Reklama
Strona 25 z 48 PierwszaPierwsza ... 15232425262735 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 361 do 375 z 707

Temat: Marsz Niepodległości 2013

  1. #361
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W tym, że sam marsz nie zakłóca porządku. Marsz Niepodległości jest źródłem tej całej agresji. A te porównania Mastera i próby uchwycenia analogii są żałosne i nieudane.
    Gdyby nie było marszu dzisiejszy dzień wyglądałby o wiele radośniej. Ten cały marsz ma takie piękne opakowanie. Szkoda, że żaden z organizatorów przed tą farsą nie wystosował ostrych i precyzyjnych reguł wg. których ten marsz miał być realizowany. To nie było świętowanie. To było przejście przez miasto z ohydnymi transparentami. A że prości ludzie w to uwierzyli? Ich sprawa.
    No to zgodnie z twoim tokiem rozumowania homoseksualiści są źródłem pedofilii, no bo jakiś tam ułamek homoseksualistów to pedofile, więc należy zlikwidować problem poprzez zamknięcie wszystkich homoseksualistów.

    Według ciebie nie można pozwalać ludziom na przejście przez miasto z polską flagą, bo to stwarza możliwość, że niektórzy wyjdą na ulicę z brzydkim transparentem? No to wg mnie nie należy trzymać homosiów na wolności, bo to rodzi zagrożenie, że któryś się dopuści pedofilii.
    Trochę konsekwencji, kolego.

  2. #362
    Avatar Sumbate
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kraina marzeń
    Posty
    542
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    I kolejne bez sensowne porównanie. Co ma pedofil do homoseksualisty? Wśród hetero również są pedofile. Skończcie z tymi bzdurnymi porównywaniami/analogiami, bo są nędzne i żałosne. Nie mają żadnej podstawy. Marsz nakłania swoim charakterem do bandyckiego zachowania i tyle. To nie było świętowanie, tylko pokazanie sprzeciwu wobec władzy. Ktoś przed marszem z organizatorów jasno się wyraził, że nie życzy sobie żadnych burd, kominiarek itp?

    @down
    Nie mam do czego się odnieść, więc nawet nie odpowiem.
    Ostatnio zmieniony przez Sumbate : 11-11-2013, 23:01

  3. #363
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    I kolejne bez sensowne porównanie. Co ma pedofil do homoseksualisty? Wśród hetero również są pedofile.
    I co z tego? Wśród osób, które NIE wzięły udziału w Marszu, też się znajdą zadymiarze.

    Skończcie z tymi bzdurnymi porównywaniami/analogiami, bo są nędzne i żałosne. Nie mają żadnej podstawy. Marsz nakłania swoim charakterem do bandyckiego zachowania i tyle. To nie było świętowanie, tylko pokazanie sprzeciwu wobec władzy. Ktoś przed marszem z organizatorów jasno się wyraził, że nie życzy sobie żadnych burd, kominiarek itp?
    "to nędzne i żałosne, nie wiem co odpowiedzieć to napiszę kolejny raz to samo, mam rację i chuj blablabla bełkot blablabla"

  4. Reklama
  5. #364

    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Kraków
    Posty
    695
    Siła reputacji
    0

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ktoś przed marszem z organizatorów jasno się wyraził, że nie życzy sobie żadnych burd, kominiarek itp?
    Tak, na oficjalnej stronie marszu. Wklejałem to w tym temacie, bo wiedziałem, że ludzie tobie podobni będą potem szukać winnych wśród organizatorów - a tu takiego wała, na stronie było wyraźnie napisane że organizatorzy chcą spokojnej pokojowej atmosfery i ludzie, którzy robią burdy będą wywalani z marszu i organizator nie bierze za nich odpowiedzialności. Myślisz, że ci bandyci którzy rzucali racami mają jakieś pojęcie o święcie niepodległości - nie, nie mają i nie ma to nic wspólnego z marszem niepodległości - ja się pytam, gdzie była policja podczas 20 min atakowania squatów gdzie mogli zginąć ludzie?
    Ostatnio zmieniony przez Cadosinio : 11-11-2013, 23:28

  6. #365

    Notoryczny Miotacz Postów Reaver jest teraz offline
    Avatar Reaver
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Glasgow
    Wiek
    34
    Posty
    1,052
    Siła reputacji
    20

  7. #366
    Avatar łachuu
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    432
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj lipek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wez ty sie kurwa zastanów o czym ty mowisz xD
    odrzuć na chwile te wszystkie pieprzone dewizy, postulaty i inne gówna pod banderą których usprawiedliwiacie sobie zwykły bandytyzm.
    Banda chłopa wyszła na ulicę ponapierdalać się z policją i popsuć wszystko co im stanie na drodze, a ty ich określasz mianem "społeczeństwa". To nie jest społeczeństwo, tylko element, który powinien zostać jak najszybciej odizolowany i usunięty z życia codziennego.
    11 listopada od kilku lat jest tylko i wyłącznie dniem bandyty. Dniem, w którym można bezkarnie wyjść na ulicę i zrobić burdę, bo zachowuje się względną anonimowość. Taki meeting, tylko dla bandytów.
    Super świeto
    W sumie to bardziej mi chodzilo ogolnie o marsz, a nie ze jakis plebs sobie demolowal Warszawe ;d I ja tu nikogo nie usprawiedliwam. Ba, ja nawet kurwa nie popieram tego Marszu ani Ruchu Narodowego. Tak jak pisalem na poczatku tematu, te marsze mialybyc apolityczne, a Winnicki i spolka traktuja ich jako swoich poplecznikow.
    @edit
    @3ostatnie linijki posta
    Kolejny, ktory twierdzi, ze 80% ludzi z pochodu to bandyci ktorzy niszczyli Warszawe?
    Ostatnio zmieniony przez łachuu : 11-11-2013, 23:43
    Cytuj Mandarke napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wcale nie uważam Cheryl za jakąś mega wybitną piosenkarkę, ale kilka świetnych piosenek ma, na pewno lepsze niż jakieś brudasy Guns and Roses albo Motorhead loool

  8. Reklama
  9. #367
    Avatar Euronymous
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Danzig
    Wiek
    32
    Posty
    633
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Ja nie wiem skąd się urwał Sumbate. Wandal pozostanie wandalem niezależnie od tego jakie głosi poglądy, jakiej jest orientacji czy jaki ma kolor skóry. Powinno się jak najwięcej z nich wyłapać i zastosować odpowiednie sankcje karne. Natomiast sprowadzanie wszystkich uczestników marszu do jednego mianownika jest co najmniej kretyńskie.

  10. #368
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Euronymous napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja nie wiem skąd się urwał Sumbate. Wandal pozostanie wandalem niezależnie od tego jakie głosi poglądy, jakiej jest orientacji czy jaki ma kolor skóry. Powinno się jak najwięcej z nich wyłapać i zastosować odpowiednie sankcje karne. Natomiast sprowadzanie wszystkich uczestników marszu do jednego mianownika jest co najmniej kretyńskie.
    Chyba pierwszy raz muszę się z tobą zgodzić w całości.

  11. #369
    Avatar Sumbate
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kraina marzeń
    Posty
    542
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    @tibia77
    Nie popieram tego marszu. Nie popieram demolowania miasta. Dla mnie ten marsz ma polityczny i protestacyjny charakter. Dodatkowo ludzie z tymi transparentami i okrzykami typowymi dla radykalnych bojówek podsycają atmosferę burdy.
    Jak Piłsudski powiedział, że naród wspaniały, tylko ludzie to kurwy to mówił o każdym pojedynczym obywatelu czy o ogóle? Teraz rozumiesz moje podejście?

    @Casodinio
    Jak zweryfikuję tą informację to cofnę swoje pretensję w te stronę.

    Ciekawa jest ta oficjalna strona MN

    11-ego listopada 2010 r. Marsz Niepodległości przejdzie ulicami Warszawy, ponieważ jest to marsz oddolny, zorganizowany przez patriotyczną, narodową młodzież spod znaku ONR i MW oraz wielu innych ludzi, którym bliskie są wartości narodowe. Poparły nas znane i wybitne osoby, które nie kryją swojej dumy z bycia Polakami! Dlatego nie straszne są nam pogróżki i zapowiedzi „rozrób” na ten dzień zaplanowane przez chuligańskie środowiska anarchistyczne. Mamy w nosie nudne już i wyświechtane teksty o rasistach, faszystach i jakimś tam wyimaginowanym „hajlowaniu”. Jedenasty listopada to święto wszystkich Polaków i żadna gazeta czy środowiska za nią stojące nie będą nam zabraniały manifestowania dumy i radości z odzyskania niepodległości przez Polskę w stolicy naszego kraju. Po naszej stronie jest prawo, prawda, tradycja i dobro – dlatego przejdziemy! Do zobaczenia w Warszawie!
    No tutaj bez komentarza.

    Organizatorzy mają prawo do usuwania z manifestacji osób, które zakłócają powagę Święta – w szczególności osób nietrzeźwych, agresywnych, wulgarnych, oraz wszelkiej maści prowokatorów.
    Widać było jak. Zerowa reakcja straży marszu.

    Organizatorzy zapewniają uczestnikom Marszu pełne bezpieczeństwo, Wszelkie nieprawidłowości należy zgłaszać służbom porządkowym, które będą starały się natychmiast je usuwać.
    No, było widać!

    Nasza obecność w Warszawie to jednak nie tylko wyraz naszych uczuć i dumy narodowej, to także przejaw dezaprobaty dla antynarodowej, demoralizującej społeczeństwo polityce rządu pozbawionej tych wartości, które charakteryzowały polską przedwojenną klasę polityczną.
    No to już wiemy o co chodzi. Dziękuję Ci Casodinio za pokierowanie mnie na stronę marszu. Teraz już mam pewność, że ten marsz to jedno wielkie pranie mózgu ludziom i lanie wody. Ciemnota kupi i po części kupiła. Polityka wszędzie wejdzie, ale żeby wpychać ją nawet 11 listopada? I to w tak brutalny sposób?

    Nasza manifestacja to także sprzeciw wobec politycznego ostracyzmu i dyskryminacji wolnych ruchów i myśli politycznych, sprzeciw wobec trwałego podziału sceny politycznej przez obecne centrolewicowe i pseudo-konserwatywne frakcje polityczne.
    Haha, pewnie ruchów homoseksualnych też bronicie. :D

    Agresywne środowiska homoseksualistów, wspierane przez anarchistów, od wielu lat próbują blokować wszelkie przejawy działalności patriotycznej. Zazwyczaj są to te same osoby, kilka grupek homoterrorystów, różnych degeneratów mieszkających w kradzionych budynkach, narkomanów i tym podobne.
    Śmiać się czy płakać? :D Rozumiem, to homoseksualiści zaatakowali tych biednych kiboli uczestniczących w marszu. :D Ja pierdole, co za farsa. :D Kto w to wierzy. :D Ci biedni ludzie będący na marszu poprzez swoją niewiedzę zostali wykorzystani...

    Piękne podsumowanie Marszu Niepodległości na ich własnej stronie. :D Kto w to kurwa wierzy, nie mam pojęcia. Teraz bez zastanowienia mogę ogłosić, że żal mi jest tych wszystkich ludzi co tam byli. Oni właśnie będą podczepieni pod cytowane przeze mnie teksty z oficjalnej strony MN... Przykre to i żałosne. To już Kaczyński mówi bardziej pokojowym i mniej kłamliwym językiem.

    @down
    Odnieś się do cytowanych przeze mnie fragmentów ze strony internetowej marszu. Skomentuj np. "Agresywne środowiska homoseksualistów, wspierane przez anarchistów, od wielu lat próbują blokować wszelkie przejawy działalności patriotycznej."

    Widać było kto kogo lał nie? Tego nie napisali kibole, ale sami organizatorzy. Ktoś kto idzie na taki marsz jednoznacznie popiera takie słowa.
    Ostatnio zmieniony przez Sumbate : 12-11-2013, 01:14

  12. Reklama
  13. #370
    Avatar Euronymous
    Data rejestracji
    2011
    Położenie
    Danzig
    Wiek
    32
    Posty
    633
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie popieram tego marszu.
    Nikt ci nie każe. Mi też nie po drodze z tego typu marszami.

    Cytuj Sumbate napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nie popieram demolowania miasta.
    Nikt raczej tego nie popiera, prócz wandali o których mowa. Co ma jedno do drugiego?

    Cytuj Sumbate napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dla mnie ten marsz ma polityczny i protestacyjny charakter.
    Być może, coś w tym złego? Ty też masz prawo do organizacji marszu. Grunt, aby był zgodny z prawem.

    Cytuj Sumbate napisał
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Dodatkowo ludzie z tymi transparentami i okrzykami typowymi dla radykalnych bojówek podsycają atmosferę burdy.
    To jest mniejszość. Najwięcej było flag biało-czerwonych. Mniejsza ilość nacjonalistycznych, a podejrzewam, że flagi typu "White Pride" to może 0,1% wszystkich flag. Osobiście oglądałem trochę live streama z marszu i żadnych burd w środku marszu nie było. Oczywiście, ludzie mieli poglądy inne od moich, ale to nie moja brożka. Musisz zrozumieć, że należy walczyć z odsetkiem wandali, a nie z całym marszem. Nie wiem ile przykładów trzeba ci dać abyś zrozumiał. Natomiast zakazanie marszu to cios w demokrację i wolność słowa.
    Ostatnio zmieniony przez Euronymous : 12-11-2013, 01:00

  14. #371

    Data rejestracji
    2010
    Posty
    2,657
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Boczux napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Brak akceptacji dla homoseksualistów i poglądów lewicowych-bieda umysłowa.
    Marsze w kolorowych lateksowych ciuszkasz i napisami typu " Nikt nie rodzi się Polakiem"-elita intelektualna.
    STAPH
    Z tym ze taka prawda, gdyby nie bylo tego zjebanego poczucie "narodu" i ludzie przestali w ogole identyfikowac sie z jakimis smiesznymi grupami , to moze wreszcie ten swiat wygladalby inaczej ( i to nie dotyczy tylko Polski tylko całego świata )

  15. #372
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    @tibia77
    Nie popieram tego marszu. Nie popieram demolowania miasta. Dla mnie ten marsz ma polityczny i protestacyjny charakter. Dodatkowo ludzie z tymi transparentami i okrzykami typowymi dla radykalnych bojówek podsycają atmosferę burdy.
    Jak Piłsudski powiedział, że naród wspaniały, tylko ludzie to kurwy to mówił o każdym pojedynczym obywatelu czy o ogóle? Teraz rozumiesz moje podejście?
    Tak, już wiemy że nie popierasz, już wiemy czym jest dla ciebie marsz i już wiemy, że byli tam degeneraci z ohydnymi transparentami, wznoszący ohydne okrzyki. Powtarzasz te pierdoły od 15 stron w każdym swoim poście. Długo jeszcze?
    No i co z tego? To nie znaczy, że mamy ograniczać ludziom wolność, bo ty tak chcesz.
    Pomyśl w jak wielkie absurdy musisz brnąć i jakie głupoty musisz pisać, skoro w tej wymianie zdań znowu jestem zmuszony zgodzić się w stu procentach z Euronymousem, którego nigdy nie trawiłem.

    Cytuj Havaran napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Z tym ze taka prawda, gdyby nie bylo tego zjebanego poczucie "narodu" i ludzie przestali w ogole identyfikowac sie z jakimis smiesznymi grupami , to moze wreszcie ten swiat wygladalby inaczej ( i to nie dotyczy tylko Polski tylko całego świata )
    A najlepiej to jakby każdy wyglądał identycznie, był identycznie ubrany, posiadał identyczną ilość dóbr, i w ogóle wszyscy byliby tacy sami. Wtedy to dopiero by było sprawiedliwie i tak pięknie, pokojowo. Nieprawdaż?

  16. Reklama
  17. #373
    Avatar Sumbate
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kraina marzeń
    Posty
    542
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    11-ego listopada 2010 r. Marsz Niepodległości przejdzie ulicami Warszawy, ponieważ jest to marsz oddolny, zorganizowany przez patriotyczną, narodową młodzież spod znaku ONR i MW oraz wielu innych ludzi, którym bliskie są wartości narodowe. Poparły nas znane i wybitne osoby, które nie kryją swojej dumy z bycia Polakami! Dlatego nie straszne są nam pogróżki i zapowiedzi „rozrób” na ten dzień zaplanowane przez chuligańskie środowiska anarchistyczne. Mamy w nosie nudne już i wyświechtane teksty o rasistach, faszystach i jakimś tam wyimaginowanym „hajlowaniu”. Jedenasty listopada to święto wszystkich Polaków i żadna gazeta czy środowiska za nią stojące nie będą nam zabraniały manifestowania dumy i radości z odzyskania niepodległości przez Polskę w stolicy naszego kraju. Po naszej stronie jest prawo, prawda, tradycja i dobro – dlatego przejdziemy! Do zobaczenia w Warszawie!
    Organizatorzy mają prawo do usuwania z manifestacji osób, które zakłócają powagę Święta – w szczególności osób nietrzeźwych, agresywnych, wulgarnych, oraz wszelkiej maści prowokatorów.
    Organizatorzy zapewniają uczestnikom Marszu pełne bezpieczeństwo, Wszelkie nieprawidłowości należy zgłaszać służbom porządkowym, które będą starały się natychmiast je usuwać.
    Nasza obecność w Warszawie to jednak nie tylko wyraz naszych uczuć i dumy narodowej, to także przejaw dezaprobaty dla antynarodowej, demoralizującej społeczeństwo polityce rządu pozbawionej tych wartości, które charakteryzowały polską przedwojenną klasę polityczną.
    Nasza manifestacja to także sprzeciw wobec politycznego ostracyzmu i dyskryminacji wolnych ruchów i myśli politycznych, sprzeciw wobec trwałego podziału sceny politycznej przez obecne centrolewicowe i pseudo-konserwatywne frakcje polityczne.
    Agresywne środowiska homoseksualistów, wspierane przez anarchistów, od wielu lat próbują blokować wszelkie przejawy działalności patriotycznej. Zazwyczaj są to te same osoby, kilka grupek homoterrorystów, różnych degeneratów mieszkających w kradzionych budynkach, narkomanów i tym podobne.
    Proszę, odnieś się do całości. To są teksty z oficjalnej strony marszu. Skomentowałem je na poprzedniej stronie. Ty jednak komentujesz to co dla Ciebie wygodne i co potrafisz skwitować jakimś mającym mi dogryźć tekstem.

    Dla mnie to co jest napisane na stronie MN jest potwierdzeniem, że normalnych ludzi tam po prostu nie ma.
    Ostatnio zmieniony przez Sumbate : 12-11-2013, 01:50

  18. #374
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,117
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Sumbate napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Proszę, odnieś się do całości. To są teksty z oficjalnej strony marszu. Skomentowałem je na poprzedniej stronie. Ty jednak komentujesz to co dla Ciebie wygodne i co potrafisz skwitować jakimś mającym mi dogryźć tekstem.

    Dla mnie to co jest napisane na stronie MN jest potwierdzeniem, że normalnych ludzi tam po prostu nie ma.
    A co mnie obchodzą teksty z jakiejś tam stronki, z którą nie mam nic wspólnego i niby czemu mam się do nich odnosić? Ja mogę mówić tylko za siebie.
    Ogarniasz ty jeszcze w ogóle o czym rozmawiamy, czy już zupełnie odleciałeś?

  19. #375
    Avatar Sumbate
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Kraina marzeń
    Posty
    542
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Pierdolisz cały temat o Marszu, jaki on jest niewinny, jaki to on ma szlachetny charakter, bronisz ludzi którzy w nim uczestniczą, twierdzisz że wina jest tylko po stronie wandali. A teraz piszesz, że Cię to nie obchodzi? Te teksty to propaganda rodem z PRL. Tylko ciemny lud to kupuje i występuje w tym marszu. Nienawiść idzie od tej obłudy i głupoty szerzonej przez marsz. Kibolstwo to tylko skutek i wandalizm to tylko skutek tych tekstów.
    Ostatnio zmieniony przez Sumbate : 12-11-2013, 01:58

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Dzień Niepodległości: Odrodzenie
    Przez Bazan w dziale Filmy, seriale i telewizja
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 07-07-2016, 13:55
  2. Marsz Niepodległości 2014
    Przez Dre'ez w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 260
    Ostatni post: 06-12-2014, 20:19
  3. Marsz Niepodległości 2012
    Przez bubcoz w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 120
    Ostatni post: 12-11-2012, 16:10
  4. Marsz Niepodległości - 11.11.11
    Przez Bongo_Wongo w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 682
    Ostatni post: 01-12-2011, 19:54

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •