Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: [C][SDL] obrót sprite o wektor

  1. #1
    Avatar Terr
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Venore
    Posty
    1,996
    Siła reputacji
    23

    Domyślny [C][SDL] obrót sprite o wektor

    nie wiem, czy dobrze sformułuję pytanie, ale w jaki sposób drukować sprity obrócone o wektor? ;d

  2. #2
    Avatar Kusterek
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    32
    Posty
    1,710
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    nie mam zielonego pojęcia, ale może znajdziesz coś tutaj: http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SDL-C++/T...-sprite-ach/97

    irc: freenode.net in #torgdevs

  3. #3
    Avatar Terr
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Venore
    Posty
    1,996
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    niestety to same podstawy, chodzi mi o to, zeby np. czarny prostokąt wydrukować pod jakimś kątem, tak o:



    (wiem, ze to nie do konca prostokąt XD)

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar zakius
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    The Internets
    Wiek
    34
    Posty
    11,076
    Siła reputacji
    25

    Domyślny

    With SDL you have a few choices.

    Rotate all your sprites in advance (pre-render all possible rotations) and render them like you would any other sprite. This approach is fast, but uses more memory and more sprites. As @Nick Wiggle pointed out, RotSprite is a great tool for generating sprite transoformations.

    Use something like SDL_gfx to do real-time rotation/zooming. (Not recommended, very slow)

    Use SDL in OpenGL mode and render your sprites to primitives, applying rotation to the primitives.

    Option 3 is probably your best bet because you gain all of the advantages of using OpenGL. It's really up to you how to want to do it. It's also a possibility that you can load your sprites, perform all rotation calculations with SDL_gfx and then save the rotated versions to a SDL_Surface in memory.
    ?
    Problem z komputerem? Instrukcja diagnostyczna
    Cytuj Vegeta napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Baby maja wymagania jak windows vista, takze nigdy nie wiesz.
    Cytuj Dzzej napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Moje posty to esencja głupoty.
    "Don't worry, I'm just a pervert"

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. [Poradnik] Noxitu Sprite Editor - szybko i wygodnie
    Przez Gniew_Mroku w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 90
    Ostatni post: 16-02-2014, 21:54
  2. [C][SDL] "zostające" sprity
    Przez Terr w dziale Programowanie
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-01-2014, 22:45
  3. Zakończenie Tibia Sprite Project
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 25-09-2005, 11:01
  4. Tibia Sprite Project - ostatnie starcie
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 16-09-2005, 17:08
  5. Tibia Sprite Project
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 15-09-2005, 17:28

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •