1) Co do Atlantydy, projekt padł, poniewaz:
- Klient RonIT nie supportował DirectX'a, co w konsekwencji przyczyniło się do tego, że część osób po odpaleniu klienta miało 1-5FPS (obecnie już go "supportuje", polecam sprawdzić i przetestować ilość FPS: client.ronit.pl),
- Na serwerze było wiele błędów wynikających z migracji z silnika TFS wspierającego protokół 8.54 na protokół 8.6 i NPC np. nie zabierał pieniędzy (tego typu błędy również zostały poprawione),
- Ostatecznie fabuła nie do końca była jasna, gra na początku była bardzo żmudna, a mapa w wielu miejscach posiadała błędy (2 miesiące temu zawarłem umowę z Klaudią aka Divine Angel, która przez długi czas pomagała nam tworzyć mapę oraz fabularne zadania na RonOTS - kto ją pamięta ten na pewno przyzna mi rację co do jej kwalifikacji - która aktualnie pracuje nad projektem)
Serwer wystartuje po raz 3-ci i ostatni, ponieważ nadal uważam, że jest to kawałek dobrej roboty i głupio, żeby przepadł. Wszystko będzie już maksymalnie dopięte na ostatni guzik, bez spieszenia się i wyznaczania nierealnych terminów uruchomienia projektu. Tak więc za jakiś czas zaproszę was na atlantydaworld.com.
2) Jeżeli chodzi o inne dobre serwery, to polecam stary, dobry RonOTS. 5 kwietnia 2012 roku wprowadzamy kolejne uaktulanienie, które mocno zmieni styl gry i mam nadzieję przywróci stary klimat (likwidujemy 100% przedmioty odpornościowe, modyfikujemy czar dający odporność postaciom magicznym, dodajemy 5 sekundowe zmęczenie na czary typu Ultimate Explosion, wzmacniamy wojowników i łuczników). Serwer istnieje ponad 5 lat i myślę, że z samego tego powodu warto poświęcić chwilkę i na niego zajrzeć, jeżeli ktoś szuka dobrego, stabilnego OTS'a.
Zakładki