Reklama
Strona 125 z 140 PierwszaPierwsza ... 2575115123124125126127135 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 1,861 do 1,875 z 2092

Temat: [7.4] Tibianic

  1. #1861
    Avatar bolek
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    -
    Wiek
    34
    Posty
    493
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Li Il'Il napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Patrząc co tutaj piszecie o starcie już ostrzę nóż na Tibianic'a.

    Tylko mam jedno pytanko odnośnie nick'ów. Czy będzie możliwość używnia "-" i " ' " oraz zakładania nick'a dwuwyrazowego bo była tak możliwość za 7.4.

    Pozdro, i od razu pozdrawiam potencjalne fragi ;]
    Apostrof jest możliwy, tak samo do 3 wyrazów w nicku (Mateusz Dragon Wielki), nie ma możliwośi '-'.

  2. #1862
    Avatar Cytex
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    85
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Wypowiedz sie oficjalnie dla nas jak wygladac bedzie pvp status z fragami... na tym serwie limity i czas:)

  3. #1863

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,657
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Postuluję za czasami/ustawieniami real. Precz z PvP ,,na randoma".

  4. Reklama
  5. #1864

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Southampton
    Posty
    660
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Już chyba wszystkie detale i szczegóły jakie przychodzą mi do głowy są zrobione. Czas na tibianicu płynie. Zegarki działają, npc także na pytanie o godzinę odpowiadają.

  6. #1865

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Olsztyn
    Posty
    155
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Z tymi zegarkami to uważajcie, bo ludzie będą spóźniać się do szkoły.

  7. #1866

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    48
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Czy bedzie mozna ropnac lootbaga przy pomocy "tricku"? bo jak nie, to facce troche w dupie beda, na classicu to nie dzialalo ;p

  8. Reklama
  9. #1867

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Olsztyn
    Posty
    155
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Exo89 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czy bedzie mozna ropnac lootbaga przy pomocy "tricku"? bo jak nie, to facce troche w dupie beda, na classicu to nie dzialalo ;p
    Nie wiem o jaki trick Ci chodzi, pewnie nie, bo przecież nie można się ropnąć gdy stoisz na loot bagu. Po to jest facc by gracz miał gorzej.
    Problem z faccem na guardach rozwiązany hehe. Chyba, że kumpel wpadnie i komuś pomoże z loot bagiem.

  10. #1868

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    38
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    chodziło mu zapewne o sposób w którym najpierw zaznaczasz lina rope place a następnie szybko przeciągasz na nie baga


    @down

    Bo to stare dawne czasy :)
    Ostatnio zmieniony przez Hally Barton : 08-09-2010, 10:30

  11. #1869

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Olsztyn
    Posty
    155
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Hally Barton napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    chodziło mu zapewne o sposób w którym najpierw zaznaczasz lina rope place a następnie szybko przeciągasz na nie baga
    Nigdy się z tym nie spotkałem.

  12. Reklama
  13. #1870

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    21
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Pan_Zaraza napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nigdy się z tym nie spotkałem.
    A ja tak i dobrze pamietam ten sposob :) Grajac kiedys na faccu sam tak robilem, ale to jest holernie ciezkie :s

  14. #1871

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    48
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Pan_Zaraza napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nigdy się z tym nie spotkałem.
    No tak jak Hally napisal, to byl bardzo powszechny sposob ropania baga i to nie tylko faccow, zawsze mozna bylo zaoszczedzic te 100 many przy wychodzeniu z guardow, mam nadzieje, ze tutaj bedzie to dzialac bo tak to lipa, ja planuje pacca kupic jedynie na poczatku(na swieta pewnie tez) moze, bo potem kupowac pacc, zeby grac 2 dni na 2 tygodnie(i to tez nie wiadomo) to troche szkoda kasy.

  15. #1872

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    38
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Załącze pare informacji dla ciekawych ;o może zapobiegnie to zadawaniem głupich pytań/mam nadzieje ze nie dostane warna ;D

    na wstępie zaznaczam:

    * że nie jestem twórcą tego artykuły, zeedytowalem go i zamieścilem w celach edukacyjnych. oszczędźcie sobie słowa krytyki.


    Rok 1997 ( 7 stycznia – Narodziny Tibii.)


