Balans profesji część I - Knight
Witam serdecznie to ponownie ja!
Przez cały dzień kombinowałem jak zbalansować obrażenia u poszczególnych profesji, niestety nie wiem do końca jak działa to przy silniku na którym operuje Seya (jakie są formuły) więc posłużyłem się tibijskimi formułami znalezionymi na wiki (wiem, ze chujowy pomysl, ale nie chcialem juz zawracac dupy Seyi)
Knight damage:
Według wikii obrażenia knighta wyglądają tak:
Gdzie:
- x = Obrażenia broni
- y = Skill level postaci
- l = Level Postaci
- d = zmiennik dmg (1 dla full att, 0,75 dla balanced, 0.5 dla full def)
Weźmiemy dla przykładu Knighta na 100 levelu z 85 swordem i Magic swordem jako bronią:
(0.085*1*48*85)+(100/5) = 346.8 + 20 = 366.8
I to są nasze maksymalne obrażenia, czyli postać może zadać od 0 do 366.8 dmg.
Niestety jak możemy też zauważyć POZIOM postaci nie daje nam praktycznie nic, przy 100 levelach zwiększenie maksymalnych obrażeń o 20? Naprawdę?
200 level i 100 sword
(0.085*1*48*100)+(200/5) = 408 + 40 = 448
Czyli jak możemy zauważyć po wbiciu 100 leveli i 15 sword fightingów (co zapewne zajęło nam WIELEDZIESIĄT (jak nie WIELESET) godzin nasz dmg zmienił się o całe
81.
Cudownie czyż nie? :)
Dlatego zmieniłem lekko tą formułę
Ponownie weźmiemy dla przykładu Knighta na 100 levelu z 85 swordem i Magic swordem jako bronią:
(0.080*1*48*85)+(100/2) = 326.4 + 50 = 376.4
Jak widzimy na 100 levelu nie za wiele się zmienia.
200 level i 100 sword
(0.080*1*48*100)+(200/2) = 384 + 100 = 484
Różnica w dmgu miedzy starą formułą to 40 więcej, nie jest to kolosalna różnica, ale daje nam wiele ważnych rzeczy o które walczyli
GRACZE TEGO SERWERA - czyli poziom postaci wpływa bardziej efektywnie na jej obrażenia nie robiąc tym samym nie wiadomo jakiego ompera z niej.
Co myślicie?
Zakładki