Reklama

Pokaż wyniki sondy: Na jakim serwerze grałbyś? (start wkrótce)

Głosujący
85. Nie możesz głosować w tej ankiecie
  • 7.6 Custom RPG + ciezkie questy + balans 7.6/7.4

    48 56.47%
  • 7.6 Real map RPG- czyli real mapa za czasów 7.6+all questy bez syfu

    37 43.53%
Strona 2 z 9 PierwszaPierwsza 1234 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 16 do 30 z 123

Temat: 7.6 OLD - Custom vs Real Map

  1. #16
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Aby ludzie mieli pieniądze na exp, (bo przecież z trolli nie będą się utrzymywać :) to można wprowadzić npc który skupuje runy/bolty ale oczywiście po dość niskich cenach np. bp sd 1k albo coś w tym stylu, że lepiej będzie to zużyć niż sprzedać, albo najlepiej odsprzedać, do tego npc który kupuje itemy, bez questa będą niższe ceny (można to wytłumaczyć tym że npc też musi jakoś dopłynąć do djinna :D) po quescie większe ceny, do tego postman, skrzynki w wielu miejscach, poświecisz troszke czasu ale nadrobisz go jak będziesz wysyłał paczki z lootem, blessy i aole - ceny nie będą niskie, co będzie eliminowało boty (bo będą padały o ile się pojawią) a random PK, który był jest i będzie zawsze będzie opłacalny bo będzie duża szansa że ktoś będzie bez aola, tak jak już pisaliście questy z real tibii, sms shop na poczatek skromny (albo bez sms shopa na początku) - pacc wtedy jeśli grałoby dużooo osób i wtedy po 1.22 na x dni, najazdy rzadko, bossy mozna zrobic (bardzo rzadko), to do custom mapki a reszta jak wymyśle :D
    Kocham to co robię...

  2. #17
    Avatar Forgesse&Savernious
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    30
    Posty
    231
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    A co ty na to zeby pacc mozna bylo kupic przez sms i przez kase w tibii u npc. Co do bossow to dobrze by bylo zeby kilka bylo w quescie (cos pod inq) a kilka respilo sie jak orsh.
    No i oczywiscie ammo musi sie konczyc, runy tak samo. A co sadzicie o expie? Moim zdaniem najlepszy bylby stage. Na stalym niskim duzo ludzi by sie znudzilo.

  3. #18
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    5,827
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    dawno nie grałem i brakuje mi czegoś takiego jak potężnie przerobiony yurots, wiadomo gdzie co jest ale nic poza tym, wszystko inne

  4. Reklama
  5. #19
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    no to zależy od Was, stage mógłby być wg. mnie ale nie taki że zmieniają się co lvl, tylko np. 3 wartości, początkowa(żeby się wybić ale nie aż tak dużo), średnia(najlepszy czas na pvp? - i questy, straty nie są aż takie duże), wysoka (wysoki lvl daje dużo możliwości, lepsze monstery szybki zysk, ale straty przy deadzie większe) to co napisałem było na real, bo zawsze spadało x%, czyli wiadome ze czym większy lvl tym więcej się traci, dodać do customa można jakieś questy dostępowe, może być dużo questów nawet mniej przydatnych ale zawsze coś do roboty jest.


    No więc napiszę coś na temat real mapki, bo widzę dużo osób chciałoby taką: oczywiście real mapka za czasów 7.6 (tj. bez yala,liberty,svar, wysp itd. ale to pewnie wiecie) balans zależny od ludzi, czy 7.6 (runy od lvl) czy 7.4 (runy od mlvl), wszystko dość wzorowane na realce ale może na początku nie aż tak dokładnie co do tabliczki, chciałbym dodać djinna i postmana (postman może inny niż na rl ale podobny wtedy byłby z opisem) no i jak to było: reszta real questów, mogą być npc nowe jak wspominałem skup runek/boltów, chciałbym dodać wątek z hellgate, jakieś wskazówki, co tu dużo mówić - chciałbym przywrócić klimat w jakimś stopniu, wiadomo że to co było nie wróci ale pewnie większość chciałaby przeżyć coś na nowo albo przypomnieć sobie, ogólnie mapa dopracowana (posiadam taką na dysku, mapa dobra tylko dorobić i poprawić skrypty - mam kilka wersji tej samej od 7.6 do 7.9?) tylko tutaj przydałoby się więcej osób do odwzorowania, bo wszystko co jest teraz dotyczy czasów obecnych (questy itd.) więc trzeba by sięgnąć pamięcią wstecz :)
    Ostatnio zmieniony przez ICE MEN : 16-10-2011, 00:16 Powód: ortografia - ogonki
    Kocham to co robię...

  6. #20
    Avatar Forgesse&Savernious
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    30
    Posty
    231
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Jaxi ma troche racji, ciezko by bylo szukac wszystkich expow od nowa. Druga strona medalu jest to , ze real mapka jest za duza.

    Co do klimatu, pomysl z hellgate podoba mi sie, sam osobiscie nigdy tam nie bylem i chcialbym ogarnac jego wielka tajemnice i przy okazji cos zwinac :d
    Wiedz jedno, ze napewno jak jakis ots 7.6 powstanie to ja jakkolwiek na nim zagram :D

  7. #21
    Avatar jaxi
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    5,827
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    według mnie exp x8~ do gdzieś 80, potem koło x5 do 150, powyżej 150 z x3

    runy od mlvla, usunięcie souli lub ustawienie tak, aby brało ich dużo mniej po zrobieniu runy i regenerowały się szybciej, runy w sklepie do kupienia 2x drożej niż do sprzedania u npca, pomiędzy tymi cenami będą sobie sprzedawać ludzie

    ps. nie rób żadnej własnej mapy, za długo to potrwa i nikt nie będzie wiedział gdzie co jest, lepiej żebyś coś przerobił albo dał tego rla tylko że też troche pozmienianego (niektóre respy powiększone, dodanie jakichś dragów bo na nich dużo osób by siedziało itd.)
    Ostatnio zmieniony przez jaxi : 16-10-2011, 00:35

  8. Reklama
  9. #22
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    No więc jak już pisze dużo, to napisze coś o silniku i serwerze (jako maszynie), na początku mam serwer w Niemczech nie jest zły i uciągnie dość trochę osób więc jak widać będzie hostowany nie w domu :) i 24/h, co do silnika to może większość osób kojarzy 7.6 z dziurawym i zbugowanym Yurots, nie - czasy poszły do przodu, nadal jest wiele osób co rozwija także starego klienta i jest kilka bardzo dobrych silników do których ciągle wychodzą jakieś poprawki no i też praca osób administracji i graczy mogłaby być rozwojowa mówię tu o ciągłych update/poprawkach/ jakiś sugerowanych zmianach.

    Wszystkie propozycje są dobre, dobry pomysł jest z tym co napisałeś Forgesse&Savernious, pacc za sms jak i za cc (początkowo za cc taniej i na start za darmo) a w sms shopie itemy typu k set, 2cc , 2bp sd itd, wszystko w zależności od czasu - można zrobić jakąś fajną stronke accmakera (jest nicaw ale jest troszke stary)


    Teraz co do posta od Anna Maria Wesołowska
    Yurots to też nie zły pomysł, miasto przerobione, bez respów jako wyspa, początkowa (można wybrać przy robieniu postaci) byłby domki & npc oraz w podziemiach jakieś łatwe stworki


    Zostaje tylko pytanie dot. trainerów - moim zdaniem nie powinno być bo to wręcz zachęca do używania bota, każdy powie a to tylko do skillowania, ale wiemy wszyscy że potem będzie hotkeye, leczenie i cavebot, a tu nie o to chodzi, można to zrobić w inny sposób - dać dużo (nie aż tak dużo) miejsc ze slimami/rotwormami, lub można zawsze skillować jak kiedyś, monk :) przy tym można poznać trochę nowych ludzi :P

    jaxi, wiem jak to trwa robienie mapy, nie będę robił od 0, w tym momencie mam rpg ze skryptami, którą można użyć w 100% albo w jakiejś jej części, wszystko można dodawać stopniowo ale często, jedyny minus reala taki - że znajdzie się początkowo 50 osób i potem zamiast być więcej, będzie mniej,
    Ostatnio zmieniony przez ICE MEN : 16-10-2011, 00:38 Powód: dodana odp do jaxi :P
    Kocham to co robię...

  10. #23
    Avatar Rysiek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    185
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Właśnie, YurOTS to bardzo dobra mapa, swego czasu, przejadła się bardzo, ale teraz można by ją całkiem fajnie wykorzystać. Niewielka, dobrze zagospodarowana, łatwa do złapania dla nowych. Brzydka - na dzisiejsze standardy, ale to da się załatwić. Zresztą nawet jeśli robić kompletnie nową mapkę to nie musi być ona wielkości RL, Atlandyd(?) itd. Zakładając, że doprowadzimy do stanu który nakłoni do gry w drużynach będziemy musieli stworzyć trochę mniej spawnów przy tej samej ilości graczy. Jako nie potrzebujemy garści kontynentów, tylko jednego, dwóch miast, paru spawnów i chętnych realizacja jest całkiem możliwa. Cipsoft wszak zaczął grę z niewielkim miastem, kilkunastoma graczami i doszedł do kilkudziesięciu tysięcy graczy, a przy tym musiał odwalić znacznie więcej roboty.

  11. #24
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Rysiek, zgadza się - ja mam mapę RPG i można do tego wykorzystać, fakt faktem jest dość duża (gdzies 1/3 rl mapy) ale jest ładna, i druga strona to jest to, że jeśli nagle będzie duża to gracze się rozproszą to całej mapie i znudzą :P więc powinna być dopasowana do środowiska (nasze będzie początkowo małe raczej), zawsze można dorzucić coś jeśli będzie potrzeba, za mało domków? następne miasto itd. tylko musimy przedstawić coś, żebym mógł zaczynać prace,
    Kocham to co robię...

