Changelog version 1.2.3:
- Działanie z klientem 9.60
- Naprawiono kilka Walkable IDs
- Naprawiono działanie bota z BlackD MC.
- Naprawiono otwieranie/zamykanie ciał potworów w niektórych przypadkach. Jeśli zdarza Ci się to nadal - napisz o tym.
- Naprawiono blokowanie się bota w niektórych przypadkach.
- Naprawiono niepoprawne ładowanie w niektórych procesach Tibii.
- Naprawiono "Map Clicks" klikające w złym miejscu w niektórych przypadkach.
- Naprawiono nieusuwanie ciał martwych potworów z kolejki jeśli były nieosiągalne. .
- Naprawiono nie omijanie ciała potwora jeśli umarł w special area lub poza special area. (Teraz bot będzie sprawdzał Special Areas "Considered by Cavebot/ Cavebot & Targeting" żeby dotrzeć do ciała potwora)
- Naprawiono zużycie CPU w czasie działania bota.
- Naprawiono setsetting() niedziałające w niektórych przypadkach.
- Wprowadzono kilka ulepszeń w Soft boots changer.
- Wprowadzono kilka ulepszeń w lootowaniu potworów zabitych przez rune/czar znajdujących się w "Spell Area".
- Teraz wayponty będą omijane jeśli są poza zasięgiem
i "Alert out of range" jest ustawiony na DISABLED. Jeśli jest ustawiony na ENABLED zobaczysz error i bot nie ominie go.
- Looting/Targeting działa teraz szybciej i w 100%
- Dodano prosty HUD z podstawowymi informacjami , pojawią się one tylko jeśli klient jest na wierzchu.
- Nowe funkcje:
iscreatureontile(string loc): Zwraca czy jest Player/Monster/NPC na sprecyzowanym SQM
Kod PHP:
if(iscreatureontile("32222, 32222, 7")){ turn("n"); }
- Nowe zmienne:
$strengthened: Zwraca czy mamy na sobie Strenghta czy nie.
$self.dir: Zwraca kierunek w który jesteś odwrócony jako "north", "south", "west", "east".
Żeby zapobiec trikowi z wbijaniem skulla możecie użyć na przykład takiego persistenta:
Kod PHP:
if($self.dir == "east" && iscreatureontile(ground($posx+1, $posy, $posz))){
turn("s");
}
Zakładki