Zakładanie klubów już prawie u mnie działa. Będzie można znowu 'spotkać' Andrzeja z tutoriala, który wyjaśni kilka podstawowych spraw i szybko sobie pójdzie (spieszy się na spotkanie z Ministrem).
Będą dwa rodzaje zadań klubowych: na poziom i na punkty.
Zadania na poziom będzie można wykonać tylko raz, produkty wymagane do takiego zadania będą losowane ze wszystkich produktów dostępnych na poziomie, który chcemy nabić... z małymi wyjątkami, tzn zadania na pierwsze pięć poziomów będą zawsze losowane z produktów dla poziomu 5. Poziom produktów w zadaniu to oczywiście te wszystkie produkty dostępne dla gracza na danym poziomie.
Zamotałem?
Klub na poziomie np 10 może mieć 10 członków, żeby mieć kolejny slot trzeba nabić klubowi kolejny poziom. Uprawiony członek wybiera zadanie na poziom 11, tam mogą się wylosować produkty i roślinki do kalafiorów i muchomorów włącznie.
Zadania na punkty też będą mieć poziomy, ale będą dodatkowo numerowane. Na początku będzie dostępne zadanie nr 1, po jego wykonaniu 'otwiera się' dostęp do zadania nr 2, ale możemy ponownie wybrać zadanie 1. Wykonanie zadanie nr 2 otworzy zadanie nr 3 itd.... Zadania będą mieć możliwość wynagradzania, dwóch 'przodowników pracy' w danym zadaniu (osoby które oddały najwięcej) będzie mogło pobrać z magazynu klubowego nagrodę. Będą to mniej więcej te same nagrody co u Heńka (przynajmniej na początku), z tą różnicą, że np nawóz będzie można aktywować w dowolnej chwili (wejście do magazynu klubowego i wybór itemka).
To taki 'rzut okiem', ogólna wizja, którą po prostu miałem. W trakcie kodowania może się jeszcze coś zmienić, potem w trakcie testów też pewnie zmodyfikuje parę rzeczy.
Zakładki