Cipsoft postawił na fan basa ktory potencjalnie jest najbardziej dochodowy, garść prosow tej gry opłacających pacca to niewystarczająco, w porównaniu do ilości casual playersow którzy pracują na etetach i mogą co miesiąc oprócz pacca kupować skiny pierdoly do domków et tera ceta
Cipsoft zawsze miał graczy w tyłku, nawet jakieś fajne inicjatywy potrafili skaszanić. Gracze se zbudowali tibianika z parceli i z wielką łaską wprowadzili to do gry. Mi by to zajeło jedno popołudnie. W czym to wadziło? Nie było to zgodne z fabułą gry? To ta gra miała jakąś fabułę XD?
Jedyny powod dla ktorego grałem w te gre to ze działała na moim kompie i można w niej było pogadać z innymi ludźmi. Wszystko było zrobione jak najtaniej. W zasadzie prostszej gry mmo z grafika nie dało się zrobić. Poziomem skomplikowania ustępuje tylko grą tekstowym z lat 80.
I najwieksze zło: dlaczego do grzyba nie uruchomią serwerów retro xD
Jak zaczynali i nie wiedzieli jak trzepać kabone to nie mieli graczy w tyłku.
Ogladam tak te wykresy i dochodze do wniosków:
- wg internetu 14 mln w 2018 euro to 11 kk euro z 2006 (źródło: in2013dollars.com/2018-euro-in-2006)
- liczba 89 pracowników przy gierce bez wykrywania kolizji troche śmiechowa (nie tak śmiachowa jak 69 bo wiecie chlop i baba i liza se fujarki) wiec pewnie wliczeni wszyscy freelancerzy i darmowi graficy bo nie wierze zeby na stale tyle osob przy tym pracowalo
Pytanie co znaczy przychod w prawie niemieckim i dlaczego spolka gmbh (czyli zoo w polsce i bynajmniej nie chodzi o te z małpiszonami w klatkach) pokazuje to sobie w internecie. Jeszcze jakbym mogl kupic jej akcje czy zainwestowac w inny sposob to bym to moze rozumial.
Tibia zawsze traktowala kijowo graczy a trudno sie sprzeczac na ten temat z typem ktory ma w nicku tibia (swoaj droga pewnie na forum o pilce noznej ma nick pilka a na forum o formule jeden formula )
Zakładki