zakius napisał
dosowo statki (ale i wszystko inne graficzne) się zesrasz, bo albo musisz szukać antycznej libki do grafiki dosowej albo rysować w konsoli także bardzo słabo
ogólnie gry jako gry wszystkie są banalne jak masz już timery ogarnięte, jedyne co to w niektórych jest więcej drabinek else if a w innych da się zrobić na switchu xd
No wlasnie rysowac w konsoli mamy, ale nic specjalnie trudnego, wystarczy jakis tytul, jakies jednokolorowe tla, ot co.
szulak napisał
Dzieki wielkie, na pewno sie sprzyda :)
Killavus napisał
Statki w C są bardzo spoko. Ja bym jednak polecił rozszerzyć je o możliwość grania w dwójkę przez sieć - w tym celu musisz nauczyć się socketów.
Robiłem podobny projekt w Pythonie, IMHO nie jest zbyt trudny ani zbyt łatwy - w sam raz.
https://github.com/Killavus/CLI-BattleShips
Komentarze są po polsku, ale nie mogę ręczyć za ich przydatność ;).
Pozdrawiam
Killavus
Jak mowilem, poki co chcialbym zrobic, a sie nie narobic. Bede sie meczyl ze zwyklym napisaniem statkow, a co dopiero przez siec.
Co do linka - na pewno tez w jakis sposob wykorzystam, bede sie wzorowac tu czy owdzie. Dzieki wielkie
Cybuch napisał
Na pierwszym roku musieliśmy robić gry to kółko i krzyżyk i snake przechodziły, nie muszę mówić ile jest przykładów takich gierek w sieci? xD
Pewnie, ze jest od groma i na pewno bede w jakims stopniu sie wzorowal, ale nie kopiowal. Facet raczej nie jest glupi i znajdzie gotowce na necie tez :)
Duzo odpowiedzi co do statkow[i dzieki za nie], jezeli ktos mialby jednak pomysl co innego zaproponowac ewentualnie zamiast tego[gdyby sie nie zgodzil czy cos], to wciaz chetnie wyslucham :)
Zakładki