pomogę bo mam trochę wolnego czasu ;)
Wersja do druku
pomogę bo mam trochę wolnego czasu ;)
Zaproszenia wysłane na PM.
@Perkun: co 3 godziny dochodzi nowy klient. Klienci przychodzą z ofertą kupna tych roślinek, które możesz sadzić na danym poziomie, bez względu na rodzaj pola jakim dysponujesz. Brakujące roślinki można kupić w sklepie z nasionami (drogo) lub wymienić się na roślinki z innym graczem, który ma pole leśne. Umowy handlowe jeszcze nie działają ale zwykła przesyłka do tego wystarczy. W przyszłym tygodniu problem będzie rozwiązany, będzie można kupić roślinki na targu (o przepraszam, w Rolniczej Spółdzielni). Ten moduł jest w trakcie tworzenia.
Przepraszam, pominąłem kilka osób. Już to naprawiam.
Nie liczyłem na tak duży odzew, jestem naprawdę mile zaskoczony.
Może stworzymy jakiś TORG'owy ośrodek farm? Gdzie sie osiedliliście? ;d
ja po prawo na rozstaju rzek
również mógłbym przetestować :)
Poproszę o zaproszenie ^^
tez prosze o pw zz zapro
Potestuję z miłą chęcią. :)
Testuje! Daaawaj PW!:D
Chętnie pomogę ;)
Zaproszenia wysłane na PW, dzięki.
Mi też zapodaj.
czego oczekujesz od testów, na co chcesz zwrócic uwage?
Przede wszystkim gameplay, co się podoba, co nie, czego brakuje, czy interfejs jest wygodny i intuicyjny, ogólne wrażenia.
Druga sprawa to stabilność serwera: Wy sobie gracie i klikacie a serwer produkuje logi. A z tych logów mogę się dowiedzieć, czy w kodzie gry przewidziałem wszystko co potrzeba, czy pojawiają się jakieś błędy przetwarzania pakietów przychodzących, czy występuje zmora programistów, czyli NullPointerException. Obserwuje przyrost zużywanej pamięci, analizuję stertę w poszukiwaniu wycieków pamięci.
Programista, autor jest z zasady najgorszym testerem. Intuicyjnie idzie ścieżką którą sam wytyczył pisząc kod. Tester, logując się do gry zrobi coś, o czym programista może nie mieć pojęcia, czego nie przewidział, co być może wywoła błąd. Jest to szczególnie ważne przy wprowadzaniu nowych, coraz bardziej złożonych funkcjonalności, gdy zwiększa się ilość interakcji pomiędzy obiektami w pamięci serwera. Testując samemu lub z kilkoma zaledwie osobami można nigdy nie doprowadzić do sytuacji w której ujawni się błąd. Dziś np załatałem 2 małe 'dziury' w kodzie, które istniały sobie w najlepsze od ok. 3 miesięcy. Dzięki Wam.
I kolejna sprawa - obserwuję Wasz rozwój. Jak szybko zdobywacie doświadczenie, są osoby które były zalogowane dzisiaj nawet po 5-6 godzin i cały siały i zbierały. Obserwuję ile macie pieniędzy na danym poziomie, to są kluczowe dane do 'ustawienia' gry. Każdy poziom wymaga odpowiedniej ilości doświadczenia, trzeba określić jakie mają być ceny gospodarstw, ilości itemków wymaganych do questów, doszlifować algorytm generujący klientów (ilości i ceny) oraz wiele innych. Nie wszystko da się zrobić w samym arkuszu kalkulacyjnym. Dlatego tak ważne są takie testy.