Java core podstawy Hortsmana podobno dobra z tego co szukalem, wyjasnia tez zasady obiektowosci
Wersja do druku
Java core podstawy Hortsmana podobno dobra z tego co szukalem, wyjasnia tez zasady obiektowosci
Panowie, ogarnia ktoś ile maksymalnie znaków mogę przesłać GETem lub POSTem ?
post wg specyfikacji nie ma limitu, ale PHP ma możliwość ustawienia, get to uhm,
NIBY też nie ma, ale limit ie to 2000 jakoś, pewnie 2047-8 i dobrym zwyczajem jest mieścić się poniżej tego, a najlepiej poniżej 255
Rozmiar POST zalezy od ustawien serwera.
Standardowo chyba 10 mega
Współczuję. W COBOLu też robotę znajdziesz, tylko i co z tego? Trzeba iść do przodu a nie korzystać z przestarzałych technologii.
No i powstaje pętla nieskończona, tak jak mówiłem ;)
GET: http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/....html#sec3.2.1
POST: teoretycznie bez limitu, aczkolwiek w śmieszkowym PHP jest to 8MB.
Python, C#, C++. Do pisania skryptów testujących to bym używał Pythona, w "Jawie" się zajedziesz milionem interfejsów, fabryk i providerów.
Drugim limitem, moze byc ustawienie web-servera, tu masz configi:
nginx - http://nginx.org/en/docs/http/ngx_ht..._max_body_size
apache - http://www.tomaz.me/2013/09/15/avoid...eb-server.html
znacie jakas ksiazke ktora opisuje jak stworzyc bota do gier, w javie?
w Javie... nie jestem pewien jak to w Javie z czytaniem i zapisywaniem cudzej pamięci i takimi sprawami, chyba słabo także w sieciowych możesz niby Proxy zrobić (ale i tak musisz jakoś zmusić grę do łączenia się przez niego)
jeśli ktoś wie coś więcej na ten temat to uzupełnijcie, a jak coś ciekawego to zawołajcie
generalnie coś takiego z tego co się orientuję to
a) symulowanie ruchów myszką i klawiaturą a'la tasker - https://bitbucket.org/cybuch/jbot/downloads obrzydliwy kod to jest, nie podpisuję się pod nim
b) https://en.wikipedia.org/wiki/Java_Native_Interface
Skoro jestesmy juz przy tematyce botow, to zawsze zastanawialem sie czy jest mozliwosc przeprowadzenia operacji na zminimalizowanym oknie (z wyjatkiem PostMessage)? Chocby np. zalogowanie sie do gry w Tibi.
hook na funkcję i lecisz
a znacie jakis tutorial/ porady, np jesli chcialbym kontrolowac Kalkulator uzywajac jakiegos jezyka c++/java etc,
wlaczam ten program,
jesli np w kalkulatorze nacisne 2 to ten program jakos w kalkulatorze dodaje np 10. Wiem ze ciezko to zrozumiec.
Po to mi to potrzebne bo jesli bede potrafil kontrolowac kalkulator, bede mogl kontrolowac inne programy do ktorych moglbym napisac boty..
Tak samo mnie ciekawi jak oni napisali te boty do tibii, hackujac pamiec tak??
slyszalem tez o programie CheatEngine.