Wysłałem im karte na reklamację 18.12.2015, dostali ją 22.12.2015, teraz w piątek napisałem maila żeby (cały czas mając na uwadze ile było dni wolnych chciałem tylko grzecznie informacje) powiedzieli mi kiedy mogę się mniej więcej spodziewać jakichś kroków związanych z moją reklamacją, dzisiaj dostałem info ze zgłoszenie jest zamknięte od piątku ale zapomnieli zmienić status i od razu wysyłają mi nowa kartę graficzną XD
Założę się że jakbym nie napisał maila to dalej bym czekał ( miałem tak z wysyłką całego pcta ), więc może to jest na nich metoda ;d
@Edit
Pozdrawiam sercdecznie uprzejmych panów ze sklepu morele.net, karta przyszła uszkodzona, w ogóle pc się nie uruchamia jak ją włożę do niego, napisałem do nich i jak mnie wkurwią pójdę z tym gdzieś dalej, bo to jest kpina jakaś ;>
Zakładki