GM Gorn napisał
witam ponownie
mam pytanie - dla stałych przewoźników macie ustalone z góry stawki za kilometr? ile np. płacicie na trasach po Niemczech? czy to zależy od różnych czynników?
wiadomo, że im krótszy czas na wykonanie zlecenia tym cena zlecenia rośnie - ale czy w takim wypadku przewoźnikom też płacicie dużo więcej? bo teoretycznie jego ograniczeniem jest czas pracy kierowcy, niezależnie czy ma rozładunek za 3 dni czy za 5 to będzie jechał te 9h dziennie. czy źle rozumuję?
jak duży wpływ na cenę ma rodzaj ładunku?
czy kiedykolwiek musieliście obliczać ile pasów będzie potrzebnych do zabezpieczenia ładunku, wytrzymałość ścianki przedniej itp? czy to zawsze leży w kwestii załadowcy/kierowcy?
@
Master ;
@
thebattlestar ;
Kazda trase wylicza sie osobno, ale generalnie sa stale zasady, po cywilizacji zazwyczaj 0.4 eur w normalnym okresie za km na busa - dedykowany. Doladunki to juz roznie. Ale znow jak jest trasa 100km to za 40 euro tez nikt jej robic nie bedzie chcial. Wiec w skrocie "zalezy od wielu czynnikow". Wieksze na przerzutach to dla mnie pierdolona enigma. Przyklady, ktore wrzucalem na gielde w ostatnim tygodniu - IT - FR 450km - 1500 euro, zadnych chetnych (zglaszane dwa i trzy dni przed zaladunkiem). FR - IT 900km - 3500 euro, zadnych chetnych (zglaszane dzien przed zaladunkiem). IT - AT 360km - 800 euro, zadnych chetnych (zglaszane dzien i dwa przed zaladunkiem), towary weszlyby nawet na wieksza solowke (ok. 3500kg). Za to innym razem IT - FR 1400km, 1200euro solowka. No chuj moj umysl tego nie ogarnia.
Co to znaczy rodzaj ladunku? Czasem ma jezeli jest to jakis szczegolny ADR lub cos duzo wartego. Wiozlem dwa vany 1.200.000 euro z Wloch do GB to troche wiecej sobie policzylem wiadomo.
To lezy w kwestii zaladowcy i kierowcy. Sa pewne standardy wyposazenia samochodow, ktore znaja wszyscy. Jezeli zaladowca/klient potrzebuje czegos wiecej to zglasza mi to wczesniej (np. wymaga folii babelkowej czy innego syfu, wtedy za doplata moge mu to zapewnic).
Zakładki