mroz3k1 napisał
Masz rację, oceniam pod kontem dirtu/streetu/freestylu
No, to jedno się wyjaśniło. Teraz spróbuj zrozumieć, że nie każdy potrzebuje kowadła, które przeżyje 2m hopy. Wytrzymałość
TANICH części do dirtówek nie bierze się z zastosowania kosmicznej technologii, tylko z tego, że w większości przypadków sporo ważą. Przykładowo ktoś kto składa maszynkę do xc nie założy bmx'wej korby ważącej kilogram, tylko dlatego, że będzie wytrzymalsza, bo mija się to z celem.
Dio Paladin napisał
Wydaje mi się czy wbiłem się w temat rowerów street/dirt? Ja tu o swoim crossie 28" myślałem, aktualnie mam full alivio i w sumie nie mam na co narzekać, działa i wszystko się kręci. Mimo to zastanawia mnie na co lepszego szło by wymienić łańcuch i kasetę, a z poprzednich marek chyba wszystko jest do bmx/street/dirt...
Budżet, ilu rzędowa kaseta? Zresztą jeśli nic nie przeskakuje to imo szkoda teraz zmieniać. Zajeździj do końca wtedy możesz pomyśleć o kasecie shimano/sram i łańcuchu kmc lub connex, ew. na bogato campagnolo :D
Zakładki