-
Ogłaszam się na różnych forach, ale często trafiają się nieogarnięci moderatorzy, którzy kasują temat. Robię co mogę, ja też najchętniej miał bym tu na testach z 1000 osób. Trzeba by jakąś ogólnotorgową akcję zmontować, bo to forum jest najlepsze ze wszystkich jakie dotąd odwiedziłem.
-
z torga więcej nie będzie raczej, kto miał odwiedzić temat to już odwiedził, szczególnie ze trwa to juz dluzszy czas
-
Jak się robi ten przysmak regionalny ;d? Mam tą przetwórnię, ale nieważne ile składników dam, to wyskakuje komunikat o tym, że muszę wszędzie dać tyle samo.
-
Masz 3 składniki, daj każdego po 1.
-
Dobra rozkminiłem, że na górze trzeba więcej niż na dole ;d.
btw kiedy będzie można zakładać kluby ?
-
-
a ja nadal na 10 :<
swoją drogą te gotowe ziemniaki wyglądają trochę tak... nijako
-
Grafikę do ziemniaków dostałem, nie wybrzydzam, poprawie tylko pierwszą i drugą fazę wzrostu bo taka trochę zbyt jaskrawa.
Z końcem czerwca do zespołu dołączy nowy grafik, mam nadzieję, że podoła. Na wszelki wypadek nadal szukam, roboty starczy dla kilku osób.
-
Kiedy będzie można zakładać kluby ?
-
Zakładanie klubów już prawie u mnie działa. Będzie można znowu 'spotkać' Andrzeja z tutoriala, który wyjaśni kilka podstawowych spraw i szybko sobie pójdzie (spieszy się na spotkanie z Ministrem).
Będą dwa rodzaje zadań klubowych: na poziom i na punkty.
Zadania na poziom będzie można wykonać tylko raz, produkty wymagane do takiego zadania będą losowane ze wszystkich produktów dostępnych na poziomie, który chcemy nabić... z małymi wyjątkami, tzn zadania na pierwsze pięć poziomów będą zawsze losowane z produktów dla poziomu 5. Poziom produktów w zadaniu to oczywiście te wszystkie produkty dostępne dla gracza na danym poziomie.
Zamotałem?
Klub na poziomie np 10 może mieć 10 członków, żeby mieć kolejny slot trzeba nabić klubowi kolejny poziom. Uprawiony członek wybiera zadanie na poziom 11, tam mogą się wylosować produkty i roślinki do kalafiorów i muchomorów włącznie.
Zadania na punkty też będą mieć poziomy, ale będą dodatkowo numerowane. Na początku będzie dostępne zadanie nr 1, po jego wykonaniu 'otwiera się' dostęp do zadania nr 2, ale możemy ponownie wybrać zadanie 1. Wykonanie zadanie nr 2 otworzy zadanie nr 3 itd.... Zadania będą mieć możliwość wynagradzania, dwóch 'przodowników pracy' w danym zadaniu (osoby które oddały najwięcej) będzie mogło pobrać z magazynu klubowego nagrodę. Będą to mniej więcej te same nagrody co u Heńka (przynajmniej na początku), z tą różnicą, że np nawóz będzie można aktywować w dowolnej chwili (wejście do magazynu klubowego i wybór itemka).
To taki 'rzut okiem', ogólna wizja, którą po prostu miałem. W trakcie kodowania może się jeszcze coś zmienić, potem w trakcie testów też pewnie zmodyfikuje parę rzeczy.
-
Nowy grafik w zespole, co sądzicie o jej pracy?
http://s12.postimg.org/idxodj4jh/marian2_2.png
-
jak sie nie ma co sie lubi... itp.
w sumie spoko
-
Kolorystycznie tak trochę zbyt jaskrawo w porównaniu z Heńkiem;P
-
Dałem więc ciut ciemniejsze tło, żeby zrównoważyć. Wstępna wersja jest już wkompilowana w klienta, po aktualizacji będzie widać. Grafikowi i tak zgłosiłem drobne poprawki, może do tego czasu wyrobi się i po update pojawi się wersja ostateczna.
-
Próbka nowego layoutu, który powoli wdrażamy:
http://s23.postimg.org/kmt17t57f/new_layout.jpg
Będzie więcej wypukłości, cieni. Magazyn jeszcze troche odstaje kolorystycznie, ale nowy grafik wszystko ogarnie. W sumie to teraz aż czterech grafików pracuje ku chwale PGRu, Partii i I Sekretarza!