Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: [Klient]YATC

  1. #1

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,657
    Siła reputacji
    17

    Domyślny [Klient]YATC

    Temat ogólny o YATC.

    YATC - Yet another Tibia Client, open-sourcowy klient , obecnie rzadko aktualizowany, jednak daje stosunkowo dobrą bazę do rozbudowy. Obecna wersja jest stosunkowo grywalna, myślę że da się ją dociągnąć do miary klienta , na którym można postawić serwer.

    A Wy, co sądzicie? Warto waszym zdaniem zainwestować, czy może zostać przy kliencie real ( i się bawić w ,,heks edyszyns" ; d ) ?

    Link do filmu prezentacyjnego:
    htxp://wxw.youtube.com/watch?v=t04lZ2rgfwk ( film już stary, minimapka jest już jak należy :D )

  2. #2
    Avatar Grim90
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Toruń / Brzozówka
    Wiek
    35
    Posty
    586
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Wspomniałem już o tym w poprzednim poście w tym dziale, yatc ma stary silnik graficzny i masę błędów do poprawki, jak pozycja ekranu, wchodzenie na bordery (po czym wypychanie z powrotem), często nawet błędy z logowaniem, oraz źle skoordynowaną prędkość chodzenia vs prędkość gracza, przez co gracz jakby laguje. Co więcej, nick, hp i zielona message class nie są wypozycjonowane.

    To wszystko wymaga poprawek i wiele więcej. Cóż, jak komuś się chce, to posiedzi i przerobi na swój użytek.
    Piszę skrypty do OTS. Chcesz mieć unikalny quest, lub skrypt na swoim serwerze? Pisz do mnie. Na pewno się dogadamy.
    Piszę skrypty PHP, strony oraz gotowe serwisy, jeśli jesteś zainteresowany, napisz.
    http://radeg.pl

    Masz facebooka? Zapraszamy do grupy: Grim OTS!
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...07707075989449

  3. #3

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,657
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Grim90 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    yatc ma stary silnik graficzny
    Tak, w istocie jest to bolączka. Fajnie by było, by ktoś to na DirectX przepisał.

    Cytuj Grim90 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    i masę błędów do poprawki, jak pozycja ekranu, wchodzenie na bordery (po czym wypychanie z powrotem), często nawet błędy z logowaniem, oraz źle skoordynowaną prędkość chodzenia vs prędkość gracza, przez co gracz jakby laguje. Co więcej, nick, hp i zielona message class nie są wypozycjonowane.

    To wszystko wymaga poprawek i wiele więcej. Cóż, jak komuś się chce, to posiedzi i przerobi na swój użytek.
    Pozycja ekranu fixed, wchodzenie na bordery fixed ( by me , jestem w contributorach nawet : D ), błędów z logowaniem nie zauwazylem, prędkość chodzenia sobie daruje bo nie testowałem szerzej. Pozycjonowanie faktycznie skopane.

    Jak mowilem - wymaga poprawek. Ale mimo wszystko jest to dobra platforma do rozpoczęcia.

  4. Reklama
  5. #4
    Avatar Grim90
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Toruń / Brzozówka
    Wiek
    35
    Posty
    586
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Havaran napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tak, w istocie jest to bolączka. Fajnie by było, by ktoś to na DirectX przepisał.



    Pozycja ekranu fixed, wchodzenie na bordery fixed ( by me , jestem w contributorach nawet : D ), błędów z logowaniem nie zauwazylem, prędkość chodzenia sobie daruje bo nie testowałem szerzej. Pozycjonowanie faktycznie skopane.

    Jak mowilem - wymaga poprawek. Ale mimo wszystko jest to dobra platforma do rozpoczęcia.
    Popróbuję.
    Tymczasem,
    http://yetanother.tibiaclient.com/downloads
    Nie działa, masz może link bezpośrednio do źródeł?

    Hmm, coś znalazłem
    https://opentibia.svn.sf.net/svnroot...ia/yatc/trunk/

    To są najnowsze pliki?
    Ostatnio zmieniony przez Grim90 : 26-02-2010, 03:16
    Piszę skrypty do OTS. Chcesz mieć unikalny quest, lub skrypt na swoim serwerze? Pisz do mnie. Na pewno się dogadamy.
    Piszę skrypty PHP, strony oraz gotowe serwisy, jeśli jesteś zainteresowany, napisz.
    http://radeg.pl

    Masz facebooka? Zapraszamy do grupy: Grim OTS!
    http://www.facebook.com/?ref=logo#!/...07707075989449

  6. #5
    Lo Kiki

    Domyślny

    Havran. Oni wlaśnie nad tym pracują żeby to wcisnąć w DirectaX. Bawiłem się tym kiedyś probowałem wskrzesić openGl pod windowsa ale spaliło na panewce (zbyt małe pojecie mam o tym i o tamtym) do tego wiele rozmawiałem z Khaosem na msn. Moim zdaniem nie opłaca się za to brać chyba że masz pewność że Khaos i nfries88 ci pomogą (dla tych którzy nie wiedzą o kim mowię to developerzy Yatca)

    Apropos.
    Wyszła wersja 0.3.2
    http://otfans.net/showthread.php?t=163601
    Ostatnio zmieniony przez Lo Kiki : 26-02-2010, 05:28

  7. #6

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,657
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    @up
    A co za problem? Swoją drogą, jak ktoś obcykane ma C++ to czemu miałby potrzebować ich supportu?

    @2up
    O ile pamiętam to tak

  8. Reklama
  9. #7
    Avatar Ziker
    Data rejestracji
    2005
    Wiek
    34
    Posty
    106
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Coz, moim zdaniem w obecnej chwili raczej niewiele osob zainteresuje sie tematem z racji niklej wiedzy na temat programowania, co za tym idzie braku realnych szans na poprawianie bugow, ktore sa widoczne chociazby na filmiku.

    Co do DirectX mysle, ze glownym powodem braku owego w YATC jest brak multiplatformowosci. Wydaje mi sie, ze OpenGL jest dobrym rozwiazaniem, tyle ze najpierw musialby dzialac jak nalezy.

    Co do samej aplikacji w obecnym stanie, uwazam ze nie jest do uzytku i trzebaby wlozyc troche pracy przy dodawaniu funkcjonalnosci i poprawek.

    Na chwile obecna moim zdaniem lepiej edytowac klient Tibii, moze daje to mniej mozliwosci, ale na pewno jest o wiele szybsze.

    btw. tylko ja zauwazylem, ze na filmiku ekran jest odswiezany jest w czasie rzeczywistym, a grafika nakladana (przy chodzeniu) z opoznieniem, przez co idac mamy na dole czarna przestrzen przez moment. Do tego przy efektach oswietlenia takze kawalek na dole pozostaje nienaruszony.

    @down
    wiem, wiem, raczej chodzilo mi o fakt, ze nie zostalo to zrobione ;p jeszcze pozostaje kwestia czy klient pobiera dane o terenie, ktory nie miesci sie w obrebie wyswietlania ;p ale to juz mniejszy problem
    Ostatnio zmieniony przez Ziker : 26-02-2010, 17:49

  10. #8
    Lo Kiki

    Domyślny

    #UP
    To sie da naprawić wystarczy zmienić żeby rysowało o jedna 2 kratki więcej poza ekranem.

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Mount Sternum i OwnTibia klient + dobry loot.
    Przez Patryk_ w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 22-06-2008, 08:45
  2. Klient Tibia 8.0 TORG Edition
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 219
    Ostatni post: 02-08-2007, 11:55
  3. Klient 7.8 juz dostepny w downloadzie
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 08-08-2006, 13:09
  4. Nowy klient w Downloadzie
    Przez Archarius w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post: 18-05-2006, 17:51
  5. Nowy klient do pobrania!
    Przez spleen w dziale Niusy
    Odpowiedzi: 177
    Ostatni post: 09-12-2005, 20:21

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •