Changelog version 1.3.0:
• Działanie z wersją 9.70
• Naprawiono funkcję cancast() która powodowała konflikt z cast()
• Naprawiono Shovel waypoints nie omijające jeśli pozycja była nieosiągalna.
• Naprawiono kilka funkcji w skrypterze które nie zwracały właściwych funkcji w niektórych przypadkach.
• Naprawiono Looting usuwający dead bodies jeśli Targeting był zablokowany a potwór był "away".
• Naprawiono "Only if trapped" atakujący ponownie w niektórych przypadkach.
• Dokonano zmian w systeme otwierania ciał używając CTRL+Click, powinien być teraz bardziej efektywny.
• Dokonano ulepszeń Input to click, drag, itp. powinno działać lepiej i nie wywoływać "look" itp w czasie bocenia.
• Usprawniono wszystkie funkcje odczytujące mapę:
- Distance
- Walker
- Wewnętrzne "Reachable" -> Powinien atakować potwory szybciej na słabych kompach. Dajcie znać czy lepiej wam działa.
• Dodano pewne funkcje w setsetting() które nie działały jak na przykład Sync Spells.
• Dodano "Expedition Backpack" który nie był wcześniej rozważany jako plecak.
• Dodano nowe rodzaje jedzenia w "Food List".
• Dodano "Advanced Looting"
- Zauważycie że GUI(Graphic User Interface) zmienił się nieco w Cavebocie, teraz klikając "Add"(looting) wyskoczy okienko gdize możecie skonfigurować loot.
• Dodano 3 nowe konfiguracje alarmów do przedmiotów w lootowaniu:
- No - Domyślna wartość. Skrypty z przed tej wersji bota będą miały ją domyślnie podczas ładowania.
- Yes - Klient będzie piszczał i migał (jeśli Options > Flash client w alarmach jest zaznaczony) jeśli potwór dropnie dany item.
- Couldn't Loot - Klient będzie piszczał i migał jeśli potwór dropnie a bot z jakiegoś powodu nie może podnieść itemka.
• Dodano 3 metody lootowania w oknie Cavebota:
- Open all monsters -> Otworzy wszystkie zabite potwory, tak jak do tej pory.
- Open corpses with listed items -> Otworzy tylko potwory które zdropowały coś z twojej listy loota. (nie filtruje jeszcze potworów zabitych z run/czarów obszarowych)
- Ignore only empty monsters -> Nie otworzy potworów które nic nie zdropowały (Loot of X: nothing). (nie filtruje jeszcze potworów zabitych z run/czarów obszarowych)
• Dodano nowe funkcje do wersji 9.70:
- bedtrain(string skill): Musisz dodać actiona na SQM łóżka ponieważ niektóre domki/GH mają łóżka w odległości 1 sqm.
Kod PHP:
bedtrain("sword");
To proste, masz do wyboru: "sword", "axe", "club", "distance", "magic level" or "ml".
Zakładki