Dziki Pallek :) napisał
Jeśli masz już swój numer klienta / nick / login (zwał jak zwał) to normalnie sie logujesz i jak wpiszesz login to pierwsze hasło przyjdzie smsem. Jeśli nadal nie masz to pisz na
https://www.sync.pl/informacje/pomoc#virtual-department lub zadzwoń na 19 506 lub (12) 370 71 00
wbijam na strone sync.pl
daje login
wpisuje identyfikator (te cyferki)
no i dalej dupa bo trzeba wpisac haslo ktorego nie mam.
wiem, że pierwsze hasło przychodzi smsem ale do mnie nie przyszedł nawet sms o tym, że konto jest aktywne , a ten sms o haśle tym bardziej nie przychodzi ..
Gadałem już na czacie z jakąś babką z działu obsługi klienta i powiedziała, żeby jeszcze poczekać bo dopiero dzisiaj mija 3 dzień roboczy( w środę był kurier). Tylko zdziwiło mnie, że karta przyszła szybciej niż ten zasrany sms i teraz nie mogę aktywować ani konta ani tym bardziej karty.
NVM
Sms dostałem kilka godzin po dostaniu karty. Konto już aktywowane i wszystko jest okej.
Zakładki