Reklama
Strona 60 z 140 PierwszaPierwsza ... 1050585960616270110 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 886 do 900 z 2092

Temat: [7.4] Tibianic

  1. #886
    Xefar123

    Domyślny

    DTD qest do naprawy tak na real nie bylo kolega na gorze ma racje zamiast dsow ghoule byly i nie bylo 1 skrzynki z workiem tylko 2 oddzielnie c helm w jednej i noble arm w drugiej (i potrzeba bylo klucza aby wejsc na qest)

  2. #887
    Avatar Rysiek
    Data rejestracji
    2006
    Posty
    185
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Czescjestemfranek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Mamy zwracac uwage na to ze np. gdzies potwory respia sie za szybko a gdzies z koleji za wolno? Czy to bez znaczenia?
    To chyba oczywiste, że na takie rzeczy trzeba zwracać uwagę bo nagle się może okazać, żę wszyscy expią w X bo tam jest bdb spawn, a nie w miejscu Y(gdzie spawn jest bardzo zły) które dawniej było użyteczne dzięki dobrej szybkości spawna? Takie coś może zmienić ekonomie serwera z racji, że więcej osób będzie expiło na potworach które dają taki, a nie inny loot(ot na przykład zrobić jakiś przedmiot rzadkim lub bardzo częstym i przez to tańszym od np. jego słabszych odpowiedników). Inną sprawą jest, że respawn zależał od ilości graczy online więc to w pewnym stopniu też modyfikowało(chociaż tyczyło się to wszystkich potworów).

    @bugi

    x: 32769 y:32004 z:10 brakuje wykończenia jaskinii
    Gdy klikam na drzewo z bloog herb questa pisze, że jest puste mimo, że nie robiłem questa(chyba, że ktoś wbił mi na postać - wątpie żebym grał we śnie) o.0
    Z GSem(na skillu 10) nie mogę się przebić przez obronę dwarfa, hitam raz na 15-20 hitów, tak samo z rotami. Na full atk. Przez szkielety też jakoś idą problemy chociaż to może być jakieś subiektywne uczucie.
    x: 32771 y:32019 z:7 - błąd mapy- border z swamp zamiast normalnej trawy i lawn.
    x: 32770 y:31998 z:7 - a tutaj totalny brak borderów
    Slime chyba nie powinny zatruwać zwykłym hitem i chyba ma za dużo summonów.
    NPC Nemal nie działa
    NPC Hagor także
    Nie ma chesta z panpipe quest
    Ostatnio zmieniony przez Rysiek : 26-07-2010, 18:44

  3. #888
    Avatar bolek
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    -
    Wiek
    34
    Posty
    493
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Rysiek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    x: 32769 y:32004 z:10 brakuje wykończenia jaskinii
    Gdy klikam na drzewo z bloog herb questa pisze, że jest puste mimo, że nie robiłem questa(chyba, że ktoś wbił mi na postać - wątpie żebym grał we śnie) o.0
    Z GSem(na skillu 10) nie mogę się przebić przez obronę dwarfa, hitam raz na 15-20 hitów, tak samo z rotami. Na full atk. Przez szkielety też jakoś idą problemy chociaż to może być jakieś subiektywne uczucie.
    x: 32771 y:32019 z:7 - błąd mapy- border z swamp zamiast normalnej trawy i lawn.
    x: 32770 y:31998 z:7 - a tutaj totalny brak borderów
    Slime chyba nie powinny zatruwać zwykłym hitem i chyba ma za dużo summonów.
    NPC Nemal nie działa
    NPC Hagor także
    Nie ma chesta z panpipe quest
    fixed
    Quest działa dobrze, nie ma co do naprawy.
    Poprawa obrony dwarfa i skeletów (na mniejsze)
    fixed
    fixed
    fixed
    fixed
    fixed
    brak na razie

    Cytuj Xefar123 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    DTD qest do naprawy tak na real nie bylo kolega na gorze ma racje zamiast dsow ghoule byly i nie bylo 1 skrzynki z workiem tylko 2 oddzielnie c helm w jednej i noble arm w drugiej (i potrzeba bylo klucza aby wejsc na qest)
    No i potrzeba, to, że ktoś otworzył to inna sprawa raczej? Baga potem poprawię (Ghoule już są).


    Cytuj Xefar123 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Elegancko xd bedzie latwiej raportowac
    1. Nie da sie niszczyc krzesel stolikow itp bronią (prawym na bron i lewym na przedmiot)
    2. Wydaje mi sie ze dmg paladina i knighta sa za male (wiem ze na tibii 7.4 byly male ale to sa naprawde za niskie obrazenia) - z kolega testowalismy najta to on z war hammera + 150 skilla bil mnie po 5-30 przez 2 minuty chyba nie wszedl hit wiekszy niz 50 na 150 skillu gdzie ja mialem na sobie p seta c shielda + def fighting / paladin tez slabiutko bije po 20-30 w gracza bez tarczy na full ataku na skillu 88 - Mysle ze w zwarciu obrazenia bolek powinienes zwiekszyc oczywiscie nie za bardzo bo jak wiadomo tibia 7.4 dla magow byla trudna ale jezeli paladin tak bedzie bil np na skillu 80 po 50 w gsa to nikt nie bedzie expil na pohu xd bo to bedzie bez sens (oczywiscie ja bede gral magiem wiec mam to gdzies ) ale nie chcem zeby byli sami magowie na serverze xd
    3. Zastanawiaja mnie obrazenia z run
    - Sd jak dla mnie dobrze bije idealnie
    - Hmm slabiutko po 10-15 w pvp po 30-35 w pvm na 50 lvlu 15 m lvlu to za malo wydaje mi sie xd powinienem przynajmniej bic po 50-60 z hmm w pvm (zdaje sobie sprawe ze mam 15 m lvl xd ale wkoncu 50 lvl)
    - Gfb bije dobrze po 40 w pvp na 50 lvl 15 m lvl (po 80 w pvm)
    - Z explo po 30-40 tez wydaje mi sie ze malo w pvp sie bije z explo xd
    No i to chyba wszystko z runami
    4. Desintegrate rune nie niszczy chestow (skrzynek)
    5.Wydaje mi sie ze Desintegrate niszczylo smieci pod fieldem (chodzi mi np o trapy parcelami 2 parcele + smieci + fire bomb o ile dobrze pamietam desintegrate niszczyl wszystko co znajdowalo sie pod fieldem i fielda tez calego sqma czyscil a tutaj niszczy tylko jedna rzecz na kratce zamiast wszystkich xd
    1. Brak fixu na razie
    2. Nie wiem skąd sobie uzbdurałeś 150 skill, ale przy wyliczeniu z formuły 150 skill, war hammer i full attack maksymalny hit w potwora to 380
    3. Explosion jest dobrze, gfb także, co do hmm wydaje mi się, że także.
    4. Nie ważne.
    5. Wcześniej z 30 stron temu, jakoś się upieraliście odwrotnie.

    Cytuj Virentino napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    - Już można rzucić scarab coina na coal basin ale tp na tombie tarpit (bagna) nie reagują.
    - Vampiry są minimum 2x za szybkie
    1. Fixed
    2. Fixed

    Cytuj Be Cool napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Twoja pozycja x: 33339 y:32667 z:13
    Zbyt wolny respaw (po 10 minutach nic sie nie zrespilo)
    Wydaje sie, ze wszystkie wschodznie respy na tym poziomie sa zbyt wolne
    Fixed

    Cytuj Virentino napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    - Nie działa tp na pennisuli do faraona
    - żadne haste nie neutralizuje efektu paraliżu

    Śmigam obejrzeć Kubice i potem coś poszukam.
    1. Nie ważne, już pisałem coś o tym.
    2. A czasem to czary leczące nie powinny tego robić?

    Cytuj Rysiek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czarnych książek nie da się otworzyć(przynajmniej tej z swamp trolli na x: 32950 y:32208 z:8)
    Debug kilka kroków na zachód od ww pozycji.
    Edit i znowu debug. Batów chyba jeszcze nie było wtedy? Bo jak się pojawił na ekranie i skręcił to dostałem debuga(ale jednocześnie szedłem 2,3 kroki na zachód od ostatniego miejsca debug)
    Fixed
    Fixed

    Cytuj Virentino napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy green wand ma jakiekolwiek zastosowanie?:D
    - Z ancient scarabów nie spadają p armory. Całego respa przeleciałem z 5x w poszukiwaniu scarab coinów i ani 1 p arm nie dropnął.
    - NPC Olrik w ab nie sprzedaje parceli (a powinien)
    - Umruc bije zdecydowanie za dużo 8-9k
    - Nie działa tp na hellgate (było?:D)
    - Orc king reaguje tylko na "hi" i.... nic się nie dzieje
    - Orc warlord nie powinien dropic dragon hammerów
    Fixed
    Fixed
    Fixed
    Fixed
    Brak fixu na razie
    Fixed

    Cytuj Xefar123 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wydaje mi sie ze soldier troche za mocno bije mam na sobie p seta + dwarvenke na balance
    - Teleport na hellgate nie dziala i nie potrzeba klucza aby wejsc na hellgate ( drzwi sa poprostu otwarte)
    - Na glownej poczcie miedzy dwarf bridge a thais npc wally nie sprzedaje parceli
    Fixed
    Fixed
    Fixed, ale Wally nigdy nie sprzedawal parceli (tj. NPC wally fixed).

    Cytuj Xefar123 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dokladnie bo nie jestem w temacie i zapewne podaje te bledy ktore juz zostaly wymienione xd wiekszosc waznych bledow zostala wymieniona a jak bys juz zrobil change log to bysmy mogli sie skupic na mniej waznych bledach gry xd

    1. Npc na fibuli "Timur" o ile to to npc od kusz nie kupuje crossbow na rl mozna bylo u niego sprzedawac kusze za 160 gp
    2. W ank jest masa bugow na piramidach szczegolnie z pztem mozna prawie na kazda piramide wejsc skosem ze skullem xd
    3. Na ice rapierze nie pisze ile ma atk i def xd tylko pisze ze ma 1 uzycie
    4. na tombach pelno lezy cial / smieci itp przydalo by sie je pousuwac xd
    5. Chcial bym sie dowiedziec jak sie robi banshee qesta czy trzeba robic misje czy odrazu mozna plynac na ta wyspe
    6. Droga na parhament nie jestem pewny czy dziala - do sprawdzenia
    7. Brak masy qestow na edron zwlaszcza tych na hero w drodze na parhament to jakis qest na gemai cos jeszcze , w drodze na demony tam w tych pokojach z hero co sa po 3 hero / dsy i monki brakuje nastepnego qesta to byl na sword ringa i na cos jeszcze juz dokladnie nie pamietam
    8. Nie jestem pewny czy potwory za szybko sie nie respia
    9. Brami lvlowe tez do poprawienia bo masa nie dziala (o ile nie wszystkie)
    10. Brak nagrod na wrl qescie
    11. Soulfire stanowczo za dlugo trzyma okolo 10 min
    12. Exiva nie zbyt dobrze dziala jak ktos jest niedaleko mnie a jest pietro wyzej odemnie to i tak pokazuje na south czy north np a jezeli jest naprawde blisko mnie to dopiero pokazuje highter / lower lvl spotkalem sie z czyms takim juz na kilku otsach ciezko znalesc dana osobe na rl bylo o wiele latwiej z exiva pokazywala dokladniejsze polozenie
    1. Fixed
    2. Brak fixu, podawajcie dokladne koordynaty
    3. Fixed
    4. Nie ważne
    5. Jest quest na Isle of the king
    6. Nie ważne
    7. Nie ważne na razie.
    8. Jakie?
    9. Masa, wszystkie, czyli jakie?
    10. Nie ważne.
    11. 10 min? mi to na 10s wygląda.
    12. Fixłem z głowy, nie wiem czy działa dobrze już.

    Cytuj Virentino napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1. Po wejściu w tp aby zostać mieszkańcem Ankh lądujemy w ścianie.
    2. Piramida nie powinna mieć takich wstawek.
    1. Fixed
    2. Fixed

    Cytuj Virentino napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    -Nie działa Gamel quest
    -Brakuje chyba sporego kawałka penisuli
    -W penisuli nie da się położyć scarab coina na ten coal basin
    -2 screen: Oasis tomb - nie da się zejść do poziomu z tp
    - W żadnej tombie nie da się wejść za tp (nie można rzucić scarab coina na coal basin)
    Fixed
    Brak fixu na razie
    Fixed
    Fixed
    Fixed

    Cytuj Rysiek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    x: 33015 y:32014 z:8 - piętro niżej w północnej dziurze brakuje jednego wykończenia
    swamp blokuje przejście:
    x: 33107 y:32150 z:7; x: 33101 y:32161 z:7; x: 33093 y:32167 z:7; x: 33091 y:32157 z:7; x: 33084 y:32190 z:7
    x: 33099 y:32143 z:9 - brakuje części ściany
    x: 33072 y:32170 z:6 - itemki po wrzuceniu w teleporty powinny znikać
    Brakuje skrzynek z questa w Fortecy Elfów, a chyba dragi powinny być zamiast bearów w x: 33076 y:32167 z:4( oile mnie pamięć nie myli)
    Brakuje Orc shaman quest(patrz opis na torgu)x: 33015 y:32014 z:8 - brak spawnu?, piętro niżej w północnej dziurze brakuje jednego wykończenia
    swamp blokuje przejście:
    x: 33107 y:32150 z:7; x: 33101 y:32161 z:7; x: 33093 y:32167 z:7; x: 33091 y:32157 z:7; x: 33084 y:32190 z:7
    x: 33099 y:32143 z:9 - brakuje części ściany
    x: 33072 y:32170 z:6 - itemki po wrzuceniu w teleporty powinny znikać
    Brakuje skrzynek z questa w Fortecy Elfów, a chyba dragi powinny być zamiast bearów w x: 33076 y:32167 z:4( oile mnie pamięć nie myli)
    Brakuje Orc shaman quest(patrz opis na torgu)
    Fixed
    Fixed
    Fixed
    Fixed
    Brak fixu na razie (fixed z bearami)
    Brak fixu
    Fixed
    Fixed
    Fixed
    Brak fixu
    Brak Fixu


    Reszta jeszcze później.

  4. Reklama
  5. #889
    Czescjestemfranek

    Domyślny

    Cytuj Xefar123 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    DTD qest do naprawy tak na real nie bylo kolega na gorze ma racje zamiast dsow ghoule byly i nie bylo 1 skrzynki z workiem tylko 2 oddzielnie c helm w jednej i noble arm w drugiej (i potrzeba bylo klucza aby wejsc na qest)
    Nie chce tu nikogo atakowac ale kolega wyzej(przed Toba) opisal problem wystarczajaco, wiec
    po co ten post?

    #Rysiek
    Chodzilo mi o to czy na calej mapie Bolek bedzie zmienial szybkosc respawnu za jednym zamachem czy zostanie tak jak jest w tej chwili.(licze ze odpowie sam)
    Ostatnio zmieniony przez Czescjestemfranek : 26-07-2010, 20:23

  6. #890

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    77
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Deintegrate niszczyl wszystko na sqm.
    ~

  7. #891
    Xefar123

    Domyślny

    Wiem o tym ze opisal poprostu potwierdzam , czy to jest zabronione ?

    No widze bolek ze sie postarales brawo , jezeli chodzi juz o te bramki lvlowe (wiem ze je pozniej naprawisz bo pisales juz) np. wrl qest bramka lvl/ behe qest bramka lvl / of qest (?) itd nie dzialaja xd

    Jezeli chodzi o hmm to naprawde malo sie bije , tym bardziej jak to bedzie server low rate to prawie kazdy bedzie expil z hmm'kami 50 lvlem raczje nie powinienem bic w pvp po 15 a w potwory po 30-35

    Na temat skilli nie bede sie wypowiadal niech sie wypowiadaja ci co beda grac paladynami / rycerzami jezeli im nie pasuje to niech sie wypowiadaja

    A jezeli chodzi o desintegrate to widze ze jakis ostry idiota sie musial wypowiadac ktory nie gral na 7.4 xd kazdy kto gral na 7.4 nawet te osoby z classica potwierdza to ze desintegratem sie niszczylo wszystko pod fieldem wlacznie z nim

    No nawet farcanox potwierdza moja wypowiedz xd
    Ostatnio zmieniony przez Xefar123 : 26-07-2010, 21:00

  8. Reklama
  9. #892
    Fadz

    Domyślny

    kiedy ots bedzie online?

  10. #893
    pierdziel2

    Domyślny ..._/

    Może inaczej, jest zaplanowana data odpalenia? I jaki wkoncu bedzie Exp?? 3x??

  11. #894
    Xefar123

    Domyślny

    1.Do niektorych drzwi nadal nie potrzeba klucza m.in. Wiezienie w kazzo
    2. Npc w kazzo nadal nie dzialaja :s (Maryza - od jedzenia / Bezil i Nezil - od narzedzi / Kroox - od shieldow / armorow itp / Uzgod - od broni / Lokur - od parceli
    3. Przejscie w kazzo ktorym sie wychodzi na kanion miedzy ab a dwarf bridge nie dziala lezy glaz ktorego nie da sie w zaden sposob usunac poniewaz dzwignia znajduje sie pod skrzynia ktorej nie mozna przesunac
    4. Dwarfy guardy nadal dropia time ringi
    5. Wracajac bolek do soulfire nie chodzi mi to ze soulfire "co ile zabiera" tylko ile trzyma moze i zabiera "CO 10 sekund" ale trzyma lacznie czasu 10 minut gdy ktos cie podpali to palisz sie przez 10 minut a o ile dobrze pamietam ( moge sie mylic) to soulfire trzymal 5 min czyli 2 razy krocej


    Mysle ze server predko nie wystartuje poniewaz jeszcze troche bugow jest do naprawienia / sprawdzenia lepiej wchodzcie szukac bledow w grze a nie czekacie na gotowe im wiecej i szybciej znajdziemy tym lepiej i server szybciej ruszy ;p
    Ostatnio zmieniony przez Xefar123 : 26-07-2010, 21:35

  12. Reklama
  13. #895
    Czescjestemfranek

    Domyślny

    Cytuj Xefar123 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wiem o tym ze opisal poprostu potwierdzam , czy to jest zabronione ?

    No widze bolek ze sie postarales brawo , jezeli chodzi juz o te bramki lvlowe (wiem ze je pozniej naprawisz bo pisales juz) np. wrl qest bramka lvl/ behe qest bramka lvl / of qest (?) itd nie dzialaja xd

    Jezeli chodzi o hmm to naprawde malo sie bije , tym bardziej jak to bedzie server low rate to prawie kazdy bedzie expil z hmm'kami 50 lvlem raczje nie powinienem bic w pvp po 15 a w potwory po 30-35

    Na temat skilli nie bede sie wypowiadal niech sie wypowiadaja ci co beda grac paladynami / rycerzami jezeli im nie pasuje to niech sie wypowiadaja

    A jezeli chodzi o desintegrate to widze ze jakis ostry idiota sie musial wypowiadac ktory nie gral na 7.4 xd kazdy kto gral na 7.4 nawet te osoby z classica potwierdza to ze desintegratem sie niszczylo wszystko pod fieldem wlacznie z nim

    No nawet farcanox potwierdza moja wypowiedz xd
    Duzo bugow znalazles,(pewnie wiecej niz ja) przysluzyles sie servowi , ale blagam Cie pomysl troche. Te niske hity magow/ed wynikaja z tego malego 15 mlvl

    #2 up
    Wedlug mnie odpalenie serva to kwestia 2 tygodni

  14. #896

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    600
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    no wiec tak, wszedlem na ots, poszukac paru bledow.
    dawno temu, spedzilem mnostwo czasu w okolicach thais, zaczynajac grac w tibie na rl i pamietam wiele rzeczy, ktore roznia sie od tych tutaj.

    tu powinny byc jeszcze 2 spearmany i warrior. ZALACZNIK 1


    spellbook nie powinien miec opisu, ze moze sluzyc jako tarcza, nie pokazuje takze posiadanych czarow. ZALACZNIK 2


    tu powinien byc berserker a troche wczesniej 2 warriory.ZALACZNIK 3


    i jeszcze 1 rzecz. patrzcie, jak sie chodzi po poison fieldach, to gdy sie wejdzie na nastepny, zatruwa cie kazdy kolejny. na rl teraz tez tak jest. wczesniej bylo tak, ze nie zatruwal cie kazdy nastepny, dopiero gdy trucizna sie skonczyla, wiec te poison fieldy mozna bylo przejsc tracac tylko 5hp. mam nadzieje ze wiecie o co chodzi ZALACZNIK 4
    Ostatnio zmieniony przez EK from Azura : 26-07-2010, 21:54

  15. #897
    pierdziel2

    Domyślny ..._/

    7,4 czasy..

    NPC statek byle jaki dodaj komende slozaca do przeplyniecia bez kolejek taka moja rada;p

    21:52 Lysy: bring me to ankrahmun
    np z Venore.

    nie wiem czy mnie wzrok zawodzi czy promocja nic nie daje?? a powinna tą 1sec+

    /Łysy
    Ostatnio zmieniony przez pierdziel2 : 26-07-2010, 22:03

  16. Reklama
  17. #898

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Olsztyn
    Posty
    155
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj pierdziel2 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    7,4 czasy..

    NPC statek byle jaki dodaj komende slozaca do przeplyniecia bez kolejek taka moja rada;p

    21:52 Lysy: bring me to ankrahmun
    np z Venore.
    yyyy nie? na statkach nie ma pz locka, więc jeżeli ktoś stoi i blokuje to zawsze możesz go zabić. A robienie boat trapów to całkiem fajna zabawa.

  18. #899
    pierdziel2

    Domyślny

    Racja moj błąd pamietam jak mnie na edron tak jebneli moim Msem ;P z Fe =D sorki pomyłka

  19. #900
    Avatar GaryTroy
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    5,830
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj EK from Azura napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no wiec tak, wszedlem na ots, poszukac paru bledow.
    dawno temu, spedzilem mnostwo czasu w okolicach thais, zaczynajac grac w tibie na rl i pamietam wiele rzeczy, ktore roznia sie od tych tutaj.

    tu powinny byc jeszcze 2 spearmany i warrior. ZALACZNIK 1


    spellbook nie powinien miec opisu, ze moze sluzyc jako tarcza, nie pokazuje takze posiadanych czarow. ZALACZNIK 2


    tu powinien byc berserker a troche wczesniej 2 warriory.ZALACZNIK 3


    i jeszcze 1 rzecz. patrzcie, jak sie chodzi po poison fieldach, to gdy sie wejdzie na nastepny, zatruwa cie kazdy kolejny. na rl teraz tez tak jest. wczesniej bylo tak, ze nie zatruwal cie kazdy nastepny, dopiero gdy trucizna sie skonczyla, wiec te poison fieldy mozna bylo przejsc tracac tylko 5hp. mam nadzieje ze wiecie o co chodzi ZALACZNIK 4
    1- Tak
    2-Tak
    3-Nie, Za dużo nowej tibi, zerk został dodany w 8 ileś nie pamiętam.
    4-Nie, zatruwał cie każdy kolejny dobrze jest, tak samo z ogniem i energią.
    Impossible Is Nothing

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sprzedam Konto Tibianic, kasa Tibianic
    Przez MlodyNH w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 28-07-2015, 21:06
  2. [7.4] Tibianic.org
    Przez Ilufus Knight w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 169
    Ostatni post: 21-04-2011, 19:36
  3. tibianic.org
    Przez konto usunięte w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-12-2010, 20:02
  4. tibianic.org
    Przez konto usunięte w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-11-2010, 11:32
  5. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 18-11-2009, 19:39

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •