o, mam nowy personalny rekord oferty klienta: 440zł ; O
Wersja do druku
o, mam nowy personalny rekord oferty klienta: 440zł ; O
Trafiłeś na krytyk z wrzosem ;)
a konkretniej? skad wiesz? ;p bylo tam jakoś 200++ wrzosów
Sprawdziłem w bazie co tam było.
Tak duża ilość wskazuje, że podczas losowania wyszedł 'rzut' na krytyk i ilość została odpowiednio pomnożona.
Algorytm bierze pod uwagę twoj poziom, a konkretnie ilość dostepnych pól uprawnych, jednak nie większą niż 3, losowana jest ilość pozycji na zamówieniu, klienci pojawiaja się co 3h, ilośc danej rośliny jest wyliczana na tej podstawie. Przez 3h na np 2 polach możesz wyprodukować ileś tam szpinaku. są 4 pozycje na zamówieniu, więc ilość szpinaku dzielimy na 4. Otrzymaną wartość następnie dzielimy przez pewna stałą, jest to podstawa do pierwszego losowania. Do tego dodaję wynik drugiego losowania zależny bezpośrednio od twojego poziomu. Ilości z pierwszego i drugiego losowania sumujemy, wyliczamy krytyk (jakiś niewielki procent), jeśli rzut wyjdzie to mnożymy ilość roślin przez kolejną stałą.
Zauważyłeś pewnie, że wraz z kolejnymi updatami klienci mieli różne oferty - wtedy właśnie szlifowałem wzory i dobierałem stałe. Aktualna funkcja losujaca to moja słodka tajemnica ale ogólna zasade przedstawiłem. Wyniki sa chyba przyzwoite.
Sporo osób zwraca mi uwagę na 'nudny start', po zasadzeniu pierwszych roślinek nie ma co robić przez długi czas.
Były pomysły przyspieszenia marchewek ogólnie - odpada, trzeba by zmieniać praktycznie wszystko, marchewka, jej 1pkt expa i 16 min to podstawa wszystkich wyliczen.
Była tez koncepcja jakiegoś super nawozu dla początkujących, skracającego marchewkę do np 5 min - też odpada. po zakończeniu samouczka będzie WTF! jak to długo rośnie!!!
trzeba iść inną drogą....
Pomysł:
W czasie gdy rosną pierwsze marchewki, do czasu zakończenia samouczka gracz dostaje informację, ze na mapie można znaleźć sporo dziko rosnących roślinek. Będzie określona ilość marchewek, kurek, żyta, ogórków i podgrzybków które można będzie w ten sposób pozyskać. Mapa jest duża, takie zadanie zajmie graczowi przynajmniej kilkanaście minut.
Oczywiści zebrane w ten sposób ogórki i inne wysoko poziomowe roślinki będzie można użyć dopiero na odpowiednim poziomie.
Czekam na opinie.
Ciekawy pomysł :) i w sumie, jak najbardziej na tak.
@Edit :D
6000 muchomorów zebrane i 2 tysiaki kalafiorów powoli zbliżam się do celu;P
@Edit 2
@down Poszło prv
kenji moge sie zamienic 1k - 1k jak chcesz to pisz pw mam za duza roznice w nich;d
@edit
wymienione
To będzie polegało na tym, że określona ilość roślinek (np 300) zostanie rozrzucona po mapie, gracz bedzie musial łazic po mapce i wyszukiwac te roslinki. Pola beda oznaczone miniaturą grafiki np w lewym dolnym rogu kratki na mapie. Wraz z końcem samouczka roslinki znikną.
Można by pomyśleć też o jakiś mini gierkach dla "wykokszonych" graczy :) coś dla zabicia czasu gdy czekamy aż dojrzeją nasze roślinki.
Kiedyś pojawiła się koncepcja gier ze stawkami, gracze wrzucają rośliny do wora a następnie rozpoczynaja grę. jakies warcaby, kółko i krzyżyk, inne proste gierki rodem z kurnika. Koncepcja fajna, ale do przemyslenia, na pewno nie będzie tego na premierze. Jak gra chwyci to sie to kiedys doda.
albo moze prosta loteria: kupon kosztuje np. 100 ogórków albo 100 zł, wybiera się numerek, potem losowanie i kto wygra zgarnia pulę ;p
Zgarnia pulę minus podatek oczywiście :)
Jak najbardziej do zrobienia, ale raczej jako dodatek w wolnej chwili.