    10 stycznia – Przybycie pierwszego gracza (Albe).
    3 czerwca – Update do wersji Alfa 2.0:
    Wprowadzono do gry pierwszego NPC (Sam) i pierwsze potwory (trolle, pająki, cyklopy).


    28 października – Wersja Alfa 3.0:
    * Składowanie obiektów w grupach.
    * Nowy system walki.
    * Minimapa.
    * Poruszanie się we wszystkich trzech wymiarach.
    * Różne pory dnia.
    * Źródła światła.
    * Kompletny system poruszania się i używania przedmiotów.
    * Powiększenie mapy z 160x160 do 512x512 pól oraz umieszczenie pierwszych budynków (świątynia, tawerna Froda, sklep z ekwipunkiem Gorna, zbrojownia Sama, zamek), w wyniku czego powstało pierwsze miasto, zwane w owych czasach po prostu Tibia lub Tibia City, a dzisiaj znane jako Thais.
    * Dodano kilka lochów zamieszkanych przez nowe potwory (wilki, niedźwiedzie, minotaury oraz smoki).


    Rok 1998

    28 stycznia – pierwsza strona fanowska o Tibii, stworzona przez Yorina.
    20 maja – Rozpoczęcie fazy Beta (wersja 4.0):
    * Stworzono system magii, w tamtych czasach oparty o zwoje magiczne zdobywane z potworów lub questów.
    * Dodano profesje i umiejętności.
    * Stworzono Królewską Pocztę Tibijską i system depozytów (depot).
    2 lipca – Zakupienie pierwszego własnego serwera dla Tibii (tibia.uni-passau.de ).


    Rok 1999

    18 czerwca – Wersja Beta 5.0:
    W związku z licznymi błędami i niedociągnięciami spowodowanymi szybkim rozwojem gry stało się konieczne napisanie programu zarządzającego serwerem całkowicie od nowa. Zwiększono też mapę do wielkości 1024x1024 pola.

    Rok 2000

    3 listopada – Update 6.0 Beta:
    * Nowy wygląd strony tibia.com.
    * Ulepszenie grafiki w grze.
    * Uniemożliwienie uruchamiania więcej niż jednego klienta Tibii na raz.
    11 listopada – Podniesienie limitu graczy mogących jednocześnie przebywać na serwerze do 300. Jednocześnie wówczas to wprowadzono uzależnienie szybkości respawnu potworów od liczby graczy online.
    26 listopada – Dodadnie systemu głosowania na stronie tibia.com.
    23 grudnia – Świąteczny update 6.1:
    * Sześć nowych lokacji:
    1. Powiększona wyspa nowicjuszy.
    2. Góra Krasnoludów w centrum Tibii, znana jako The Big Old One albo od mieszczącego się w jej wnętrzu miasta - Kazordoon.
    3. Bagna na południowy wschód od niej.
    4. Pustynia na wschód od Mount Sternum, czyli Jakundaf Desert.
    5. Wzgórza na północ od Kazordoonu.
    6. Forteca Orków, znana pod nazwą Ulderek's Rock.
    * Wprowadzenie platynowych monet.
    * Drabiny przestały znikać przysypane śmieciami.
    * Trujące potwory faktycznie posiadły zdolność zatruwania.
    * Usunięto możliwość wpychania innych graczy na pola energii/trucizny/ognia oraz do dziur.
    * Jako ciekawostkę można dodać, że zabijanie innych graczy zostało zakazane na czas świąteczny – aż do 1 stycznia.

    Rok 2001

    31 stycznia – Ferumbras i jego słudzy zostają pokonani... tym razem.
    2 lutego - Nowe zasady dotyczące utraty ekwipunku w razie śmierci. Od tej pory w takim wypadku gracz traci tylko pojemniki (plecaki, torby, skrzynie itp.), które ma ze sobą. W przypadku każdego innego przedmiotu istnieje 10% szans, że zostanie on w ciele postaci po jej zgonie.
    11 marca – Nowa opcja poprawiająca bezpieczeństwo – po pięciokrotnym błędnym wpisaniu hasła postaci zostaje ona zablokowana na 5 minut.
    21 marca – Pięciu nowych gamemasterów: Dustin the great, Hammerfall, Trymon, Elleshar i Lliannan .
    10 czerwca – Update 6.2:
    Nowe lokacje:
    * Miasto Elfów – Ab'Dendriel.
    * Pola Chwały (Fields of Glory) – miejsce dawnej wielkiej bitwy na północny wschód od Carlin, kryjące pod sobą niezbadane tajemnicze podziemia.
    * Ziemia Duchów (Ghostland) na zachód od Carlin.
    * Femor Hills.
    * Reokon's Tundra na północny zachód od Carlin.
    * Lodowe wyspy.
    * Dolina Szalonego Maga (Mad Mage Valley) na zachód od gór Krasnoludów, wraz z mieszczącą się na niej tajemniczą wieżą.
    * Powiększona forteca Orków.
    * The Snake Stone – jaskinie na południe od Thais.
    * Green Claw Swamp na południowy wschód od Kazordoonu.
    * Stone Wood – mroczny las w pobliżu krainy Orków.
    21 lipca – Wprowadzenie systemu kont.
    27-29 lipca – Konwent Tibijczyków w Norymberdze.
    24 września – Update 6.3:
    * Wprowadzenie rejestru “przestępstw” (criminal record).
    * Możliwość odwoływania się od banów przy użyciu opcji dostępnej po zalogowaniu się na stronie tibia.com.
    * Dodanie pozycji counsellora. Osoby takie były wybierane przez gamemasterów i miały za zadanie przeprowadzać śledztwa i zgłaszać naruszanie zasad, a także odpowiadać na pytania graczy i pomagać nowicjuszom w razie problemów.
    6 października – Kilka zmian w zasadach:
    * Używanie makr stało się nielegalne.
    * Wprowadzenie namelocków dla imion naruszających zasady.
    2 listopada – Update 6.4:
    * Wprowadzenie płatnego konta (premium account).
    * Dodanie wyspy Edron.
    * Możliwość kupowania domów przez graczy.
    Powstanie firmy CipSoft GmbH .
    Tutaj jest do obejrzenia zwiastun update'u 6.4, w którym występują Taghor, Knightmare oraz Lady Rebel Rimule.
    20 października – Od tej pory gra i oficjalna strona znajdują się na dwóch różnych serwerach.
    19 grudnia – Powstaje nowy świat – Nova, dotychczas istniejący otrzymuje w związku z tym dla odróżnienia nazwę Antica. Do tego powstaje osada na małej wyspie w pobliżu Edronu.

    Rok 2002

    18 lutego – Update 6.6:
    * Możliwość zakładania gildii.
    * Gracze z premium account mogą wykupić promocję dla swoich postaci.
    * Nowi gamemasterzy.
    20 lutego – Patch 6.61 poprawiający stabilność.
    25 lutego - Tibianews.net przeprowadza wywiad z członkami CipSoftu.
    26 marca – Możliwość stworzenia prywatnego forum dla gildii.
    3 kwietnia – Powstaje trzeci świat – Premia.
    14 czerwca – Nowe tereny. Powstaje pustynny kontynent o nazwie Darama, poprawione zostają Kazordoon i Plains of Havoc, powiększone kopalnie Krasnoludów.
    19 sierpnia – Czterech nowych gamemasterów.
    23 sierpnia – Patch 6.98 – test funkcji automatycznego update'owania klienta.
    28 sierpnia – Update 7.0:
    * Poprawiona grafika.
    * Kanały do rozmów.
    * Bezpieczne transakcje (safe trade).
    * Lista VIP.
    * Program instalacyjny.
    7 października – Pierwszy amerykański serwer – Amera. Ponadto powstaje możliwość zmiany płci postaci za cenę pięciu dni premium account.
    22 października – Update 7.01:
    * Czary zawsze są wysyłane do głównego kanału (default channel).
    * Można ignorować krzyk i prywatne wiadomości.
    * Klient zostaje przystosowany do standardu ISO-8859-1, dzięki czemu obsługuje znaki używane w języku hiszpańskim, fancuskim i szwedzkim.
    * Blokada logoutu jest przedłużana po każdym ciosie atakującego lub obrońcy.
    * Nie można przywoływać więcej niż 2 potworów (wyjątkiem są czary animate dead i undead legion), a przywołane stworzenia znikają po wylogowaniu gracza.
    * Możliwość wyboru maksymalnej liczby klatek na sekundę.
    4 listopada
    * Pierwszy świat typu non-pvp – Secura.
    * NPC, którzy potrafią leczyć graczy, mogą to robić nawet jeśli są zajęci rozmową z kimś innym. Ponadto większość NPC tworzy kolejki graczy, którzy chcą z nimi rozmawiać, tzn. jeśli w trakcie konwersacji z jedną postacią inna powie “hi” lub “hello”, NPC zwróci się do tej drugiej od razu po skończeniu rozmowy z pierwszą.
    * Gracz, który zachowywał się agresywnie, tj. zaatakował kogoś, strzelał z run lub rzucił ofensywny czar, nie może wejść do strefy ochronnej przez najbliższe 60 sekund.
    14 listopada – Kolejny serwer ulokowany w Stanach Zjednoczonych – Libera.
    15 listopada – Czterech nowych gamemasterów: Brathon De'Var, Faerwynn, Indira i Miss Liisa .
    21 listopada – Update 7.02.
    10 grudnia – Powstaje kolejny świat – Lunara.
    17 grudnia – Update do wersji 7.1:
    * Niektóre magiczne przedmioty (pierścienie i amulety) zyskują faktycznie magiczne właściwości.
    * Powstaje miasto Venore.
    * Wprowadzenie Wyroczni (Oracle) na Rookgaardzie.
    * Wszyskie przypadki śmierci postaci są zapisywane na jej stronie na tibia.com.
    * Możliwość tworzenia prywatnych kanałów rozmów (private chat channels).
    * Gdy gracz traci dom, rzeczy z niego są przenoszone do depozytu postaci.

    Rok 2003

    25 stycznia – Trzej nowi gamemasterzy.
    11 lutego – Dwa nowe światy – Eternia i Trimera.
    21 lutego – Kilka drobnych zmian:
    * Gracz dostaje tylko połowę punktów doświadczenia zdobytych przez przywołane przez niego potwory.
    * Mana shield chroni także przed wysysaniem życia przez potwory.
    17 kwietnia – Nowe światy: Calmera (non-pvp) i Danubia.
    20 maja – Powstaje odpowiednik Tibii dla telefonów komórkowych – Tibia Micro Edition.
    27 czerwca – Update 7.11.
    10 lipca – Powstaje świat Rubera.
    15 lipca – Nowy serwer – Isara.
    1 sierpnia – Pięciu nowych gamemasterów i nowy pracownik Cipsoftu – Solkrin .
    2 sierpnia – Możliwość personalizacji konta i otrzymania recovery key dla graczy z premium account.
    3 września – Drobne zmiany na mapie świata, m. in. dodanie na Rookgaardzie części dla graczy z premium account. Ponadto wprowadzono czar levitate.
    25 września – Drobne zmiany w grze, m. in. zabicie potworów przyzwanych przez inne nie daje odtąd punktów doświadczenia, ponadto giną one, kiedy zginie ich “rodzic”.
    5 listopada – Powstają światy Julera i Valoria.
    16 grudnia – Update 7.2:
    * Nowe tereny w pobliżu Carlin i zmieniona Forteca Orków.
    * Nowe ubiory dla graczy z premium account.
    * System questów.
    * Inteligentniejsze potwory.
    * System czaszek (skulls) ograniczający zabijanie graczy na światach pvp.
    * Wprowadzenie pozycji tutora.
    * Zlikwidowanie amuletu życia (amulet of life) i wprowadzenie amuletu straty (amulet of loss) oraz błogosławieństw.
    * Możliwość poruszania się na ukos, zarówno dla graczy, jak i potworów.
    * Automatyczne wylogowanie postaci po dłuższej bezczynności.
    19 grudnia – Powstaje świat Hiberna.

    Rok 2004

    21 stycznia –Update 7.21.
    15 marca – Update 7.24:
    * Zabicie dwa razy większej liczby graczy niż wynosi limit do uzyskania czerwonej czaszki skutkuje automatycznym zbanowaniem postaci.
    * System drużyn (party) umożliwiający atakowanie i zabijanie innych graczy bez otrzymywania za to białej lub czerwonej czaszki.
    16 marca – Nowe światy: Solera i Titania.
    30 marca – Cztery kolejne światy: 2 pvp – Azura i Chimera oraz 2 non-pvp – Harmonia i Pacera. <<<< Chimera - pierwszy moj server grając jako nobek :)
    20 kwietnia – Tutorzy mogą zgłaszać imiona narusające zasady.
    4 maja – Update forum:
    * Postacie zablokowane z powodu imienia i gracze, których IP zostało zbanowane nie mogą pisać na forum.
    * Tematy starsze niż 30 dni są automatycznie zamykane.
    * Fora gildii nie używane przez 30 dni są automatycznie usuwane.
    13 maja – Powstają światy Aldora i Mythera.
    2 czerwca – Steve (jeden z twórców Tibii) udziela wywiadu dla Tibianews.
    23 czerwca – Serwer testowy dla nowego typu światów – pvp enforced:
    * Brak systemu czaszek.
    * Punkty doświadczenia za zabijanie graczy, których nie przewyższamy poziomem o więcej niż 10% i którzy nie są z nami w drużynie (party).
    * Opóźnienie przy rzucaniu ofensywnych czarów obniżone do sekundy.
    * Czar cancel ivisibility daje 20% szans na zniszczenie pierścieni niewidzialności (stealth ring) używanych przez graczy, którzy znajdują się w zasięgu działania zaklęcia.
    * Brak amuletów straty (amulet of loss) i błogosławieństw.
    29 czerwca – Cztery nowe światy: 2 nowego typu, czyli pvp-enforced – Inferna i Dolera, oraz 2 zwykłe – Elysia i Xantera.
    22 lipca – Update 7.27: Numery kont wydłużone do 6-7 cyfr.
    10 sierpnia – Nowe światy: Aurea i Samera.
    11 sierpnia – Update 7.3:
    * Powstaje miasto Ankrahmun.
    * Kontrola spamu – możliwość umieszczania ogłoszeń na kanale trade nie częściej niż co 2 minuty i wyciszanie graczy, którzy piszą zbyt wiele wiadomości w krótkich odstępach czasu.
    * Możliwość kupowania i sprzedawania więcej niż jednego przedmiotu na raz u NPC.
    16 września – Powstają światy Tenebra (pierwszy serwer ulokowany w Brazylii) i Galana.
    20 października – Nowe światy: Fortera i Lucera.
    24 listopada – Kolejne serwery: Celesta (non-pvp) i Pythera.
    14 grudnia – Update 7.4:
    * Nowe podziemia i questy na Daramie.
    * Losowe najazdy potworów.
    * Kolejka logowania dla graczy z free account.
    * Paski umiejętności (skill bar).
    * Lista graczy ignorowanych na stałe.
    22 grudnia – Nowe serwery gry: Arcania i Jamera. <<<<<<<<<< Arcania - pierwszy mój server na poważnie z tibią



    ....wszystko co było potem to moim zdaniem (i pewnie nie tylko moim) źle wyznaczony azymut przez niemiecką firmę tworzącą tą gre.




    a więc takie rzeczy jak :

    *anti-luring system
    * Możliwość wchodzenia na kilka przedmiotów takich jak paczka, skrzynia czy krzesło ustawionych na sobie.
    * Nie można używać run fire/energy/poison field na przedmiotach, na które nie da się wejśc, np. skrzynie czy stoły.
    * Jeśli na danym polu stoi więcej niż jedna osoba, runy leczące działają zawsze na osobę która ich użyła.
    * Liny można używać, nawet jeśli na miejscu do jej użycia znajdują się przedmioty.
    * Statki, dywany latające i piramidy w Ankrahmun stały się strefami ochronnymi (protection zone).
    * Włócznie i inne bronie miotane rozpadają się co pewnien czas podczas używania.
    * Do łowienia ryb oraz awansowania w tej umiejętności niezbędne są teraz robaki na przynętę.
    * Punkty dusz (soul points) zdobywane na potworach dających co najmniej tyle samo doświadczenia, ile wynosi poziom naszej postaci, są od tej pory konieczne do wytwarzania magicznych run.
    * Runy dostępne do kupienia w sklepach magicznych.
    * Możliwość nauczenia się czaru uzależniona od poziomu doświadczenia, a nie jak dotychczas od poziomu magicznego.
    * Czterokrotnie szybsza regeneracja many.
    * Dokumenty dające się edytować zawierają imię gracza, który ostatnio je zapisywał.
    * Obsługa DirectX 9.0 i OpenGL.
    * Stamina ograniczająca czas, jaki postać może spędzić w grze zdobywając punkty doświadczenia.
    * Przez pierwsze 10 sekund od zabicia potwora przedmioty z niego może zabrać tylko gracz, który zadał mu największe obrażenia oraz osoby będące z nim w drużynie.
    * Strzelanie z run w innych graczy przez okno battle.


