Jestes pewien? Przy kazdym obrocie foreach, isset przeszukuje cala temp.
Wersja do druku
Hmm, teraz nie wiem. Ale niby czemu cala tablice? Podaje konkretny element $temp['rower']. Wiec jedno sprawdzenie.
Zaczynam dopiero bawic sie w programowanie i napotkalem problem, ktorego nie wiem jak obejsc, a pewnie jest prosty. Program poki co ma tylko przepisac tablice do drugiej i wypisac ta 2ga[pozniej mam zamiar cos trudniejszego dodac]. Internet nie chce podzielic sie wiedza. Jezyk to C. Kompilator to MS Visual Studio 2010
Po zrealizowaniu tego pojawiaja sie jakies szlaczki, zamiast napisu:Kod:#include <stdlib.h>
#include <stdio.h>
main()
{
char zdanie[1024], zdaniewyjsciowe[1024];
int i=0;
printf("Podaj ciag znakow:\n");
fgets( zdanie, 1024, stdin );
for(;zdanie[i]!=0;i++)
zdanie[i]=zdaniewyjsciowe[i];
printf("%s\n", zdaniewyjsciowe);
system("PAUSE");
return 0;
}
Zdjecie
Podpowie ktos gdzie robie blad?
zamień
naKod:zdanie[i]!=0
'\0' to biały znak oznaczający koniec ciągu znakówKod:zdanie[i]!='\0'
Z grubsza:
Wczytujesz coś, wkładasz do zdanie. Później do zdanie wkładasz jakieś śmieci. Później wypisujesz śmieci.
@up;
Wydaje mi się, że powinno działać z 0.
Try this at home:
Kod:if('\0' == 0)
printf("heheszki 247");
Facet od programowania pozwalal tak uzywac, ale przewaznie wlasnie tak pisal, jak 2cztery7. Mimo wszystko nie rozwiazalo to problemu, wciaz sa te dziwne szlaczki.
#edit
Wczytuje smieci do 'zdanie', przepisuje je do 'zdaniewyjsciowe' i wypisuje 'zdaniewyjsciowe'. W teorii.
o racja, zapomniałem, że \0 jest również na zerowej pozycji w ascii :P mimo wszystko polecam pisanie '\0', gdyż jest jednoznaczne i IMO bardziej czytelne.
@Snazol ;
ta linijka przypisuje wartość zdaniewyjściowe[i] (gdzie są śmieci) do zdanie[i], nie na odwrót. śmieci oznaczają losowe wartości w pamięci a nie input :PKod:zdanie[i]=zdaniewyjsciowe[i];
Ok, teraz dziala. Wiedzialem, ze zrobilem strasznie glupi blad. Dzieki wielkie:)
Dodałem sobie ostatnio ten pierwszy link z zadaniami i porobiłem po kilka zadań tydzień temu i dzisiaj też trochę i w sumie większość zrobiona, ale niektóre mimo tego że dobrze zrobione to analiza na stronce podaje że problemy z kompilacją np jak robie dynamiczne tablice wielowymiarowe albo tablice własnych struktur to są problemy.
Chciałbym żeby ktoś coś polecił co teraz robić , chciałbym stopniowo zacząć robić coś trudniejszego ale żeby od razu nie rzucać się na głęboką wodę i nie zniechęcić. W tym drugim linku jest lista projektów ale jakoś mnie ona nie przekonuje. Chce zrobić coś ciekawego i żeby skupiać się na jakichś istotnych rzeczach i uczyć się nowych a nie tracić kupę czasu na tworzenie tekstowych menu, pól klas i metod do programów typu "automat biletowy" jako aplikacja konsolowa.
http://www.sfml-dev.org/tutorials/2.1/
czytasz i lecisz:
arkanoid
tetris
pacman
mario
oczywiście wszystko w 100% obiektowo
W sumie to zapomniałem się wam torgi pochwalić, że zarobiłem pierwszy hajs na programowaniu w te wakacje — 2 koła na głowę za sklep internetowy robiony z kolegą w PHP i ZF2. Dzięki tej pracy stwierdziłem, że nie chcę już nigdy więcej pisać w PHP oraz nie chcę nigdy więcej pracować na zlecenie — zostaje korpo (planuje poszukać roboty w wakacje) albo własny biznes (mam pewien dobry pomysł).