Changelog version 1.2.5:
• Zmodyfikowano food eater w dead bodies, który jadł fooda cały czas.
• Usprawniono "ignore summon" system.
• Zmodyfikowano "Player Attack" alarm, powiedzcie jeśli ciągle piszczy gdy nie zostało się zaatakowanym.
• Usprawniono Special Areas które bot będzie teraz rozważał lepiej, czasami wchodził w Special Area (Distance i Cavebot) ale teraz nie powinno się to zdarzać.
• Naprawiono "Only if trapped" nie działające z Map Clicks.
• Naprawiono "Persistent Hotkeys" nie aktualizujące się z "Global Variables". Teraz musisz "zapisać" global variables żeby zmiany działały, żeby je "zapisać musisz nacisnąć "Force Hotkey Refresh" Lub kliknąć gdizekolwiek w PH list, jeśli Global Variables jest "disable" to znaczy że się zapisało.
• Naprawiono itemcount() nie podliczające itemów na stopach.
• Naprawiono potwory "Only if trapped" nie używające właściwej konfiguracji podczas atakowania.
• Naprawiono "Arrow Keys" nie działające w niektórych przypadkach.
• Naprawiono "Spell Attack" nie działające w niektórych przypadkach.
• Naprawiono "reconnect" nie wpisującą właściwie acc i pass.
• Naprawiono nie omijanie niektórych kroków jak "Ladder" i "Rope" jeśli nie były osiągalne.
• Teraz bot wpisze jeszcze raz word/phrase/spell jeśli był błędny.
• Teraz bot będzie sprawdzał cooldowns zanim użyje X spell, jest to teraz bardziej praktyczne i działa naprawdę dobrze.
• Ulepszono Trade system, działa znacznie szybciej i nie będzie wybierał złego przedmiotu z jakiegoś powodu.
• Ulepszono"Soft boots changed".
• Ulepszono funkcje "fish()", "skin()" and "stake()", będzie omijał mniej ciał próbując łowić/skinować/stakować więcej razy.
• Poprawiono wiele wewnętrznych funkcji żeby uczynić bota bezpieczniejszym.
• Dodano nowe IDs do itemlist.xml - Jeśli macie jakieś nowe dodajcie w postach.
• Dodano w Targetingu "Syncronize Spells", użyje on spella zaraz po melee/wand/rod hit.
• Dodano "Balance" w HUD.
• Dodano nową zmienną $corpseopened - Zwraca czy jest jakiś ded monster otwarty
• Dodano nową zmienną $balance - Zwraca balance Twojego konta w banku. Musisz napisać do npc "balance" żeby ją uaktualniać.
• Dodano nową zmienną $cash - Zwraca ilość golda jaką masz w otwartych plecakach.
• Dodano nową zmienną $cursed - Zwraca "true" jeśli postać jest przeklęta, false w przeciwnym wypadku.
• Dodano nową zmienną $electrified - Zwraca "true" jeśli postać jest naelektryzowana, false w przeciwnym wypadku.
• Dodano nową funkcję "cancast(string spell)" (bool): Zwraca czy możesz użyć X spell czy nie.
Kod PHP:
if($mp >= 1000 && cancast("Exevo gran mas frigo")){ cast("Exevo gran mas frigo");}
• Dodano nowy parametr do funkcji "useitemon()" więc możesz użyć X id na podłodze o Y id:
-- useitemon(int id, int idToUseOn, bool onGround): Jeśli onGround jest "true" użyje itemu z id 'id' na najbliższym itemie o id 'idToUseOn' na ziemi.
Kod PHP:
useitemon(1234, 12000, true)
Zakładki