Właściwie to korzystam z biblioteki Allegro i bawię się w pisanie gry. Mam funkcję, która odpowiada za poruszanie się postaci - if key[key_left] ... itd. Funkcje te wywołuję w while'u, który odpowiada za to aby gra cały czas działała. Teraz zaczyna się część właściwa. Mam bitmapę, na której wyświetlany jest gracz: BITMAP * p1 = load_bmp("nazwa.bmp", default_palette); i chciałbym żeby kiedy wcisnę przycisk w lewo, na bitmape wchodził nowy obrazek - muszę zrobić mirror do chodzenia w lewo. Chciałem zrobić, że jeżeli wcisnę lewy klawisz to p1 = load_bmp("nazwam.bmp", default_palette); gdzie plik nazwam.bmp byłby po prostu mirrorem nazwa.bmp na której mam postać - niestety, nie mogę tak zrobić, ponieważ to się deklaruje przez cały czas kiedy wciskam klawisz w lewo, a to z kolei bardzo spowalnia program.
Nie wiem, mam nadzieje ze dobrze wytlumaczylem. Chciałem zrobić tak jak Zed napisał: if (x != load_bmp("nazwam.bmp", default_palette);), ale wtedy wywala mi błąd, że nie mogę porównać bitmapy do char - może tu by ktoś pomógł ; p
Zakładki