Witam wszystkich serdecznie,
Chciałbym zapytać o szkolenia oraz kursy. Moja sytuacja wygląda tak ze 8h siedzę w pracy jako pierwsza linia wsparcia Helpdesk, obsługuje zgłoszenia na naszym ticket systemie i "robię". Mam stanowisko Administrator Systemu ERP, ale to jest tylko na papierze, często przewijają się inne zgłoszenia jak poczta, jak problem ze sprzętem typu ze muli i takie tam. Sęk w tym ze często spędzam czas na graniu w durnoty bo nic się nie dzieje, kierownik nie chce dać więcej pracy, a dostaje nieco ponad najniższą krajowa. Chciałbym się rozwijać w kierunku Active Directory oraz obsłudze O365 bo tam mamy najwięcej pracy (system ERP to mamy do dupy nikomu nie znany) Helpdesk lubię (o ile nikt nie przychodzi i mówi ze myszka nie działa a tak naprawdę źle włożył baterie) Nie stać mnie na kursy za miliony, ale może ktoś był w podobnej sytuacji, może cos polecić albo ze swojej wiedzy. Szukam pracy innej, oczywiście, ale na razie jak mam komputer służbowy żal nie skorzystać. A może w innym kierunku, grafika strony itd.
Jeżeli to zły dział to proszę przenieść liczę na jakieś podpowiedzi, może kanały na yt bo tez chce wykupić jakieś kursy to może znacie stronki warte uwagi, dzięki za podpowiedzi.
Zakładki