Witam pisze w imieniu kumpla chce zrobić server ale nie wie czy mu się opłaca proszę aby doświadczony administrator odpowiedział jak wygląda sytuacja
- ile mozna zarobic na serwie,ile musi byc osob
- kasa kreci sie w okol pacc,item shopie?
- lepiej ogranizowac serv z high expem (4fun),czy RPG (zaznaczam ze mam w chuj ciekawych pomyslow)
- na poczatku nie oplaca sie w slepo stawiac dedyka,koszty,ryzyko.serwer by stal na spzecie domowym,czyli ile da sie udzwignac :
* PLYTA -Gigabyte GA-880GM-UD2H
* Kingston DDR3 3x kostki 2GB 1333MHz CL9
* Procek - AMD AThlon II x4 640 BOX [Socket AM3 | 95W | 45nm]
* lacze 12 mb (upload : ok 110 kB/s chujowa multimedia)
- jakie jezyki potrzebne sa do kodzenia? tylko lua? (nie wspominajac xml)
- ile zajeloby ogarniecie od strony technicznej lajka,wiedzac ze zna podstawy programowania,c++ i w miare mysli jak programista (ja sie na tym nie znam,to brocha znajomego bedzie)
- mapa bylaby tworzona 0,nie widze problemu zrobic jakas dobra mape RPG(jezeli warto rpg niz fun).Nadal do tego jest akutalny program do mappowania,nie wiem jakiej jest akutlanie zaplecze z programami,nie siedze w tibii od 3,4 lat)
- wspominajac o zapleczu,jaka jest najlepsza wersja klienta tibii,no i serwer (chyba nadal the forgotten ? jezeli rpg to licza sie programy do edycji (wprowadzanie wlasnych grafiki itp)
-Tutaj cos o moich umiejetnosciach,palanach,i czym bym sie zajac,w koncu te dane maja wplyw na zarobki,utrzymanie serwera w jakims klimacie. Ogolnie administracja i grafika.
- stowrzenie wlasnej mapy (jak wspominalem,if RPG nie widze problemu ze zrobieniem czegos dobrego),jak wlasna mapa i RPG,to wlasne questy (wiekszosc by sie opieralo na questach wtedy,a nie na expieniu na jednym spawnie,no chyba ze cos sie w tibii przez ten czas zmienilo) - tworzenie wlasnych grafik (nie jest trudne stowrzenie takich grafik 2d jak w tibii,tak wiec itemy,nowe wyglady potworow,outfity moge zrobic)
-Mnie nie sa potrzebne informacje o kodzeniu,to dla kumpla,ktorego chce wlasnie wkrecic w pisanie kodow.
-Jakbym to widzial na oko,jaki byly klimat,czyli pare informacji:
- wyjebanie potionow,a raczej ogaraniczenie ich dzialania (nadal tak jest w tibii,kto ma wiecej potow ten wygrywa?).Jak nie poty to co ? wieksza zaleznosc od odpowiedniego eq,odpowiednia regeneracja HP,MP.
- nowe grafiki
- wiecej profek *system vocation i wyboru w miare podobny do ragnaroka (np biorac jakas tam klase mam 3 rozgalezienia)
- wiecej profek = wieksze zroznicowanie w PvE,czyli wieksze mozliwosci,chce by ubicie bossa czy czegos przypominalo wowa,czyli tank,healerzy,DPSy,(troche napierdalania,myslenia,i pracy w grupie) to zroznicowanie tez tyczy sie do PvP (moze jakies systemy bg)
- profesje np blacksmith
* O wykonalnosc sie boje,bo nie wiem co jest w granicy lua,a co w grzebaniu w serwerze,poniewaz jestem z programowania lysy,a kumpel nie ma zadnego doswiadczenia odnosnie kontatu z jezykiem lua,tak wiecej przydaly by sie jakies infa,poradniki informacje jakby musial zaczac to wszystko. Odosnie wlasnych rol jestem pewiem,jak cos robie,to robie i to porzadnie.
* I przydaloby sie wiecej,wiecej informacji czego potrzebuja gracze,jakie sa trendy,i wiecej,wiecej informacji zwiazane z tibia,bym sie wkrecil po tych 3,4 latach.
Zakładki