    i wiele innego badziewia. . . .

    Zostały wprowadzone później !!!


    cały temat ze zdjęciami jest na :
    vvvvvv.forum.toproste.pl/showthread.php?t=47187 (nie moge jeszcze zamieszczac linków ale se poradzicie)

    każdy z was terazmoże się podzielić tym w którym momencie zaczoł grać :)
    Ostatnio zmieniony przez Hally Barton : 08-09-2010, 12:06

  16. Reklama
  17. #1873

    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Olsztyn
    Posty
    155
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Nie wiem po co to załączyłeś. Tym, którym zależy na poznaniu prawdy to sobie zawsze mogą wyszukać. Zaśmiecanie tylko tematu, bo co ma tibia 6.0 wspólnego z 7.4

    A co do tych loot bagów to według mnie nie powinno być możliwe te ropowanie. Chyba na jakimś lagu to robiliście poważnie (technicznie napewno to nie powinno być możliwe). Jak się nie ma facc'a to się idzie na poh albo orc fortress czy jakieś d lair. Na guardy też można ale pod warunkiem, że nie będzie loot baga albo kolega przyjdzie pomóc.

  18. #1874

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    38
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Pan_Zaraza napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie wiem po co to załączyłeś. Tym, którym zależy na poznaniu prawdy to sobie zawsze mogą wyszukać. Zaśmiecanie tylko tematu, bo co ma tibia 6.0 wspólnego z 7.4
    Oj tam oj tam ;) czepiasz się. Mysle że dzieki temu forum bedzie mniej zaśmiecane bo pokazałem co i kiedy zostało wprowadzone do gry do updata na 7.4, i wymieniłem najważniejsze rzeczy które zostały wprowadzone później.

    Cytuj Pan_Zaraza napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A co do tych loot bagów to według mnie nie powinno być możliwe te ropowanie. Chyba na jakimś lagu to robiliście poważnie (technicznie napewno to nie powinno być możliwe). Jak się nie ma facc'a to się idzie na poh albo orc fortress czy jakieś d lair. Na guardy też można ale pod warunkiem, że nie będzie loot baga albo kolega przyjdzie pomóc.


    Było możliwe, robiłem tak wielokrotnie i to nie tylko ja .
    Ostatnio zmieniony przez Hally Barton : 08-09-2010, 12:22

  19. #1875
    Avatar Wandam
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Elbląg
    Posty
    273
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Pan_Zaraza napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A co do tych loot bagów to według mnie nie powinno być możliwe te ropowanie. Chyba na jakimś lagu to robiliście poważnie (technicznie napewno to nie powinno być możliwe). Jak się nie ma facc'a to się idzie na poh albo orc fortress czy jakieś d lair. Na guardy też można ale pod warunkiem, że nie będzie loot baga albo kolega przyjdzie pomóc.

    Może według Ciebie nie powinno być możliwe, jednak nie zmienia to faktu że coś takiego działało.

    BTW! Cyrus i Zaraza jak mogliście zrobić to koledze z forum1?


    Uploaded with ImageShack.us
    Ostatnio zmieniony przez Wandam : 08-09-2010, 12:36

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Sprzedam Konto Tibianic, kasa Tibianic
    Przez MlodyNH w dziale Giełda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 28-07-2015, 21:06
  2. [7.4] Tibianic.org
    Przez Ilufus Knight w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 169
    Ostatni post: 21-04-2011, 19:36
  3. tibianic.org
    Przez konto usunięte w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 03-12-2010, 20:02
  4. tibianic.org
    Przez konto usunięte w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 30-11-2010, 11:32
  5. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 18-11-2009, 19:39

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •