co z tego, że mają monopol? XD jedno z drugim się nie wyklucza, są chujową firmą kurierską
Wersja do druku
tak jak ci mowie kazda osoba co prowadzi swoj biznes wybierze dpd bo sa najlepsi ich nie interesuja takie pionki jak ty co sobie koszule z hmu czy laptopa zamowia, licza sie dla nich klienci z ktorymi maja podpisane umowy tak to jest co jest dla kogos chujowe dla kogos jest zajebiste
przeciez wszystkie firmy kurierskie to jest jedno gowno i nie ma co dillowac bo to prawda
Nie sa gownem bo duzych klientów traktują dobrze, a pojedynczych jak gowno, no super logika i swietny przyklad, mam nadzieje ze inne firmy zaczną podobnie prosperowac i bedziemy opierdalani na kazdym kroku bo jestesmy indywidualnymi klientami
no takie jest zycie czego ty wymagasz?podpisz umowe z dpd i wtedy mi powiedziec, ze kurier cos odpierdolil nie ma szans na to
No jak ty ich usprawiedliwiasz jeszcze bo przeciez ktos nie miał z nimi umowy to mozna odjebac maniane to nie mam pytan
poprostu tlumacze wam jak ta firma dziala i prosperuje oni takie zabiegi robia i celowo bo maja tylu klientwo na samych umowach, ze takich szaraczkow co tylko dupe mecza moga smialo olac i wbite maja w wasza opinie bo nic im to nie zmieni a oni i tak ciagle zarabiaja wiecej
Mysle ze juz dawno powinienes byc u rzecznika praw konsumenta. I nie bawic sie z nimi w jakies smieszne reklamacje
kurwa, gościu xD
reklamować to sobie możesz, że ci się buty rozkleiły, a nie jak ktoś cię okradł na 5 koła, ogarnij
odwracając nieco sytuację, jakbyś u kogoś zamówił towar za 5k złotych i przez 2 miesiące go nie zobaczył, to też składałbyś reklamację, czy poszedł na policję?
jakby mi zawinęli 5k w tak perfidny sposób, to wjechałbym im tam na wkurwie razem z drzwiami, może i by nie pomogło, ale taka jest naturalna reakcja człowieka, który zdaje sobie sprawę, że został bezczelnie oszukany
i szukałbym każdego sposobu, jak już było powiedziane, bagiety, rzecznik praw konsumenta itd. cokolwiek
a ty potulnie siedzisz i piszesz jakieś formularze, na które ci odpiszą za 3 miechy, że czegoś tam nie dołączyłeś, przez co nie mogli go rozpatrzyć
no ale za to potrącą ci 39 złotych na poczet odszkodowania
Genialna mentalność polaka, traktują nas gorzej, bo nie jesteśmy klientami firmowymi hur dur mogą zajebać paczkę na 5k. Ja pier... masz firmę z kartoflami czy cebulą, że tak się znasz? Płacisz za usługę, po to ją świadczą, żeby ją wykonywać, wiadome i zrozumiałe jest to, że np pierwszeństwo dostawy mają paczki z firm i z tym nie ma co dillować, ale to nie uprawnia ich do bawienia się w świętego mikołaja na ulicy xDD
"I wtedy mi powiedzieć" Tak trochę mało po "polskiemu".
Autorowi radziłbym już serio pójść na policję, wtedy pewnie sprawa ruszy z miejsca, albo najpierw obszerny post dołączając zdjęcia na ich Fejsie/ jakiś temat na wykopie etc. Serio PR w tych czasach się mega ceni i prędzej ktoś do Ciebie zadzwoni wtedy indywidualnie załatwić sprawę.
to nie jest mentalnosc polaka tylko procedury firmy ogolnoeuropejskiej, w dpd robia podwykonawcy im sie jasno mowi jakie sa zasady, nie ma umowy to jest pojedynczy rzut czyli mniej warta paczka jak i klijent i moze sobie kurier pozwolic walic w chuja z taka osoba bez wiekszych problemow takie sa realia nie dziwie sie temu kurierowi w to co robi a to co robia osoby od reklamacji to tylko pokazuje jaka jest wewnetrzna polityka
Widzisz yonash przynajmniej mozesz byc dumny ze jestes robiony w chuja po europejsku a nie tfu polsku
To nie firma zapierdala paczki tylko kurierzy jezeli juz a to ze nie chca wypierdolic kuriera (i obarczyc go kosztami odszkodowania) To znaczy ze albo to jest dobry znajomy kogos tam albo komus gleboko w dupe wlazl bo nie widze innego racjonalnego wytlumaczenia po co firma ktora powinna dbac o PR tak postepuje (kiedy i tak kosztow nie poniosa jedynie innego frajera beda musieli zatrudnic)