośbie coś o przetłumaczeniu tego? Myślę że nie wnosisz nic do tematu tylko swoją głupotę/upierdliwość. .
@kofel
Może i masz racje. . dlatego proszę o pomoc? I wyjaśnienie tego tak abym pojął. .
Nie sądzę aby był to temat by się spierać kto jest taki czy owaki. . a ja tylko grzecznie proszę o pomoc. .
ots fajny, ale wiele błędów...
Dziękuje userowi Piotrek1447 za podpowiedź jak to ma dalej iść, ale to nie było do końca to. Coś podobnego sobie wstawiłem, i działa(nie wiem jak to zrobiłem. Eksperymentowałem aż się udało :)
trzeba zmienić na(przynajmniej u mnie):Cytuj:
CREATE TABLE `player_addons` (
`id` INT UNSIGNED NOT NULL AUTO_INCREMENT,
`player_id` INT UNSIGNED NOT NULL,
`outfit` INT UNSIGNED NOT NULL,
`addons` INT UNSIGNED NOT NULL,
FOREIGN KEY (`player_id`) REFERENCES `players` (`id`) ON DELETE CASCADE
) ENGINE = InnoDB;
I błędów już raczej nie wywala w najnowszym pma zainstalowanym z xampp'emCytuj:
CREATE TABLE `player_addons`
(
`id` INT UNSIGNED NOT NULL,
`player_id` INT UNSIGNED NOT NULL,
`outfit` INT UNSIGNED NOT NULL,
`addons` INT UNSIGNED NOT NULL,
PRIMARY KEY (`id`),
FOREIGN KEY (`player_id`) REFERENCES `players` (`id`) ON DELETE CASCADE
) ENGINE = InnoDB;
Dobra zabawa, ale muszę się napracować, żeby zrobić sporo npc. Wesołych swiąt :)
Edit:
Punkt 13: Powtórzę to jeszcze raz: Nie jesteś jedynym, który tutaj zaczynał. Nie będziesz też jedynym, który odejdzie, płacząc, że mu się nie udało. Takie jest życie. OTServ nie jest jak Windows - tutaj nie dostaniesz oczojebnego komunikatu o błędzie - tutaj będziesz musiał znaleźć i poprawić go SAM.
Edit2:
powtarzam: SAM. Rozgryzanie bazy sql i doprowadzenie jej do porządku zajęło mi 20 minut(jeszcze jakiś mały błąd wyskakuje mi, ale już wszystko przynajmniej działa tak jak powinno :)
No, w Subversion jest już wersja DeadToucha dla 8.4.
Bardziej zaawansowanych proszę o kompilację i testowanie. Nowa wersja (RC3) z tym protokołem JESZCZE trochę nie wyjdzie - czekam, aż całe piekło z items.otb i items.xml przejdzie dalej.
Oczywiście, nikt nie broni Wam tu wrzucić nieoficjalnych binarek. Tylko nie odpowiadam za stabilność ani nie odpowiadam za to, że będą czyste. Jak nie będą - zbanuję. Taka moja praca.
Acha, jakby działało niestabilnie - TO REMERE ZJEBAŁ, NIE JA. ;P
Pozdrawiam
Killavus
Pytanie (newbie)
Ktory plik zaimportowac w phpMyAdmin ? Chodzi o to zeby wczytac baze ;d
Poszukaj w folderach plik z rozszezeniem .mysql... :)
Help ; ( !Cytuj:
Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono lua5.1.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem.
Musisz sciagnac plik lua5.1.dll i go wrzucic do folderu serwera... -.-'
(Cala paczke .dll do DT znajdziesz w respozytorium DT.)
Zgadzam sie z chojrakiem sciagnij cala biblioteczke z .DLL i wrzuc do folderu z silnikiem i powienno odpalic ;]
Troche mnie tu nie było i mam pytanie :D Będzie silnik na 8.40?
Zobacz w SVN.
Hej! Dawno nie siedziałem w sourcach OT, no a jak teraz sobie przeglądam pliki, to jeśli się nie mylę, wszystkie silniki pod 8.3x(TFS, Avesta itp.) powinny mieć uaktualniony system logowania do kont(cipsoft wprowadził acc name zamiast acc number). No i czy to działa na tych silnikach, bo według mnie nic nie zostało zmienione. Jeśli tak jest, nie można korzystać z nowego systemu nazw kont użytkownika... Mam prośbę, czy ktoś może to potwierdzić?? Każdy przecież może się mylić...
no to sobie go obejrzę i odpowiednio przerobię swój silnik ;)
Wszystkim użytkownikom DeadToucha i forum.tibia.org.pl team DeadTouch składa szczere życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
Wesołego jajka i pomyślnego sylwestra z procentami.
Pozdrawiamy,
DeadTouch team.
co to mam za błąd?
"Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono lua5.1.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten preoblem."
Próbowałem wszystkiego. Jak to naprawić?
#UP:
Ten blad byl opisany kilkukrotnie przeczytal bys caly temat...
(Pobierz paczke bibliotek do DT i wrzuc do folderu serwera.)
jeszcze jedno. gdzie jest folder/plik z kontami? i dlaczego nie dziala mi konto podane w 1 poście?
"Mistszu" to jest silnik. . pod SQL poszukaj w dziale Artykuły tam znajdziesz co i jak. .
Kiedy importuje baze danych do XAMPP'a to wyskakuje bladCo zrobic??Cytuj:
Zapytanie SQL:
CREATE TABLE `player_addons` (
`id` INT UNSIGNED NOT NULL AUTO_INCREMENT ,
`player_id` INT UNSIGNED NOT NULL ,
`outfit` INT UNSIGNED NOT NULL ,
`addons` INT UNSIGNED NOT NULL ,
FOREIGN KEY ( `player_id` ) REFERENCES `players` ( `id` ) ON DELETE CASCADE
) ENGINE = InnoDB;
MySQL zwrócił komunikat:
#1075 - Incorrect table definition; there can be only one auto column and it must be defined as a key
czytać forum :)
http://forum.tibia.org.pl/showpost.p...&postcount=257
@UP
Teraz OK. Ale jak chce sie zalogowac to wywala ciag znakow "897989057235780572658658903465930656458305634 8"
I tytul okienka "Connecting" Niewiem co jest grane ;/
@edit
juz all ok ;]
piekło z items.otb raczej się skończyło. Piekło z Items.xml raczej szybko się skończy. Zrobił bym to sam, ale nie umię, i nie chcę naruszać prawa projektu, więc pytam:
Kiedy projekt zamieni się na 8.4(uwzględniając tekst wyżej)?
Ps. Już zaczynam robić własne skrypty.
Items.xml sa zalezne od otb, otb juz zmieniane nie bedzie, wiec wystarczy uzupelnic brakujace ID w XML'u.
Wspaniały silnik, zawsze pobierał mało zasobów i za to go cenie. Polecam kazdemu ;d. No i oczywiscie doskonaly support techniczny na forum ;d.
BTW. Kiedy wersja na 8.4? :O:O:O
Zabawne, że o to pytasz. Teraz :d..
Na razie tylko wersja pod Windows. NIETESTOWANA wersja RC3. Zmiany? Protokół 8.4 ;).
http://www.speedyshare.com/486630242.html
Pozdrawiam
Killavus
Mozesz troche objasnic na czym to polega? :DCytuj:
No i Remere nie dokończył swojej roboty związanej z ContainerIteratorami - trzebaby przepisywać funkcje. Mi się nie chce, a Remere i tak kiedyś to zrobi. Więc czekam ;d.
Pozdrawiam
Killavus
I czy w nowym DT jest to wprowadzone czy czekasz na Remere'a :P
#up
Jest.
To taki programistyczny model - iteratory to funkcje pozwalające przejrzeć całą kolekcję elementów. Każdy kontener (backpack, skrzynka, dead human - wszystko co ma sloty) to kolekcja elementów klasy Item - podczas, gdy dotychczas korzystano z domyślnych iteratorów dla struktury danych zwanej mapą (std::map z biblioteki STL z języka C++), lub listą (nie pamiętam ;d), tak Remere stworzył ostatnio funkcje, które działają nieco inaczej - iterują wszystkie itemy, automatycznie rekurencyjnie 'skacząc' w potomne kontenery. Więc, podczas gdy wcześniej kod wyglądał:
Teraz jest to:Kod:dla wszystkich itemów w kontenerze {
jeżeli item jest kontenerem {
dla wszystkich itemów w kontenerze ... {
// sytuacja się powtarza
}
}
PozdrawiamKod:dla wszystkich itemów w kontenerze {
// kod (przejdzie także przez wszystkie kontenery w tym kontenerze)
}
Killavus
jeżeli dobrze widzę, to Remere poprawił na tyle kod, że jest mniejszy(szybciej się wykona), ale czy nie będzie ostatecznie sprawiał crashów, jak nie ma tego warunku??
Ma to jakis zwiazek z nowym trade systemem?? :D
I czym DT rozni sie w tej sprawie od najnowszego TFS'a??
btw. Elf juz nie jest developerem :P
O ile ten śmierdzący elf (pozdro ;d) aktualizuje SVN wraz ze zmianami w SVNie OpenTibii - żadnej różnicy nie ma.
Nie, nie ma to związku z Trade Systemem. Raczej obstawiałbym łatwiejsze stworzenie modelu dla Party Channel Systemu. Zresztą, kiedyś ktoś to musiał zrobić.
Pozdrawiam
Killavus
zostało coś zmienione w skryptach czy tylko wersja klienta(c++) i items.otb?
Link wersji windowsowej i linuxowej nie dziala ;)Cytuj:
Not Found
The requested URL /deadtouch/DeadTouch3.0rc2-win32.zip was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.41 Server at .killavus.tibia.org.pl Port 80
[EDIT]
Sorki, nie zauwazylem nizej rehostów ;)
Szczesliwego nowego roku :P
Dobra, tym razem już oficjalnie jest DT 3.0rc3. Problem może być z jedzeniem - chyba debuguje. Ale to kwestia global.lua, łatwa do poprawienia.
Pozdrawiam
Killavus
Jest jakiś poradnik jak postawić to wszystko na webservie czy xampie bo już nie pamietam jak to było bo i nie mogę znaleźć żadnego poradnika.
Jaki plik się w DT importuje? Bo przy deadtouch.sqlite wyskakuje jeden wielki błąd
Witam:)
Mam problem z odpaleniem ots. Domaga sie pliku lua5.1.dll ktorego nie ma na dll-files.com a nigdzie indziej nie moge znalesc. Czy moglby ktos wrzucic na jakis serwer?
//gamedevgeek.com/files/lua5_1_Win32_dll.tar.gz
Lua 5.1 Headers, Lib, and DLL.
dopisz http: bo nie moge wklejać linków...
http://code.google.com/p/deadtouch/downloads/list
Pozdrawiam
Killavus
Jaki plik się w DT importuje do bazy danych? Bo przy deadtouch.sqlite wyskakuje jeden wielki błąd
--------
Poradziłem sobie