  12. Reklama
  13. #25
    Avatar Forgesse&Savernious
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    30
    Posty
    231
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Rysiek ma racje, moglbys zrobic malego customa.
    A co do klienta to lepszy bylby 7.6, poniewaz pojawiaja sie rozdzki, to o bardziej odroznia magow od knigta.
    Runy do robienia od lvl a uzywania od mlvl.
    Ja chetnie bym mapke porobil, jezeli oczywiscie chcialbys ja robic i dzielic sie ta przyjemnoscia ;)
    Zgadzam sie tez z tym ,ze potrzebne beda updaty ewentualnie poprawki ,a co za tym idzie ogarniety gm (brakuje mi tych czasow kiedy gm stal pod depo)

    @edit
    A co powiedzialbys zeby za exp w party dostawalo sie expa x1.5 (cos jak staminka)?
    Z tym ze to wymagalo by dlugiej pracy i ogarniecia, ja sam nie wiem jak sie za to zabrac, nie ogarniam silnikow.
    Ostatnio zmieniony przez Forgesse&Savernious : 16-10-2011, 01:32

  14. #26
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Forgesse&Savernious, wiele kodów już zostało napisanych, można z takich, dobrych skorzystać, to też zły pomysł nie jest, teraz tylko ile x exp,mlvl,skill? stages czy nie? :>
    Kocham to co robię...

  15. #27
    Avatar Anna Maria Wesołowska
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Kraków.
    Wiek
    31
    Posty
    3,868
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Dobra to teraz wez się do robty i jak najszybciej odpal tego otsa =]

  16. Reklama
  17. #28
    Avatar Forgesse&Savernious
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Białystok
    Wiek
    30
    Posty
    231
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Hmm co do skilli to trudno mi powiedziec, nigdy na to uwagi nie zwracalem. Jezeli bez trainow to powinien byc moze nieco wyzszy niz normalnie. Co powiecie na x30?
    Odnosnie mlvl ,trzeba odpowiednio wywarzyc, by profesje byly zbalansowane. Dokladnie nie podam ale moze x15.
    Exp. Najlepszym rozwiazaniem bylby stage, mysle ze nowi gracze by sie nie znudzili 2 godzinnym biciem na rotach 20 lvl.
    0-30 x20
    30-60 x10
    60-100 x7
    100-150 x5
    150 i up x4

    Co ty na to? Co do wszystkich liczb nie jestem pewien, trzeba by zobaczyc jak by sie gralo, trudno je dobrac.

  18. #29
    Avatar Rysiek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    185
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Być może w nowszych silnikach jest takie coś. W innym wypadku trzeba byłoby utrudnić działanie dla poszczególnych klas - samotnie. Może duże koszta leczenia dla rycerzy, magowie mają mało hp, więc dać szybkie/silne bestie, ale mało zmieniające cele.
    Weźmy tą mapę RPG, utrudnijmy dostęp do części miejsc - niech będą, ale jako sekrety, rejony zarażone plagą czy pełne niebezpiecznych, zbyt niebezpiecznych istot. Dorzućmy tło fabularne jakieś, czy kij wie co, taki motyw dla serwera, żeby właśnie być wyróżnionym i mieć bazę na fajne questy(odbij miejsce X z rąk przeciwnika B, złap Y by Z mógł wykonać badania dla lekarstwa na A).
    Na start wystarczy 1 bezpieczne miasto + kilkanaście spawnów + pełno niebezpieczeństw w dziczy(do eliminacji przez graczy jakąś tam drogą) + nowe potwory nastawione na teamplay/zmienione koszta gry dla postaci i/lub bonus dla party + 1-2 długie questy, z 2-4 średnie, kilkanaście skrzynek.

  19. #30
    Avatar ICE MEN
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Śląsk
    Posty
    191
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Czyli rozpocznę już działania, mapa jurka ale bez respow praktycznie chyba ze male jakies, + główne miasto całego serwera (główne questy,npc,respy) to jest pewne,


    edit: co do skilli i mlvl, muszą być małe bo za czasów 7.6 nie wszyscy mieli skille wysokie, kilka godzin grania i na expie x 10 wbijasz 50 lvl, moim zdaniem jak na rpg to chyba o to chodzi żeby cieszyć się długo grą, i nie powinna być duża przepaść między stages jak już miałby zostać wprowadzone, następne to dodam małe miasteczko i to będzie dla fanatyków RPG, jak jak pisze Rysiek o jakiś zawiłych questach a może nawet taskach :P tylko nie chce za bardzo kierować się najnowszą Tibią, tylko wszystkim na podobnym poziomie, bo dojdziemy do wniosku że lepiej odpalić 9.2 :P
    Ostatnio zmieniony przez ICE MEN : 16-10-2011, 01:55
    Kocham to co robię...

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 19-11-2023, 20:53
  2. Odpowiedzi: 219
    Ostatni post: 20-06-2019, 17:32
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-07-2017, 18:57
  4. Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 26-01-2016, 22:06
  5. Old Real or Custom OT?
    Przez KlaViuS w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-07-2014, 16:46

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •